Het feit dat je dit soort middelmaat kwijt bent is al een zegen. Hopelijk kan Ajax ondertussen nog wat buitenkansen oppikken op de transfermarkt, dan kan je vanaf dit jaar weer voorzichtig omhoog gaan kijken.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met de lonen van Rasmussen, Hlynsson, Henderson, Sosa, Medic en Rugani, de bescheiden transfersommen van bovenstaande heren, en de kleine bedragen die we krijgen van Llansana, Hillen, Ugwu, Kudus, Matusiwa, Flemming...plus de CL gelden, ben ik benieuwd hoeveel er nog bezuinigd dient te worden.
nog wel wat maar we zijn inmiddels weer gezond en zie de toekomst ook wel goed in.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met de lonen van Rasmussen, Hlynsson, Henderson, Sosa, Medic en Rugani, de bescheiden transfersommen van bovenstaande heren, en de kleine bedragen die we krijgen van Llansana, Hillen, Ugwu, Kudus, Matusiwa, Flemming...plus de CL gelden, ben ik benieuwd hoeveel er nog bezuinigd dient te worden.
Ik zie het alleen niet gebeuren met mokerdomme sjonnie. Die kreeg het al niet voor elkaar met Tadic, Blind, Alvarez, kudus en Timber.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het feit dat je dit soort middelmaat kwijt bent is al een zegen. Hopelijk kan Ajax ondertussen nog wat buitenkansen oppikken op de transfermarkt, dan kan je vanaf dit jaar weer voorzichtig omhoog gaan kijken.
Dat vind ik gelul. Instappen in de winter is gewoon lastiger laat staan met de bestuurlijke rommel. Toch haalde Heitinga als interim gemiddeld 2,05 punt per wedstrijd in 22 wedstrijden. Daarnaast de bekerfinale.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik zie het alleen niet gebeuren met mokerdomme sjonnie. Die kreeg het al niet voor elkaar met Tadic, Blind, Alvarez, kudus en Timber.
En nu staat er toch een behoorlijk pak minder kwaliteit op het veld.
Doe nou niet joh, op heitinga moet gejankt worden.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat vind ik gelul. Instappen in de winter is gewoon lastiger laat staan met de bestuurlijke rommel. Toch haalde Heitinga als interim gemiddeld 2,05 punt per wedstrijd in 22 wedstrijden. Daarnaast de bekerfinale.
Dat is objectief gezien gewoon een vrij goed gemiddelde.
Bovendien moet je elke gelegenheid om het woord mokerdom te kunnen typen natuurlijk wel aangrijpen.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe nou niet joh, op heitinga moet gejankt worden.
30 miljoen was toch ook belachelijk? Op basis van wat dan precies?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:42 schreef Jaeger85 het volgende:
Porto met een lowball bod van 15 miljoen voor Taylor. Daar moeten ze niet eens op reageren.
Volgens transfermarkt is hij 28 miljoen waard. Andere bureaus hebben hem nog hoger ingeschat. Dan is iets meer dan de helft zeker niet marktconform. Jullie laten Saibari ook niet voor 15 miljoen gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
30 miljoen was toch ook belachelijk? Op basis van wat dan precies?
15/20 miljoen is gewoon prima en marktconform; zeker gezien zijn kwaliteiten. Dit is natuurlijk ook geen jongen die na Porto nog een vervolgstap omhoog gaat zetten dus de (financiële) meerwaarde is er ook niet echt.
Waarom? Hij heeft een Ajax opleiding. Minimaal 30 is normaal hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Donder op joh idioot.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
15/20 miljoen is gewoon prima en marktconform; zeker gezien zijn kwaliteiten. Dit is natuurlijk ook geen jongen die na Porto nog een vervolgstap omhoog gaat zetten dus de (financiële) meerwaarde is er ook niet echt.
Donder lekker zelf opquote:
Inderdaad. Dat komt ook wel goed. Misschien wachten ze eerst op de uitgaande transfers.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:22 schreef Black-Death het volgende:
Voor Taylor moet 25 mio er wel inzitten.
Beste buitenspeler van de Eredivisiequote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:44 schreef Black-Death het volgende:
Moro aangekondigd
https://www.ajax.nl/club/(...)oord-over-raul-moro/
Ik denk niet dat jij ooit een thesis hebt geschreven waarschijnlijk commerciële economie op het HBO ofzoquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:14 schreef Caland het volgende:
Het lijkt me voor Taylor ook wel lekker om te werken onder een trainer die niet zo ver van zijn eigen intelligentieniveau af zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |