Hij had ook in deze groep geen degelijke kansquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:30 schreef heywoodu het volgende:
Altijd als ik kijk en Van den Berg een degelijke kans heeft gaat hij onderuit
Maandag zelfsquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die is zijn dochter vandaag aan het begraven, is er vanaf dinsdag weer bij
In ieder geval geen tijdverlies danquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hahaha O Connor, zit ie er een keer bij
Pogiquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie spint er ?
Jasper Philipsen
Girmay
Stuyven
En nog?
Teunissenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie spint er ?
Jasper Philipsen
Girmay
Stuyven
En nog?
Pogiquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie spint er ?
Jasper Philipsen
Girmay
Stuyven
En nog?
Geen idee ook waarom we hier Philipsen dienen te haten eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:34 schreef Bugno3 het volgende:
Overdreven meelopershaat naar Philipsen hier
Dat pakte hij in de Dauphine in 17km ofzo al makkelijk toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
38 seconde is te doen voor Remco denk ik.
Tegen die mutant, no wayquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat zag je bij de tussensprint alquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:34 schreef Zorro het volgende:
vd poel gaat niet voor groen, dan was ie hier wel doorgegaan voor wat puntjes
Omdat hij als een gevaarlijke debiel sprint vaak?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee ook waarom we hier Philipsen dienen te haten eigenlijk.
De levensgevaarlijke Philipsen van het levensgevaarlijke Alpecin.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk alleen dat hij niet met deze achterstand de tijdrit in gaatquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Want ONZE kampioenenmaker wordt een rit door de neus geboord.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had inmiddels al 123 rode kaarten gehad als het systeem eerder was ingevoerdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
20 op Vingegaard, 49 seconden op Pogiquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat pakte hij in de Dauphine in 17km ofzo al makkelijk toch?
Jasper kan ook wel een colletje over.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Girmay grootste kanshebber voor groen nu, samen met Pogi zou ik zeggen
Inderdaad , morgen krijgt hij er ook wel nog wat bijquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk alleen dat hij niet met deze achterstand de tijdrit in gaat
Waarom niet Philipsen dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Girmay grootste kanshebber voor groen nu, samen met Pogi zou ik zeggen
Heywoodu kijkt honderden sporten in een weekend dus die ziet niet alle sprints.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat hij als een gevaarlijke debiel sprint vaak?
Leuk maar dit is niet de Dauphine, dit is full retard UAE drie weken langquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de Dauphiné Libéré pakte hij in de tijdrit 48 secondes.
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Leuk maar dit is niet de Dauphine, dit is full retard UAE drie weken lang
Mja, de 12e zege van het jaar, UAE staat op 55quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor een ploeg die maar 3 echte afmakers heeft wint Alpecin knap vaak
Die hebben 16 afmakersquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, de 12e zege van het jaar, UAE staat op 55
Die gaat ook niet voor een klassementquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Arensman met zijn traditionele eerste dag.
Een nummer dat aan inflatie onderhevig is door hun absurde obsessie met het puntenklassement.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, de 12e zege van het jaar, UAE staat op 55
Zeker, maar Alpecin heeft qua zeges eigenlijk juist een mager jaar, heb ik het ideequote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een nummer dat aan inflatie onderhevig is door hun absurde obsessie met het puntenklassement.
Goed dat je het antwoord zelf al geeftquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:43 schreef Tommeke het volgende:
Waarom alle haat op Philipsen? Omdat het een vieze kwakker is?
Klopt, maar de hele dag zo zwoegen en het dan nog niet halen is ook zowatquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag is alleen of het nut heeft.. hij moet wel snel verbeteren om week 1 door te komen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |