Alleen als straks andere klassementsrenners lossen, anders valt het vast een keer stilquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:21 schreef Columbiafan het volgende:
Kan best wel problematish worden voor Lipowitz.
Over 10 jaar dan komen de drones eten brengenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
de eetzakjes komen ook nog toch? Dat wordt helemaal een bloedbad zo.
Sterker nog, de voorbeschouwing van het EK vrouwen krijgt voorrang. De wedstrijd begint pas om 18.00.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
EK Vrouwen krijgt gewoon voorrang op de Tour op NPO1
Hahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Michael "lastig" Boogerd
Waar is trouwens Joris van den Berg gebleven, met afstand de beste wielercommentator sinds het illustere duo Smeets/Nelissen?
Bij geen een etappe zelfsquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:35 schreef TVDTVD het volgende:
HEERLIJK geen Joris vd Berg bij de eerste etappe!
dit is die gast die net als eerste loste uit de kopgroepquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Een Alpecin renner met een twijfelachtige beweging in de sprintvoorbereiding.
Water is nat.
Mijn post was niet grappig bedoeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahaha
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha
T is om te janken iddquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mijn post was niet grappig bedoeld.
Dit kan écht nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Michael "lastig" Boogerd
Waar is trouwens Joris van den Berg gebleven, met afstand de beste wielercommentator sinds het illustere duo Smeets/Nelissen?
Is het niet wat vroeg om al knal bezopen te zijn?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Michael "lastig" Boogerd
Dit is wel reden voor een directe banquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mijn post was niet grappig bedoeld.
"Er zullen mooie momenten en minder mooie momenten zijn tijdens de Tour"quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat goed uit je hoofd geleerd dat persbericht Roel van Sintmaartensdijk
"Ik ga mijn best doen om een bijdrage te leveren om de doelen van de ploeg te behalen, en buiten het afzien bovenal te genieten"quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Er zullen mooie momenten en minder mooie momenten zijn tijdens de Tour"
Tijdens WO3 dus dat zal niet al te lang meer duren.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:42 schreef Momo het volgende:
Wanneer nemen we dit gebied weer terug over met al die Nederlandse namen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |