Is dat een ding? Steeds met een blote zwangere buik lopen? Ik zie dat ook bij andere influencers. Kan je dan geen kleding op je buik verdragen of is het een trend?quote:Op zondag 6 juli 2025 11:04 schreef Missinglink24 het volgende:
Pfff het zal voor iedereen inclusief ons een opluchting zijn als Kelly Beukers bevallen is 🙃
Ze heeft het wel gepresteerd om werkelijk de hele zwangerschap met blote buik te hebben gelopen
Dat is een trendquote:Op zondag 6 juli 2025 11:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Is dat een ding? Steeds met een blote zwangere buik lopen? Ik zie dat ook bij andere influencers. Kan je dan geen kleding op je buik verdragen of is het een trend?
En volg je zo’n trend ook wanneer je een normale baan hebt? Dan bereid ik me voor op blote buiken op kantoor😬quote:
Ja wat dat betreft passen ze heel goed bij elkaarquote:Op zondag 6 juli 2025 11:10 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Precies wat ik vanochtend dacht. Zo vermoeiend die vrouw. Haar man trouwens ook.
Ja, heel gezellig allemaal.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:16 schreef HighRainbows het volgende:
Bij KB en JVP lijkt er iniedergeval geen vuiltje aan de lucht. Gezelligheid in de tuin en JVP post dat het goed zit met haar zelfvertrouwen.
Het is duidelijk een trend onder influencers.quote:
Ik vermoed dat ze bezig is met dr macros, omdat ze vaak eiwitten vermeld en met het trainen bezig is, maar qua voeding is daar echt nog zo veel meer winst te behalen. De gepofte mais bijv snap ik niks van qua nut om toe te voegen.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:46 schreef Henrike het volgende:
Haha Dbm; hele week vette ongezonde meuk naar binnen werken, shoarm a os en dan nu een kwarkbowl waar ze de calorie inname bij vermeldt.
Denk ook dat je dan in haar blokkendoos (haar woorden) gaat 😉quote:Op zondag 6 juli 2025 12:34 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bezig is met dr macros, omdat ze vaak eiwitten vermeld en met het trainen bezig is, maar qua voeding is daar echt nog zo veel meer winst te behalen. De gepofte mais bijv snap ik niks van qua nut om toe te voegen.
Ik weet zeker dat ze als een raket af zou vallen en betere resultaten ziet tijdens het liften als ze zich aan een macroverhouding gaat houden maar ik durf haar geen advies te geven 🤣🤣
Samen met Lieke Biemansquote:Op zondag 6 juli 2025 11:04 schreef Missinglink24 het volgende:
Pfff het zal voor iedereen inclusief ons een opluchting zijn als Kelly Beukers bevallen is 🙃
Ze heeft het wel gepresteerd om werkelijk de hele zwangerschap met blote buik te hebben gelopen
Zou ze een keer positief kunnen zijn over de kapper die Mijan gaat knippen. Geloof er niks van. En nu voor de zoveelste keer het falen over de borstvoeding. Meid, tel je zegeningen eens een keertje!quote:Op zondag 6 juli 2025 13:25 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke op threads; (als reactie op iemand die een thuiskapster aanraadt voor Mijan)
Helaas laten wij geen vreemden over de vloer vanwege privacy redenen..
Oke maar je filmt wel in je huis en iedereen kan meekijken dat het een bende is in huis is 😀
Ik zie nu dat ze speciaal daarvoor terug is gegaan. Gelukkig.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:58 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Ja zeker leuk! Vind haar persoonlijk redelijk vreselijk en die vriend ook, maar als ik een merk was en ik wilde een samenwerking met een influencer zou ik ook haar kiezen. Jammer voor haar dat ze niet bij de uitvoering van haar kind kon zijn door deze werkvakantie lijkt het.
HAHAHA. Wat een argument..quote:Op zondag 6 juli 2025 13:25 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke op threads; (als reactie op iemand die een thuiskapster aanraadt voor Mijan)
Oke maar je filmt wel in je huis en iedereen kan meekijken dat het een bende is in huis is 😀
Ik irriteer mij ook aan dat van de borstvoeding , hier ook geen borstvoeding kunnen geven (aangeboren afwijking bij mijn dochter waardoor ze stikte met drinken). En ook uiteindelijk koemelk allergie, als ze zegt dat het allemaal duur is vanwege allergie etc krijg je het gewoon vergoed dus dat is een gek verhaal.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Zou ze een keer positief kunnen zijn over de kapper die Mijan gaat knippen. Geloof er niks van. En nu voor de zoveelste keer het falen over de borstvoeding. Meid, tel je zegeningen eens een keertje!
Staat gewoon heel baby pot op?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:02 schreef Pattfish het volgende:
[..]
Ik irriteer mij ook aan dat van de borstvoeding , hier ook geen borstvoeding kunnen geven (aangeboren afwijking bij mijn dochter waardoor ze stikte met drinken). En ook uiteindelijk koemelk allergie, als ze zegt dat het allemaal duur is vanwege allergie etc krijg je het gewoon vergoed dus dat is een gek verhaal.
Ze zegt dat de borstvoeding niet lukte, hij heeft geen allergie, dus moeten ze de voeding zelf betalen. En ja babyvoeding is duur, dat ben ik wel met haar eens, maar het acheelt volgens mij best veel of je nutrilon of bijv kruidvat eigen merk neemt.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:02 schreef Pattfish het volgende:
[..]
Ik irriteer mij ook aan dat van de borstvoeding , hier ook geen borstvoeding kunnen geven (aangeboren afwijking bij mijn dochter waardoor ze stikte met drinken). En ook uiteindelijk koemelk allergie, als ze zegt dat het allemaal duur is vanwege allergie etc krijg je het gewoon vergoed dus dat is een gek verhaal.
Ik ben blij dat mijn weldenkende zwangere collega’s die ik op kantoor tref, deze ‘trend’ niet volgen 🥲quote:Op zondag 6 juli 2025 12:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En volg je zo’n trend ook wanneer je een normale baan hebt? Dan bereid ik me voor op blote buiken op kantoor😬
Ik ook! Meerdere zwangere collega’s. De laatste keer dat ik ze zag hadden ze een bedekte buik.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:35 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn weldenkende zwangere collega’s die ik op kantoor tref, deze ‘trend’ niet volgen 🥲
Oh ik dacht dat ik eruit opmaakte dat hij een allergie had, maar misschien bedoelde ze dat in het algemeen dan.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zegt dat de borstvoeding niet lukte, hij heeft geen allergie, dus moeten ze de voeding zelf betalen. En ja babyvoeding is duur, dat ben ik wel met haar eens, maar het acheelt volgens mij best veel of je nutrilon of bijv kruidvat eigen merk neemt.
Huismerk is ¤10 goedkoper dan een bekend merk. En dat terwijl het waarschijnlijk uit dezelfde fabriek komt. Het is maar net wat je voor merk pakt dus.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zegt dat de borstvoeding niet lukte, hij heeft geen allergie, dus moeten ze de voeding zelf betalen. En ja babyvoeding is duur, dat ben ik wel met haar eens, maar het acheelt volgens mij best veel of je nutrilon of bijv kruidvat eigen merk neemt.
Ik kan gewoon niet geloven dat ze zo ontzettend moeilijk doet om 30 euro aan het haar van haar kind uit te geven. Ze is zelf nergens vaste klant bij een kapper, heeft ook volgens mij op haar stories over iedere kapsalon in de omgeving geklaagd omdat haar eigen haar niet goed is geknipt. En dan verwacht ze dat iemand gratis haar kind knipt of?quote:Op zondag 6 juli 2025 13:25 schreef IlseMarije het volgende:
Ze doet gewoon moeilijk omdat alles moeilijk is bij haar. Voor haarzelf ook vervelend, als je altijd zo denkt.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:14 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat ze zo ontzettend moeilijk doet om 30 euro aan het haar van haar kind uit te geven. Ze is zelf nergens vaste klant bij een kapper, heeft ook volgens mij op haar stories over iedere kapsalon in de omgeving geklaagd omdat haar eigen haar niet goed is geknipt. En dan verwacht ze dat iemand gratis haar kind knipt of?
Ze zegt ook nog dat ze hem niet zelf durft te knippen, omdat het een baby is. En bang is dat ze hem verwond. Om vervolgens wel aan te geven dat hij noooit huilt en zo rustig is als wat… Ze geeft die 30 euro natuurlijk liever uit aan een lunch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |