En dat denk je op basis van zijn uiterlijk? 🙄quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:06 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik vind K niet bepaald een stereotype stoere man. Hij is nogal vrouwelijk in zijn doen en laten. Ik zou er niet van op kijken als hij biseksueel of misschien ook wel gewoon homoseksueel is. Wat een dikke prima is. Maar waarom dit hele circus?
Wat een onzin inderdaad. En ook dat gezeur steeds over zogenaamd vrouwelijke mannen ( niet alleen Koen, ook over andere mannen).quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dat denk je op basis van zijn uiterlijk? 🙄
Ik niet perse vrouwelijk maar ook niet mannelijk. Een metroman, denk niet dat ie homo is. Hij moe(s)t 2 vrouwen tevreden houden. Lijkt me lastig als je dan homo bent 🤣quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:12 schreef Missinglink24 het volgende:
KB vrouweljk type? Vind ik echt helemaal niet. En over zijn geaardheid, tsja die man ligt met 2 vrouwen in bed, waarom zou hijnou weer homo zijn?
Hij is wel ijdel maar dat is mijn heel erg hetero man okk, dat zegt nikd
Het is een droom van veel mannen om dat eens 1 keer mee te mogen maken. Die Koen moet al een tijd 2 vrouwen tevreden houden op meerdere vlakken. Dat maakt hem toch wel een échte man hoor 🤣quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:15 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ik niet perse vrouwelijk maar ook niet mannelijk. Een metroman, denk niet dat ie homo is. Hij moe(s)t 2 vrouwen tevreden houden. Lijkt me lastig als je dan homo bent 🤣
Blijkbaar zijn de vrouwen niet zo tevreden. Want er zijn flinke troubles in paradise !quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het is een droom van veel mannen om dat eens 1 keer mee te mogen maken. Die Koen moet al een tijd 2 vrouwen tevreden houden op meerdere vlakken. Dat maakt hem toch wel een échte man hoor 🤣
Ik vind hem wel mannelijk, om het maar even zo te noemen. Echt niks verwijfd aan. Hij verzorgt zich goed. De term metroman mag je trouwens van mij wel in de 90's laten 😉quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:15 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ik niet perse vrouwelijk maar ook niet mannelijk. Een metroman, denk niet dat ie homo is. Hij moe(s)t 2 vrouwen tevreden houden. Lijkt me lastig als je dan homo bent 🤣
Ja, Ze werken allemaal in het bedrijf en zijn dus compleet verweven zakelijk prive en financieel. Daarom snap ik de keuze van schone schijn wel zoals ik al eerder zei, ze kunnen helemaal niet uit elkaar zonder enorme puinhoop van jewelstequote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:34 schreef proud_mami het volgende:
Wat voor werk doet Koen eigenlijk? Werkt hij ook voor dat Jolie gebeuren? Of is iedereen eigenlijk in dienst van MB 😉? Zij lijkt mij wel de drijvende factor achter het hele social media gebeuren? Hoe zien jullie dat?
Nou ja, juicechannels hebben het heel vaak goed en bepaalde puzzelstukjes vallen er ook wel mee op hun plaats.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:35 schreef LeSage het volgende:
Ik blijf het toch heftig vinden dat een of ander juicechannel op het internet gooit dat mensen uit elkaar zijn en dat zelfs de psychische toestand van hun kinderen dan hier al wordt uitgeplozen.
Tot het moment dat ze zelf hebben aangegeven dat ze uit elkaar zijn, zijn dit gewoon speculaties van een juicechannel.
Love the 90's ❤️quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:28 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel mannelijk, om het maar even zo te noemen. Echt niks verwijfd aan. Hij verzorgt zich goed. De term metroman mag je trouwens van mij wel in de 90's laten 😉
Helemaal eens! Kwestie van tijd, ik gun ze eigenlijk ook best een leuk offline levenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:38 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou ja, juicechannels hebben het heel vaak goed en bepaalde puzzelstukjes vallen er ook wel mee op hun plaats.
De 7 kinderen worden zeker wel ingezet voor eigen gewin.. dagelijks op social media in beeld inclusief locatie van school, sport etc. En kids in badkleding op beeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:03 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ze buiten de kinderen in ieder geval niet uit voor hun eigen gewin en hebben een prachtig bedrijf. Bestelt er hier iemand wel eens kleding bij Byjolie? Ik kan me herinneren dat er op het begin veel negatieve reviews waren. Maar blijkbaar hebben ze dat verbeterd want de keren dat ik nu wel eens online kijk, zijn bijna alle items (die ik leuk vind) in razend tempo uitverkocht
Maar Koen is toch niet vrouwelijk? Omdat hij zich netjes kleedt en ijdel is?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:26 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Het is geen geheim dat zij swingers waren. En het is geen onzin dat sommige mannen opvallend vrouwelijk zijn. Niet iedere vrouwelijke man is homoseksueel, net als niet iedere “mannelijke” man hetero is. Maar bij K zou het mij gewoon totaal niet verbazen als hij over een paar jaar met een man is. Mag die mening toch hebben denk ik.
Ja je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Het ligt er alleen minder dik bovenop omdat het beeld wat minder “in your face” is dan bij andere influencersquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:06 schreef Felinecat het volgende:
[..]
De 7 kinderen worden zeker wel ingezet voor eigen gewin.. dagelijks op social media in beeld inclusief locatie van school, sport etc. En kids in badkleding op beeld.
Groot samengesteld gezin is zeker onderdeel van het verdienmodel.
Zeker en daarnaast heeft de poly gezorgd voor heel veel extra volgers dus inkomenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:06 schreef Felinecat het volgende:
[..]
De 7 kinderen worden zeker wel ingezet voor eigen gewin.. dagelijks op social media in beeld inclusief locatie van school, sport etc. En kids in badkleding op beeld.
Groot samengesteld gezin is zeker onderdeel van het verdienmodel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |