Ik heb er juist veel zin in. Na een kut seizoen komt Ajax altijd sterker terug.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:18 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt helemaal geen zin in dit seizoen
Ik denk dat ik een jaartje oversla
Maar vorig seizoen zijn we 2e geworden, dus dit jaar wordt dan echt het kutseizoen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er juist veel zin in. Na een kut seizoen komt Ajax altijd sterker terug.
Tweede met kut voetbal en kut spelers is zelfs meer dan kut. Als het dames-EK nu niet bezig zou zijn, zou ik zelfs durven spreken van klote.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar vorig seizoen zijn we 2e geworden, dus dit jaar wordt dan echt het kutseizoen.
Kijk je alleen maar naar de ranglijst dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar vorig seizoen zijn we 2e geworden, dus dit jaar wordt dan echt het kutseizoen.
Liever tweede met kut voetbal dan weer vijfde. Ik ben er nog altijd niet van overtuigd dat er met deze selectie attractief kan worden gespeeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tweede met kut voetbal en kut spelers is zelfs meer dan kut. Als het dames-EK nu niet bezig zou zijn, zou ik zelfs durven spreken van klote.
Attractief heb je ook geen reet aan als je niet wint, ik weet ook niet wat ik er van moet denken, vooralsnog lijkt er (te) weinig creativiteit in de selectie te zitten en het wordt sowieso een zwaar seizoen met CL, dus puntverlies rond die wedstrijden zou wel weer eens een dingetje kunnen worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Liever tweede met kut voetbal dan weer vijfde. Ik ben er nog altijd niet van overtuigd dat er met deze selectie attractief kan worden gespeeld.
Denk dat het vooral belangrijk is te spelen naar de kwaliteiten van je spelersgroep. Daarom zal ik Farioli ook altijd verdedigen. Hele selectie klopte, en klopt nog steeds niks van. Er is genoeg kwaliteit, maar het is het allemaal net niet of, totaal niet geschikt om te spelen zoals Ajax wilt spelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Attractief heb je ook geen reet aan als je niet wint, ik weet ook niet wat ik er van moet denken, vooralsnog lijkt er (te) weinig creativiteit in de selectie te zitten en het wordt sowieso een zwaar seizoen met CL, dus puntverlies rond die wedstrijden zou wel weer eens een dingetje kunnen worden.
Nee, maar daarom is een speler zoals Klaassen ook prima, in elk geval voor de eredivisie. Maakt altijd wel een goaltje.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:15 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Denk dat het vooral belangrijk is te spelen naar de kwaliteiten van je spelersgroep. Daarom zal ik Farioli ook altijd verdedigen. Hele selectie klopte, en klopt nog steeds niks van. Er is genoeg kwaliteit, maar het is het allemaal net niet of, totaal niet geschikt om te spelen zoals Ajax wilt spelen.
Hele middenveld heeft bijvoorbeeld geen creativiteit. Dan kun je van alles willen qua speelstijl maar dan houdt het daar al op, zoals we zo vaak gezien hebben vorig seizoen.
Eens. Kunt wel gaan roepen dat Klaassen niet het niveau is wat we nastreven. En dat is waarschijnlijk ook wel waar als je ambitieus bent. Máár de realiteit op dit moment is dat Klaassen echt heel nuttig is. Kan vrij wel overal op het middenveld. Zeurt niet. Pakt altijd zijn goaltjes mee, en ze zijn ook vaak belangrijk. Traint hard. En een voorbeeld voor de jeugd. Mag dan geen verfijnde baltovenaar zijn, maar zeer nuttig om erbij te hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, maar daarom is een speler zoals Klaassen ook prima, in elk geval voor de eredivisie. Maakt altijd wel een goaltje.
Als je meer wilt (internationaal) dan moet er echt nog wel een boel op de schop, ja.
Stel je voor dat vorig jaar dat comeback seizoen was.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er juist veel zin in. Na een kut seizoen komt Ajax altijd sterker terug.
Namen die jij noemt zit absoluut muziek in. Moro schijnt trouwens nu echt ,echt, écht rond te zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we wel eens aangenaam verrast kunnen worden, mede door vers bloed van jonkies als Steur, Bouwman en Bounida. Moro lijkt me ook wel een versterking.
Dank, maar nee dusquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:01 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ziggo sport 2. Of youtube, maar heb je een VPN buiten Nederland nodig.
Op iptv schijnen ze het ook uit te zenden.quote:
Dit schiet allemaal niet meer op. Waar is het Ajax-DNA geblevenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stel je voor dat vorig jaar dat comeback seizoen was.
Dan kan het komend jaar weer gewoon kut worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |