Doe maar niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
als iemand zich verveelt
Ah, ik had wel de top 5 gedaan voor de tour maar deze vergeten zie ik. Nou ja, winnen zat er toch niet inquote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Nederlander", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je de Belg kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Blij dat ik bij de Nederlander kijk.
Als Pogi de etappe vandaag pakt krijg je van mij een FOK!abbo van een jaar langquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik denk dat Pogi gewoon deze etappe al pakt.
Hoe vaak ben jij gearresteerd vanwege schennis van de openbare eerbaarheid?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij met je leuter tussen de deur gezeten?
Ontzettend bedankt voor je duidelijke uitleg. Dit heeft mij erg geholpen bij het doorgronden van deze sport.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doe eens een sprint op je fiets en probeer zo hard mogelijk te rijden, ik schat dat je rond de 42 KM/uur komt, dit soort jongens rijden 3 weken lang gemiddeld 48 KM per uur, is dat sport?
Ja jinx het maar ff idd. Wordt tijdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:32 schreef The_Undertone het volgende:
40 km en nog niemand gevallen, recordje.
Ik heb het gevoel dat ze vandaag allemaal hebben afgesproken. Laten we het op ons gemak doen vandaag.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:32 schreef The_Undertone het volgende:
40 km en nog niemand gevallen, recordje.
Net als de reguliere Champs Elysees-rit een mooie afsluiter is.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel een mooie presentatie van de renners die meedoen.
ben jij degene die op Sporza kijkt?quote:
Ja zijn dezelfdenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:41 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Eurosport in Vlaanderen heeft ook Jan en Bobbie als commentatoren?
"Ik drink niet. Ik zuip. Ik begin 's ochtends wanneer ik wakker word met een jenever. U kunt zich niet voorstellen dat ik een halve liter jenever drink en niet omval? Ik ben ambassadeur van een jenevergenootschap en weet heus wat ik doe." Jean Nelissen zet om te beginnen een groot glas bier, een grappa en een cognac voor zijn neus, in een chique chateau nabij Maastricht. "Ik was in 1999 in Verona voor het WK. Komen we een café binnen waar de restaurateur uit Sardinie blijkt te komen. Die wilde met mij een competitie beginnen wie het meeste grappa kon drinken. Na een uur werd hij weggedragen door twee koks. 'Campeone!', riep ik. Ach, laten we niet overdrijven, ik kan redelijk wat op. Mijn nieren zijn zo gespierd gebleven sinds de tijd dat ik fietste. Maar toen dronk ik al whiskey. Dertig jaar zuipen en ik mankeer niets. Als ik wil, loop ik de marathon. Op het moment dat ik niet meer van een grappa of een cognac kan genieten, moet ik me afvragen: heeft het leven dan nog zin? Alcohol wordt pas een probleem als je er niet meer de baas over bent. Ik weet wat ik doe. Genoeg is genoeg. En mijn lichaam zegt nooit: genoeg."quote:
Als je nu zijn alcoholpercentage op zou meten dan zou hij nog steeds niet mogen rijden.quote:
Ah oké, misschien leuker voor de Belgen om dan ook één Belgische commentator erbij te hebben.quote:
Eurosport Hongarije niet!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:41 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Eurosport in Vlaanderen heeft ook Jan en Bobbie als commentatoren?
Jaquote:
Wist je dat Hulkenberg ook Nederlands praatquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:51 schreef Marcoss het volgende:
Edoardo, leg even voor de 212e keer uit waarom je zo goed Nederlands spreekt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |