SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja je zegt t, weet niet in hoeverre het goed voor je is idd.quote:
tis wss wel teringzooi, want zie idd dan heel zooitje dooie muggen op de vensterbank liggen.Do what you love, love what you do!![]()
Is ondertussen wel nodigquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja je zegt t, weet niet in hoeverre het goed voor je is idd.
tis wss wel teringzooi, want zie idd dan heel zooitje dooie muggen op de vensterbank liggen.
Een hor is gezonder.![]()
zou het heel veel erger zijn als roken denk? t wordt zo verkocht ook. dus zou je denken zal wel keurmerk gecheckt zijn enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
En die kun je ook gewoon bestellen en als pakketje laten bezorgenquote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
hahaha jaaaaa maar vereist klussen en moet ik ze echt overal maken want wil nog wel ff de ramen tegen elkaar over open zetten, zeker van de week.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha jaaaaa maar vereist klussen en moet ik ze echt overal maken want wil nog wel ff de ramen tegen elkaar over open zetten, zeker van de week.Laten monteren ook nog.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:26 schreef notturna het volgende:
[..]
En die kun je ook gewoon bestellen en als pakketje laten bezorgen![]()
Dank voor de tip , ik ga ff zoekenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lees vorig topic maar terug. Weet niet of ik nou moet lachen of huilen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dan hoeft kree eigenlijk niet van luie reet af te komen. Alleen om de voordeur open te doen.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan hoeft kree eigenlijk niet van luie reet af te komen. Alleen om de voordeur open te doen.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: