abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218139834
Sanneke komt er achter dat een baby geld kost. Straks eet hij met de pot mee en dan betaal je ook extra voor je boodschappen. Ik zie het probleem niet, die paar maanden extra kv.
pi_218139987
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 15:31 schreef Tamboerijn het volgende:
Sanneke komt er achter dat een baby geld kost. Straks eet hij met de pot mee en dan betaal je ook extra voor je boodschappen. Ik zie het probleem niet, die paar maanden extra kv.
Heeft iemand haar wel voorbereid op duurdere kleren, schoenen, schoolgeld, collegegeld etc.?
pi_218140078
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zegt dat de borstvoeding niet lukte, hij heeft geen allergie, dus moeten ze de voeding zelf betalen. En ja babyvoeding is duur, dat ben ik wel met haar eens, maar het acheelt volgens mij best veel of je nutrilon of bijv kruidvat eigen merk neemt.
Mijn dochter kreeg kruidvat 8,49 voor een pot. Was te hongerig dus de forte voeding kruidvat iets van ¤11. Is niet duur in vergelijking wat een kind straks kost🤣
pi_218140189
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 15:50 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Mijn dochter kreeg kruidvat 8,49 voor een pot. Was te hongerig dus de forte voeding kruidvat iets van ¤11. Is niet duur in vergelijking wat een kind straks kost🤣
Ik weet niet welk merk zij koopt, maar nutrilon is zo'n 20euro (als t niet meer is) en idd mijn kinderen eten me ook arm, maar dan nog snap ik wel dat zij babyvoeding duur vind.
pi_218140394
Bij Sanneke denk ik altijd dat ze slachtoffer is van haar eigen leven. Want ze had zooooo graag borstvoeding willen geven en als alternatief had babyvoeding gratis moeten zijn
pi_218140658
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 15:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik weet niet welk merk zij koopt, maar nutrilon is zo'n 20euro (als t niet meer is) en idd mijn kinderen eten me ook arm, maar dan nog snap ik wel dat zij babyvoeding duur vind.
Op de bon die ze liet zien staat 9,99 per pot (Hero). Maar ze heeft wel spullen gekocht voor borstvoeding. Dat heeft ook geld gekost en die spullen heeft ze maar een maand gebruikt.

Ik vind het echt een gave om altijd iets te vinden om over te klagen.
pi_218140864
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 16:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Op de bon die ze liet zien staat 9,99 per pot (Hero). Maar ze heeft wel spullen gekocht voor borstvoeding. Dat heeft ook geld gekost en die spullen heeft ze maar een maand gebruikt.

Sanneke is altijd zielig en de hele wereld is tegen haar.
Als ze kraamvisite krijgt klaagt ze openlijk dat mensen niet eens een pan eten meenamen.
Met haar karakter mag ze blij zijn dat er überhaupt iemand op visite kwam. En dit soort gedrag steken op autisme is een belediging voor alle mensen met ASS. Sanneke heeft gewoon een asociaal karakter.
pi_218140922
quote:

[..]

Ik heb bij mijn eerste ook al die kosten dubbel gehad. Ik heb ook gebaald dat het me niet lukte, maar dat was geen moment vanwege de kosten. Mijn kind en ik bleken allebei gelukkiger te worden van kunstvoeding, dus dat kreeg mijn kind. Eerst Nutrilon en daarna Etos. Ik heb geen moment gedacht ‘borstvoeding was nu veel goedkoper geweest’, ik dacht alleen maar ‘fijn dat het nu met de kunstvoeding zo goed gaat’. Maar zoals al door velen gezegd: Sanneke heeft zo’n mindset, dat letterlijk alles een klaagzang kan worden. Wat een beperking moet dat zijn in je leven…
pi_218141134
quote:

[..]

Dat is idd een gave. Ik had niet op t bonnetje gekeken, maar dan vind ik een tientje nog redelijk meevallen voor een pot voeding.
pi_218142069
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 14:21 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Staat gewoon heel baby pot op?
Ach, hier ook geen bv kunnen geven. Want herstel te zwaar, moest stoppen, lukte niet, blabla.

Zij heeft zoveel problemen met denken Dit komt echt niet door autisme. Gewoon een fixed mindset. Ik ga eens tellen wanneer er eens wat positiefs op haar story's komt.

🤪

Als merk zou ik denken: dan zal die over dat van mij ook alleen wat te zeiken zijn.
No offence maar een kenmerk van ass is dus...een fixed mindset.
pi_218142133
En DBM weer paniek door een wolkbreuk terwijl ze in de auto zat met flip en flap en zelf niet reed.
Bang om aangereden te worden.
Zij heeft echt extreme angsten. Daar zou ze hulp voor moeten zoeken
pi_218142264
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 17:32 schreef Earring het volgende:
En DBM weer paniek door een wolkbreuk terwijl ze in de auto zat met flip en flap en zelf niet reed.
Die vrouw is 1 bonk angst, ze zegt dat ze dat niet overbrengt op haar kinderen maar kinderen voelen dingen haarfijn aan.
pi_218142729
quote:

[..]
Maar ze heeft wel spullen gekocht voor borstvoeding. Dat heeft ook geld gekost en die spullen heeft ze maar een maand gebruikt.

Maar kun je een deel van die spullen voor borstvoeding niet doorverkopen?
pi_218143031
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 17:32 schreef Earring het volgende:
Ik denk echt steeds meer dat ze zichzelf zo neer wil zetten.
Hou toch op met iedere dag zeggen dat je zo’n paniek had. Er is werkelijk niets waar zijn geen angst voor heeft.
Ik denk echt dat als zij haar dag wat nuttiger zou maken, ze helemaal geen tijd heeft voor die angsten.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218143073
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 17:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Als ze dingen als een kolf of ongebruikte zoogcompressen oid heeft, dan kan ze zeker wel dingen verkopen. Van de meeste moderne borstkolven kun je de onderdelen die met melk en/of de huid in aanraking komen compleet vervangen, dus dan koop je eigenlijk alleen de ‘kolfmotor’ over. Niet alles zal voor de hoofdprijs gaan, maar er kan echt genoeg. Je hoeft het niet meteen weg te gooien of in een hoekje te laten staan.
pi_218143112
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 17:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zou daar niet eens over nadenken. Maar zij zeurt er weer over. Niemand had haar natuurlijk verteld dat het ook kan zijn dat bv niet gaat.
pi_218143230
Ik ben helemaal niet gevoelig voor prikkels, maar jeetje… Die enorme tv bij Debbie in combinatie met het volume van een videogame én dat drukke behang erachter, daar ga ik zelfs slecht op! 😅
pi_218143248
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:34 schreef Danielle_ het volgende:
Ik ben helemaal niet gevoelig voor prikkels, maar jeetje… Die enorme tv bij Debbie in combinatie met het volume van een videogame én dat drukke behang erachter, daar ga ik zelfs slecht op! 😅
Vreselijk, ik heb t snel doorgeklikt
pi_218143263
quote:
Sorry maar ze valt toch hard door de mand, dat ze dit kan!
Inderdaad behang is megadruk, Debbie leg me maar uit hoezo jij dit kan, terwijl anderen met LONG covid hier dikke vette error van krijgen
pi_218143278
quote:
Ik ben wel gevoelig voor prikkels. Dit maakt het zo ongeloofwaardig dat zij daar gevoelig voor zegt te zijn.
pi_218143326
Het ‘speciale’ van het behang zit nu achter de TV, waardoor het lijkt of de kinderen los mochten gaan met alle kleuren verf en rollers.

Wat een lelijkheid.
pi_218143345
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het ‘speciale’ van het behang zit nu achter de TV, waardoor het lijkt of de kinderen los mochten gaan met alle kleuren verf en rollers.

Wat een lelijkheid.
Bewerkt behang met een bewerkte kast ervoor, waar dan uiteraard ook weer spullen opgezet zijn, en bewegend beeld. Dit bedenkt toch helemaal niemand?
pi_218143395
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bewerkt behang met een bewerkte kast ervoor, waar dan uiteraard ook weer spullen opgezet zijn, en bewegend beeld. Dit bedenkt toch helemaal niemand?
Is die kast beschilderd door de kinderen?
pi_218143416
Zag net het artikel over Huisvolkids voorbij komen op FB. Een enkeling neemt het voor haar op, maar verder wordt ze aardig met de grond gelijk gemaakt 🫣
pi_218143444
Lotte Ballijns heeft weer een post over de buikcorrectie. Lijkt me toch wel een ding om dat te doen wanneer je jaren hebt geroepen dat het goed is zoals het is. Maar ik snap haar wel, als je nog zo'n 50-60 jaar te gaan hebt is het toch fijn als je blij bent met je lichaam/buik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')