verdedigende middenvelders worden altijd onderschat, zelfde verhaal met Frenkie. Die kan er volgens velen hier ook geen ene flikker van.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen dat hij in de 81 wedstrijden de meeste kansen heeft gecreëerd van het hele elftal. Misschien heb ik dat onderschat.
Altijd hè, zonder uitzondering. De mannen van de vuile meters die zeker in systemen met opkomende backs van ongelooflijke waarde zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
verdedigende middenvelders worden altijd onderschat, zelfde verhaal met Frenkie. Die kan er volgens velen hier ook geen ene flikker van.
Jut en jul.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Speciaal voor user @:Houniet - vanaf 13:32 legt Beuker uit hoe het scoutingsproces rond Moro (tussen de regels) is verlopen. Kom derhalve niet meer met 'wEeT jIj eEn aNdErE nAaM dAn?' aanzetten.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
https://www.ajax.nl/club/(...)n-vertrekt-bij-ajax/
Wat een onzin verhaal. Bedankt voor de grote show en tot ziens.quote:"Mijn familie en ik voelden ons enorm welkom, niet alleen bij de club, maar ook in de prachtige stad Amsterdam. Daar zullen we altijd dankbaar voor blijven. Vanwege de tragische gebeurtenissen van vorige week en het hartverscheurende verlies van mijn voormalige teamgenoot Diogo Jota en zijn broer André Silva, voelt het op dit moment niet gepast om meer te zeggen of te doen dan deze korte verklaring te delen. Ik besef echter heel goed dat ik deze club, mijn teamgenoten en de supporters een uitgebreider en persoonlijker dankwoord verschuldigd ben. Dat zal ik uiteraard doen op een moment dat beter aanvoelt. Voor nu wil ik de club nogmaals bedanken en iedereen die ik gisteren persoonlijk niet gesproken heb, zij die deze club zo bijzonder maken."
Voor de verdediging zoeken ze iemand die het gras opvreet; desnoods de modder?quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:00 schreef Houniet het volgende:
"In dit geval rechterspits, zoeken we een speler die veel kan creëren. Zowel met pasing en dribbel."
.
Als we dat stuk stront en zijn 'vriendje' hier nou gewoon eens niet noemen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:09 schreef TheVulture het volgende:
Mike V. gooit er nog maar eens een bullshit-artikel uit om nog eens een keer Ten Hag en Farioli in een kwaad daglicht te stellen ten gunste van zijn nieuwe vrienden met een lek
https://www.ajaxshowtime.(...)apen#google_vignette
Dit. Collectief die idioten negeren. Niet linken, niet benoemen, niet eens aan denken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we dat stuk stront en zijn 'vriendje' hier nou gewoon eens niet noemen?
Hangt er vanaf waar je de lat legt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoeveel selectiespelers hebben we nu nog?
Maar niet Tadic heet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:19 schreef Wotte het volgende:
Begrepen van Marijn dat we nu eentje zoeken die niet over zijn verlies kan en opzichtig coacht, veel wijst en net doe alsof hij wel weet wat de bedoeling is.
quote:Op het trainingsveld van de KNVB Campus was een herboren Owen Wijndal te aanschouwen. ,,Hij moet het in de voorbereiding laten zien en tot nu toe geeft hij gas”, aldus Heitinga. ,,Ik heb met hem gezeten en hem ook telefonisch gesproken. Owen kent zijn situatie en ik heb hem het voorbeeld van Milos Kerkez geschetst. Die was zijn opvolger bij AZ, ging naar Bournemouth en nu naar Liverpool. Dus ik vroeg Owen: wat wil jij? Wat ambieer je nog? Hij krijgt een kans in de voorbereiding. Dat is toch mooi? Ik heb Arne ook over Owen gesproken, want hij heeft met hem gewerkt en kent hem.”
Sjon is niveautje Eric Meijers/Pieter de Champ/Frans Derks/Wim Dusseldorp/Frans Adelaarquote:
Lekker cliches uitbraken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjon is niveautje Eric Meijers/Pieter de Champ/Frans Derks/Wim Dusseldorp/Frans Adelaar
Genot
Wat is er mis met dit verhaal? Hij zegt niks geks toch?quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit verhaal? Hij zegt niks geks toch?
Oh op die fietsquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], slechtste man op het veld de eerste helft tegen die Schotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |