SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nee ik ga daar nu niet meer mee klooien. Dan weet ik al helemaal niet meer waar, wanneer en of het uberhaupt nog komt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:34 schreef Sally het volgende:
[..]
En je kan niet nu de bezorging alsnog wijzigen?
(je moet het zelf in ontvangst nemen ivm id-kaart laten zien, dat wel. Maar bij pakketpunt mss?)
Maar wil even bellen straks, en moet boodschappen doen.![]()
ja zal dr ff belletje geven. echt ik weet niet volgens mij had ik dat eerst al eens verteld enzo hier?quote:
toen er onwijs zorgen over waren.
anyway nu niet dacht ik, maar zou wel goed zijn off van dr te horen voor ik het allemaal laat gaan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb twee witte puntjes met ontbijtspek en gekruid gehakt (rauw) als ontbijt! Lekker hoorIk heb er één en ik ben er trots op
Nopequote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:40 schreef roos94 het volgende:
Krijgen jullie ook steeds dit?
[ afbeelding ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
weet niet he?
mss is het wel soort van liefde dat ik me toch beetje zorgen dan maak als ze zo vaag doet?Do what you love, love what you do!![]()
ja fok doet kut, ook met posten. zit een dikke vertraging in.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:40 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
/edit/quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:42 schreef roos94 het volgende:
Het forum zal weldra vallen, tot ziens allemaal
ondertussen in het fok hoofdkwartier
[ Bericht 17% gewijzigd door kree op 05-07-2025 12:51:23 ]Do what you love, love what you do!![]()
Vaarwel!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:42 schreef roos94 het volgende:
Het forum zal weldra vallen, tot ziens allemaalIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ahhhh, gelukkig....quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Gebrokenglas je bent niet de enige die dit overkomtDacht ik de enige uilskuiken te zijn, maar het overkomt dus ook de beste.....quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
Sorry @:swj ik heb per ongeluk op tr gedrukt
Wilde iets wijzigen.
Die kmoppen moet echt verder uit elkaar hoor
How can I make this topic about me?![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ahhhh, gelukkig....
[..]
Dacht ik de enige uilskuiken te zijn, maar het overkomt dus ook de beste.....
Ja ik nu ookquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel heel erg traag, en krijg foutmeldingen.
hmmmms of was dat te erg..... nah kan wel denk tis maar grapje
mss dacht ik nu ff. wellicht gaat dat te ver. haha maar tis maar in hoever je humor erin ziet natuurlijk
Do what you love, love what you do!![]()
Ja die krijg ik ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:40 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]How can I make this topic about me?![]()
Nog steeds nergens last van hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
laat maar ook vond het eigenlijk tever gaan toen ik er eff wat meer over nadacht.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kreeg een hele tijdquote:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Server unable to read htaccess file, denying access to be safeHow can I make this topic about me?![]()
Ja ik las het. Zie dat er al aan gewerkt wordt. Hopelijk is het snel voorbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: