abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218126789
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218126791
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:06 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik vind K niet bepaald een stereotype stoere man. Hij is nogal vrouwelijk in zijn doen en laten. Ik zou er niet van op kijken als hij biseksueel of misschien ook wel gewoon homoseksueel is. Wat een dikke prima is. Maar waarom dit hele circus?
En dat denk je op basis van zijn uiterlijk? 🙄
pi_218126798
KB vrouweljk type? Vind ik echt helemaal niet. En over zijn geaardheid, tsja die man ligt met 2 vrouwen in bed, waarom zou hijnou weer homo zijn?
Hij is wel ijdel maar dat is mijn heel erg hetero man ook, dat zegt niks
pi_218126809
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En dat denk je op basis van zijn uiterlijk? 🙄
Wat een onzin inderdaad. En ook dat gezeur steeds over zogenaamd vrouwelijke mannen ( niet alleen Koen, ook over andere mannen).
pi_218126819
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:12 schreef Missinglink24 het volgende:

KB vrouweljk type? Vind ik echt helemaal niet. En over zijn geaardheid, tsja die man ligt met 2 vrouwen in bed, waarom zou hijnou weer homo zijn?
Hij is wel ijdel maar dat is mijn heel erg hetero man okk, dat zegt nikd
Ik niet perse vrouwelijk maar ook niet mannelijk. Een metroman, denk niet dat ie homo is. Hij moe(s)t 2 vrouwen tevreden houden. Lijkt me lastig als je dan homo bent 🤣
pi_218126842
Gaat Debbie nou die nijntje patch op haar eigen spijkerjas nadien?
pi_218126853
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:15 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Ik niet perse vrouwelijk maar ook niet mannelijk. Een metroman, denk niet dat ie homo is. Hij moe(s)t 2 vrouwen tevreden houden. Lijkt me lastig als je dan homo bent 🤣
Het is een droom van veel mannen om dat eens 1 keer mee te mogen maken. Die Koen moet al een tijd 2 vrouwen tevreden houden op meerdere vlakken. Dat maakt hem toch wel een échte man hoor 🤣
pi_218126916
Het is geen geheim dat zij swingers waren. En het is geen onzin dat sommige mannen opvallend vrouwelijk zijn. Niet iedere vrouwelijke man is homoseksueel, net als niet iedere “mannelijke” man hetero is. Maar bij K zou het mij gewoon totaal niet verbazen als hij over een paar jaar met een man is. Mag die mening toch hebben denk ik.
pi_218126932
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het is een droom van veel mannen om dat eens 1 keer mee te mogen maken. Die Koen moet al een tijd 2 vrouwen tevreden houden op meerdere vlakken. Dat maakt hem toch wel een échte man hoor 🤣
Blijkbaar zijn de vrouwen niet zo tevreden. Want er zijn flinke troubles in paradise !
pi_218126937
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:15 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Ik vind hem wel mannelijk, om het maar even zo te noemen. Echt niks verwijfd aan. Hij verzorgt zich goed. De term metroman mag je trouwens van mij wel in de 90's laten 😉
pi_218126979
Wat voor werk doet Koen eigenlijk? Werkt hij ook voor dat Jolie gebeuren? Of is iedereen eigenlijk in dienst van MB 😉? Zij lijkt mij wel de drijvende factor achter het hele social media gebeuren? Hoe zien jullie dat?
pi_218126988
Ik blijf het toch heftig vinden dat een of ander juicechannel op het internet gooit dat mensen uit elkaar zijn en dat zelfs de psychische toestand van hun kinderen dan hier al wordt uitgeplozen.

Tot het moment dat ze zelf hebben aangegeven dat ze uit elkaar zijn, zijn dit gewoon speculaties van een juicechannel.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218126999
Nog even over kleding bij de diploma uitreiking, mijn zoon had een nette polo en een spijkerbroek aan bij zn diploma uitreiking. Wijzelf liepen ook in spijkerbroek, wel met een net shirt erop natuurlijk. Ik had nog 2 nette broeken gekocht maar die pasten niet, dus een nette spijkerbroek en een polo en de meeste kinderen waren ze gekleed, een paar meiden in een lange jurk maar de jongens eigenlijk allemaal in spijkerbroek. (Sommigen zelfs met een pet op 😱)
pi_218127001
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:34 schreef proud_mami het volgende:
Wat voor werk doet Koen eigenlijk? Werkt hij ook voor dat Jolie gebeuren? Of is iedereen eigenlijk in dienst van MB 😉? Zij lijkt mij wel de drijvende factor achter het hele social media gebeuren? Hoe zien jullie dat?
Ja, Ze werken allemaal in het bedrijf en zijn dus compleet verweven zakelijk prive en financieel. Daarom snap ik de keuze van schone schijn wel zoals ik al eerder zei, ze kunnen helemaal niet uit elkaar zonder enorme puinhoop van jewelste
pi_218127008
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:35 schreef LeSage het volgende:
Ik blijf het toch heftig vinden dat een of ander juicechannel op het internet gooit dat mensen uit elkaar zijn en dat zelfs de psychische toestand van hun kinderen dan hier al wordt uitgeplozen.

Tot het moment dat ze zelf hebben aangegeven dat ze uit elkaar zijn, zijn dit gewoon speculaties van een juicechannel.
Nou ja, juicechannels hebben het heel vaak goed en bepaalde puzzelstukjes vallen er ook wel mee op hun plaats.
pi_218127010
Hoi Sanneke :W

Zou het toeval zijn dat er gisteren hier besproken werd dat we M heel weinig zien bewegen en er nu een filmpje online staat dat hij dat wel doet? :+

Ik vind het overigens wel een super snoezig kind.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218127042
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:28 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik vind hem wel mannelijk, om het maar even zo te noemen. Echt niks verwijfd aan. Hij verzorgt zich goed. De term metroman mag je trouwens van mij wel in de 90's laten 😉
Love the 90's ❤️
pi_218127055
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:38 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nou ja, juicechannels hebben het heel vaak goed en bepaalde puzzelstukjes vallen er ook wel mee op hun plaats.

Helemaal eens! Kwestie van tijd, ik gun ze eigenlijk ook best een leuk offline leven
pi_218127194
Ze buiten de kinderen in ieder geval niet uit voor hun eigen gewin en hebben een prachtig bedrijf. Bestelt er hier iemand wel eens kleding bij Byjolie? Ik kan me herinneren dat er op het begin veel negatieve reviews waren. Maar blijkbaar hebben ze dat verbeterd want de keren dat ik nu wel eens online kijk, zijn bijna alle items (die ik leuk vind) in razend tempo uitverkocht
pi_218127203
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:03 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ze buiten de kinderen in ieder geval niet uit voor hun eigen gewin en hebben een prachtig bedrijf. Bestelt er hier iemand wel eens kleding bij Byjolie? Ik kan me herinneren dat er op het begin veel negatieve reviews waren. Maar blijkbaar hebben ze dat verbeterd want de keren dat ik nu wel eens online kijk, zijn bijna alle items (die ik leuk vind) in razend tempo uitverkocht
De 7 kinderen worden zeker wel ingezet voor eigen gewin.. dagelijks op social media in beeld inclusief locatie van school, sport etc. En kids in badkleding op beeld.
Groot samengesteld gezin is zeker onderdeel van het verdienmodel.
pi_218127207
Wat kleding op de diploma uitreiking betreft. Het sneue eraan is dat er geen aandacht aan besteed word. Ze lopen er hetzelfde bij alsof ze een halfje brood bij de bakker gaan halen, als wanneer ze het diploma waar Guus hard voor heeft gewerkt gaan halen.
Iets meer aandacht had al zoveel gescheeld. Het is toch een hele prestatie. En dan hoeft zij heus niet in gala jurk en hij niet in pak. Maar om er nu als de familie Flodder bij te gaan lopen is weer het andere uiterste
pi_218127210
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:26 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Het is geen geheim dat zij swingers waren. En het is geen onzin dat sommige mannen opvallend vrouwelijk zijn. Niet iedere vrouwelijke man is homoseksueel, net als niet iedere “mannelijke” man hetero is. Maar bij K zou het mij gewoon totaal niet verbazen als hij over een paar jaar met een man is. Mag die mening toch hebben denk ik.
Maar Koen is toch niet vrouwelijk? Omdat hij zich netjes kleedt en ijdel is?
pi_218127217
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:06 schreef Felinecat het volgende:

[..]
De 7 kinderen worden zeker wel ingezet voor eigen gewin.. dagelijks op social media in beeld inclusief locatie van school, sport etc. En kids in badkleding op beeld.
Ja je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Het ligt er alleen minder dik bovenop omdat het beeld wat minder “in your face” is dan bij andere influencers
pi_218127230
Hocuspocus: ik zeg niet dat hij vrouwelijk ís, ik zeg dat ik hem vrouwelijk vind. Hij loopt zo nichterig, zijn armen zijn dun, hij draagt van die suède schoentjes met zo’n gesp erover heen. Ik vind dat vrouwelijk. Maar dat is een mening. Waar dit forum voor bedoeld is. Maar het is geen feit of aanname dat hij het daadwerkelijk is
pi_218127241
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:06 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Zeker en daarnaast heeft de poly gezorgd voor heel veel extra volgers dus inkomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')