Roglic crash odd 1.05quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen voelt zich enorm goed en zo. Kan niet waar zijn dat er vandaag niemand uit crasht dus.
Niet alleen van de Tour. Boogie hecht veel belang aan de geschiedenis van de koers.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Michael Boogerd heeft trouwens ook een encyclopedische Tourkennis. Die mag er bij
Hoop wel voor José dat de begrafenis vanochtend was.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is vandaag trouwens de begrafenis van Jose De cauwer zijn dochter
Rust in vrede
Gênante postquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoop wel voor José dat de begrafenis vanochtend was.
Ik heb gemengde gevoelens bij deze post.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoop wel voor José dat de begrafenis vanochtend was.
We zijn er nog lang nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst nog een uur peddelen naar het Départ Réel.
Stukje afleiding op zo'n dag lijkt me weinig gênant aan. Zeker voor iemand wiens leven toch voor een heel groot deel wielrennen is.quote:
Ik denk dat de fietsers zo dicht op de auto rijden, niet andersom.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:39 schreef Mortaxx het volgende:
waarom rijdt die auto zo dicht voor de fietsers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |