abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218136662
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 09:15 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik heb even gemist wat er speelt rondom Sam en AM over het niet online willen? Heeft hij haar aangesproken op haar schadelijke social media gedrag?
Er speelt niets. Iemand zei dat Sam zou moeten opkomen voor de jongere kinderen. De vraag is of dat reeël is als hij zelf binnen deze gezinsdynamiek is opgegroeid.

Daarnaast heeft hij ook een stukje geschreven om bij te dragen aan haar boek. Ze was van dat stukje geschrokken.
  Moderator zondag 6 juli 2025 @ 09:28:13 #227
184769 crew  Deisyy
pi_218136667
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 09:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
minder? Die vrouw gooit alles in honderden filmpjes het internet op
Minder ja, dat zij alles op internet gooit betekent niet dat we het hier niet fatsoenlijk hoeven te houden. Zeggen dat ouders hun gezin vernietigen is simpelweg niet fatsoenlijk.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218136672
Zielig dat Jayda van HVK zo zenuwachtig is voor dr verjaardag. Omdat ze niet weet wat voor cadeautjes ze krijgt en of het dan het juiste cadeau is. Dat is toch simpel om te lossen door samen met haar het cadeau te kopen? Of denk ik nu te simpel?
  Moderator zondag 6 juli 2025 @ 09:30:05 #229
184769 crew  Deisyy
pi_218136677
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 09:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vind het met alle regels, uitzonderingen en aanvullingen er niet duidelijker op worden.

Want in de OP staat:
- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.

Maar nu is het weer ‘prima als je zegt dat je iemand hebt gezien’.
Maar mag je nou wel of niet zeggen dat je X een uur in de wachtrij hebt zien staan bij de Efteling, terwijl diegene dat zelf niet heeft geplaatst op insta?
Donna legt het hierboven prima uit, maar misschien heb je dat inmiddels gelezen ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218136691
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 09:29 schreef Lalaland79 het volgende:
Zielig dat Jayda van HVK zo zenuwachtig is voor dr verjaardag. Omdat ze niet weet wat voor cadeautjes ze krijgt en of het dan het juiste cadeau is. Dat is toch simpel om te lossen door samen met haar het cadeau te kopen? Of denk ik nu te simpel?
Nee dat is niet te simpel, maar juist logisch, alleen heeft HVK dat verstandelijk vermogen niet om in te schatten dat het dan beter is om samen het kado te kopen en er een leuke activiteit van te maken.
pi_218136708
Sneu voor J. Als ze samen het cadeautje hebben gekocht gaat er in ieder geval een stuk stress bij haar weg. En dat is toch wat je wil?
pi_218136808
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 09:27 schreef Shuri het volgende:

[..]
Er speelt niets. Iemand zei dat Sam zou moeten opkomen voor de jongere kinderen. De vraag is of dat reeël is als hij zelf binnen deze gezinsdynamiek is opgegroeid.

Daarnaast heeft hij ook een stukje geschreven om bij te dragen aan haar boek. Ze was van dat stukje geschrokken.
In theorie kan dat stukje "geschrokken" ook gewoon verkoop praat zijn 😂 bij het vorige boek verwachte mensen ook grotere onthullingen door de dingen die ze zei..
Dat Sam niet altijd op camera wilde is toch oud nieuws? Daar is ze echt niet van geschrokken..
Lees hier allerlei speculatie wat de oorzaak van haar schrik is 😂 en straks weer klagen dat het iets onbenulligs was 😂 (maar wel het boek gelezen dus annemarie haar missie geslaagd 👍👌)
pi_218136819
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 06:08 schreef miep123456 het volgende:

[..]
En vol trots aankondigt dat de kinderen hun kant van het verhaal vertellen dat AM influencer is, en dat het niet altijd een positief verhaal is.
Dat ze dat nu pas wist! Dus ze voelde zich niet veilig genoeg om dit eerder bespreekbaar te maken.
AM de cirkel is rond, je laat je kind opgroeien in een onveilige situatie, omdat jij perse een influencer wil zijn!
En dan vraag je haar wat ze nu met dat gegeven dat Sam het niet leuk vind gaat doen en dan blokkeert ze je. Voor mij een teken dat ze er toch niet helemaal een goed gevoel bij heeft.
pi_218136848
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 08:58 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik poste niks negatiefs over hvk. Het was een positief tegengeluid. Ik snap overigens niet dat er wel gezegd mag worden dat Debbie/kyra in de Efteling zijn gespot maar dat ik niet mag posten in wat voor gezelschap hvk gespot is?

Overigens ook een beetje apart dat er wel gespeculeerd mag worden over wat de juice channels delen. Dat is juist iets wat de fluflu’s niet openbaar willen maken. Maar dat mag allemaal wel.

Dus als ik juice channel zou benaderen dat hvk gespot is en hoe de vork in de steel zit, zij het met foto’s, mogen we er hier vrij uit over praten? Maar als ik het zelf deel, dan niet.
Je maakt me wel nieuwsgierig nu😉
pi_218136861
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 09:33 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Nee dat is niet te simpel, maar juist logisch, alleen heeft HVK dat verstandelijk vermogen niet om in te schatten dat het dan beter is om samen het kado te kopen en er een leuke activiteit van te maken.
En ze wil liever geen verjaardag vieren, maar doen dat toch als Zayn jarig is, dat had ik toch anders gedaan. En kwa kadootjes kun je evt voor de familie ook een mandje of zo vullen in de speelgoedwinkel, dat kan ze zelf doen. Ik bedoel er zijn best wat manieren om het voor het meisje makkelijker te maken.
pi_218136869
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 09:29 schreef Lalaland79 het volgende:
Wij hebben er ook 1 die ziek (echt) word van spanning met verjaagd en kerst en sinterklaas... Flinke koorts spugen huilbuien.. Dus idd al vanaf kleins af aan (toen kwartje viel dat ze weer op een bijzonder moment ziek werd..) vertellen we wat ze krijgt.. Wie er allemaal komt enzovoort.. Gelukkig begint ze er steeds meer uit te groeien 👌 maar het is echt lastig
pi_218136883
Ik moet wel lachen om Sanneke, gisteren schreef ze dat haar zoontje sneller dan gemiddeld was (weet de precieze bewoording niet) en dat was niet te zien (wat leert zo’n kindje ook als hij continu op mama of bij mama in slaapzak in bed ligt ☹) en nu ineens het bedje naar beneden. Veiligheid voor alles natuurlijk maar ik moet er wel om lachen.
pi_218136913
Arme Jayda.
Over alle kinderen schrijft ze een lief stukje op hun verjaardag.
Bij Jayda alleen maar weer iets negatiefs. Wat het helemaal niet is. Zij mist echt een stuk inlevingsvermogen.
Waarom ga je niet met het meisje de stad in 1:1 en laat je haar uitzoeken wat ze graag wil?
Bezoek wat komt kun je een lijstje geven met iets wat ze graag wil erop geschreven.
Ik zie haar nooit iets liefs schrijven maar in haar filmpjes is ze altijd zo lief voor haar broertjes en zusjes, geef haar eens een compliment.
Nee, maar wel de hashtag kidsmodel mixen kid en maat 134.
Lekker afstandelijk.
Ik zou zeggen stop met kinderen op de wereld zetten als je zo met ze omgaat.
pi_218136965
Ze is wel vaker negatief over haar. Dat ze lastig is, dat ze angsten heeft, dat ze weggelopen is van school ‘maar dat ze vanzelf wel weer terug zal komen’
pi_218137014
HVK moet gewoon niks plaatsen over de struggles van J, maar het meisje daarbij gaan helpen. Maar inderdaad, ze heeft liever even onder de aandacht gebracht welke maat het meisje heeft en dat ze model is. Lees: ze moet voor haar moeder geld verdienen. Ik hoop echt dat zo’n meisje in de toekomst de juiste hulp mag krijgen en ja, als dat niet van moeder komt dan hoop ik dat er instanties aan zullen gaan sluiten.
pi_218137025
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 09:58 schreef Henrike het volgende:

[..]
En dan vraag je haar wat ze nu met dat gegeven dat Sam het niet leuk vind gaat doen en dan blokkeert ze je. Voor mij een teken dat ze er toch niet helemaal een goed gevoel bij heeft.
Nee hoor. Dat zegt niet meer dan dat ze geen kritiek wil.
Je denkt toch niet dat ze in haar boek gaat schrijven dat haar kinderen haar beroep verschrikkelijk vinden?
Dat boek wordt niet meer dan een "kijk eens hoe geweldig ik ben" verhaal.
pi_218137069
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 10:22 schreef Harper het volgende:

[..]
Nee hoor. Dat zegt niet meer dan dat ze geen kritiek wil.
Je denkt toch niet dat ze in haar boek gaat schrijven dat haar kinderen haar beroep verschrikkelijk vinden?
Dat boek wordt niet meer dan een "kijk eens hoe geweldig ik ben" verhaal.
Er komen vast van die stukjes van de kinderen in als ‘ik vond dit en dit moment niet heel geweldig, maar heb er verder ook nooit echt last van gehad dat m’n moeder alles van ons filmt. Mensen die ons op straat herkennen zijn juist wel leuk, al had ik er natuurlijk niet altijd zin in.’ Veel spannender gaan de kinderen het volgens mij niet maken voor het boek van de grote demammavan… En nee, het zou me niet verbazen als er sushi en kleding beloofd is in ruil voor zo’n stukje. 😉
pi_218137156
Daarbij zegt HVK ook letterlijk na het opsommen van de moeilijkheden waar het meisje mee worstelt: 'doe je niks aan, is gewoon karakter'.
pi_218137222
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 10:21 schreef Danielle_ het volgende:
HVK moet gewoon niks plaatsen over de struggles van J, maar het meisje daarbij gaan helpen. Maar inderdaad, ze heeft liever even onder de aandacht gebracht welke maat het meisje heeft en dat ze model is. Lees: ze moet voor haar moeder geld verdienen. Ik hoop echt dat zo’n meisje in de toekomst de juiste hulp mag krijgen en ja, als dat niet van moeder komt dan hoop ik dat er instanties aan zullen gaan sluiten.
Echt hè, zo zielig
Lijkt me echt een heel lief meiske.
pi_218137243
Haha Dbm; hele week vette ongezonde meuk naar binnen werken, shoarm a os en dan nu een kwarkbowl waar ze de calorie inname bij vermeldt.
pi_218137305
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 10:46 schreef Henrike het volgende:
Haha Dbm; hele week vette ongezonde meuk naar binnen werken, shoarm a os en dan nu een kwarkbowl waar ze de calorie inname bij vermeldt.
Zo kun je jezelf voor de gek blijven houden toch, zo af en toe opletten op wat je eet en dan aan het einde van het verhaal ‘ik val niet af ondanks heel gezond eten, dat ligt aan mijn spijsvertering en allerlei andere dingen helaas’.
pi_218137318
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 10:26 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Er komen vast van die stukjes van de kinderen in als ‘ik vond dit en dit moment niet heel geweldig, maar heb er verder ook nooit echt last van gehad dat m’n moeder alles van ons filmt. Mensen die ons op straat herkennen zijn juist wel leuk, al had ik er natuurlijk niet altijd zin in.’ Veel spannender gaan de kinderen het volgens mij niet maken voor het boek van de grote demammavan… En nee, het zou me niet verbazen als er sushi en kleding beloofd is in ruil voor zo’n stukje. 😉
‘En door het geld wat ze door ons verdiende moesten konden we op paardrijden en cruise en mag Jim nu op crossles en -vakantie.
pi_218137327
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 10:53 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Zo kun je jezelf voor de gek blijven houden toch, zo af en toe opletten op wat je eet en dan aan het einde van het verhaal ‘ik val niet af ondanks heel gezond eten, dat ligt aan mijn spijsvertering en allerlei andere dingen helaas’.
En ik eet maar 1200 calorieën. 🤥
pi_218137394
Pfff het zal voor iedereen inclusief ons een opluchting zijn als Kelly Beukers bevallen is 🙃
Ze heeft het wel gepresteerd om werkelijk de hele zwangerschap met blote buik te hebben gelopen
pi_218137441
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 11:04 schreef Missinglink24 het volgende:
Pfff het zal voor iedereen inclusief ons een opluchting zijn als Kelly Beukers bevallen is 🙃
Ze heeft het wel gepresteerd om werkelijk de hele zwangerschap met blote buik te hebben gelopen
Precies wat ik vanochtend dacht. Zo vermoeiend die vrouw. Haar man trouwens ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')