quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf gezien dat ie de aanvoerdersband weigerde, doelpunt niet vierde met zn ploeggenoten?
Jammer johquote:Na het duel in de Europa League werd er veel kritiek geuit op de Ajacied. Zo zou hij niet hebben gejuicht bij de doelpunten die de Amsterdammers scoorden. 'Bij de eerste goal van Bertrand (Traoré, red.) ben ik naar de groep gelopen en heb ik iedereen - inclusief Bertrand - een high-five gegeven, of niet? Bij de tweede goal gooide Pasveer de bal snel uit. Nadat we gescoord hadden, ben ik naar de middenlijn gelopen en heb ik het daar met Pasveer gevierd. Dus kijk de clips terug...'
Dan nog weigerde hij de aanvoerdersband. Blijft een simpele waterdrager die bij Liverpool goed leek door de spelers om hem heen.quote:
Was ook een uitleg voor. Maargoed je mag deze mening hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan nog weigerde hij de aanvoerdersband. Blijft een simpele waterdrager die bij Liverpool goed leek door de spelers om hem heen.
Joh je weet wie het doet. Die KlapMongeaul kan alleen maar janken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:26 schreef The-BFG het volgende:
Dat gejank op Henderson. Gewoon heel belangrijk geweest en een top gozer en prof.
Niet teveel schuimbekken, straks doet je toetsenbord het niet meer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Joh je weet wie het doet. Die KlapMongeaul kan alleen maar janken.
Okee chef jankmuil.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Niet teveel schuimbekken, straks doet je toetsenbord het niet meer.
Aldus de grootste jankerd van het forumquote:
Matig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Aldus de grootste jankerd van het forum
Klinkt wel als een fatsoenlijke functionerend modern scouting apparaat dat is inmiddels ook al minstens een decennia geleden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Speciaal voor user @:Houniet - vanaf 13:32 legt Beuker uit hoe het scoutingsproces rond Moro (tussen de regels) is verlopen. Kom derhalve niet meer met 'wEeT jIj eEn aNdErE nAaM dAn?' aanzetten.
Bekijk deze YouTube-video
Nu neemt Berghuis deze taak over.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:26 schreef The-BFG het volgende:
Dat gejank op Henderson. Gewoon heel belangrijk geweest en een top gozer en prof.
daar hou ik je aanquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan neem ik een tattoo van Johnny op mijn reet
Dat weet ik wel zeker. Misschien voetballend wel iets meer van mogen verwachten, maar aan de andere kant is het op dat vlak natuurlijk nooit een wereldster geweest. Maar drive en inzicht zijn er zeker en ik geloof ook echt dat hij een belangrijke rol heeft gespeeld in de kleedkamer en op het trainingsveld.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:26 schreef The-BFG het volgende:
Ik zag vanmorgen dat hij in de 81 wedstrijden de meeste kansen heeft gecreëerd van het hele elftal. Misschien heb ik dat onderschatquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
‘Hendo’die voor een hoop geld weinig heeft laten zien.. en dat heeft zogenaamd het shirtjesrecord verbroken
Dit is een open deuren interview, maar ik snap dat het moeilijk is om goede spelers te scouten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Speciaal voor user @:Houniet - vanaf 13:32 legt Beuker uit hoe het scoutingsproces rond Moro (tussen de regels) is verlopen. Kom derhalve niet meer met 'wEeT jIj eEn aNdErE nAaM dAn?' aanzetten.
Bekijk deze YouTube-video
Het is onvermijdelijk dat ik gelijk krijg, en als ik dan gelijk krijg. Ga ik dat gelijk tot in den treure uitmelken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Net zoals de afgelopen 3 jaar?
Die gaan we wel missen. Nu is Klaassen denk ik de grote leider. Iedereen weet dat echt grote leiders geen haar transplantaties doen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen dat hij in de 81 wedstrijden de meeste kansen heeft gecreëerd van het hele elftal. Misschien heb ik dat onderschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |