Wie?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ooit 20 minuten gesproken met Henry Winkler in een trein over de Fonz en dat geloofde toen helemaal niemand maar het is toch echt niet gelogen.
Pannenkoek! Wat/waar is wildschut?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Marco van Basten. Hij zat in Wildschut met drie vrienden aan een ovalen tafel. Verder waren er geen plaatsen meer vrij in de zaak en mijn broer en ik zijn daar aangeschoven. Ik had een tijdschrift mee en van de zenuwen begon ik die te lezen, helaas ondersteboven wat ik niet merkte. Ze zijn ongeveer een kwartier gebleven en daarna opgestapt.
Dat is een tent op het Roelof Hartplein in Amsterdam. Een groot eetcafé met een flink terras.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Pannenkoek! Wat/waar is wildschut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik heel veel in de media en fotografie gedaan heb is de waslijst aan ontmoetingen niet meer te tellen.
Heb wel eens in een vliegtuig gezeten met een dronken gast die wel 200 keer schreeuwde MARCOO MARCO VAN BASTEN.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Marco van Basten. Hij zat in Wildschut met drie vrienden aan een ovalen tafel. Verder waren er geen plaatsen meer vrij in de zaak en mijn broer en ik zijn daar aangeschoven. Ik had een tijdschrift mee en van de zenuwen begon ik die te lezen, helaas ondersteboven wat ik niet merkte. Ze zijn ongeveer een kwartier gebleven en daarna opgestapt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ooit 20 minuten gesproken met Henry Winkler in een trein over de Fonz en dat geloofde toen helemaal niemand maar het is toch echt niet gelogen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb wel eens in een vliegtuig gezeten met een dronken gast die wel 200 keer schreeuwde MARCOO MARCO VAN BASTEN.
Een grote vent zei: als je dat nog een keer zegt krijg je klappen.
Nou toen schreeuwde die nog een keer MARCO VAN BASTEN.
Heftige knokpartij volgde op kruishoogte.
Bij aankomst op de luchthaven ging de schreeuwer met een soort ME mee.
Trouwens de terugvlucht ging de schreeuwer weer mee, nog geboeid, die had 2 weken in een celletje gezeten in Mexico.
Heeft ie toch nog 2 weken all-inclusive gehadquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb wel eens in een vliegtuig gezeten met een dronken gast die wel 200 keer schreeuwde MARCOO MARCO VAN BASTEN.
Een grote vent zei: als je dat nog een keer zegt krijg je klappen.
Nou toen schreeuwde die nog een keer MARCO VAN BASTEN.
Heftige knokpartij volgde op kruishoogte.
Bij aankomst op de luchthaven ging de schreeuwer met een soort ME mee.
Trouwens de terugvlucht ging de schreeuwer weer mee, nog geboeid, die had 2 weken in een celletje gezeten in Mexico.
Ja hele bizarre vlucht, bijna iedereen was ook dronken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heeft ie toch nog 2 weken all-inclusive gehad
Niet even in zijn nek gespuugd?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:00 schreef Forumtijger het volgende:
Zelf trouwens ooit Rudi Voller tegengekomen op Schiphol. Verder niet mee gesproken of zo, maar hij liep vlak langs me heen...
Zeer spijtig dit te moeten lezen, vriend.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
Samen met @:johannes_vermeer een keer Erik Dijkstra tegengekomen op het toilet.
En kom Timmerfrans vaak tegen tussen Den Haag Centraal en de Tweede Kamer. Dan lach ik vriendelijk naar hem @:kaneelstokje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |