Ik zou de werkgedrevenheid van agenten niet onderschatten. Wij kunnen vanaf ons computertje zeiken over alles wat er mis is in de maatschappij, zij worden er iedere dag mee geconfronteerd. Terwijl ze steeds slechter bemand zijn. Lijkt mij een loodzwaar beroep en daarvoor verdienen ze niet heel veel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De politie is tegen alles waar ze iets voor moeten doen.
Het was een beetje cynisch van mij. Maar je ziet dat de politiek allerlei bullshit bedenkt om de achterban te pleasen, waar uitvoeringsorganisaties allang weten dat dit enorme problemen gaat geven. En toch blijft de politiek dit doen. Ook niemand heeft uit kunnen leggen wat het strafbaar maken van illegaliteit nou praktisch oplost...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou de werkgedrevenheid van agenten niet onderschatten. Wij kunnen vanaf ons computertje zeiken over alles wat er mis is in de maatschappij, zij worden er iedere dag mee geconfronteerd. Terwijl ze steeds slechter bemand zijn. Lijkt mij een loodzwaar beroep en daarvoor verdienen ze niet heel veel.
TDF / [Adoptietopic] Adopteer hier een onbekende Tour-renner editie 2025quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:54 schreef mitt het volgende:
Bestaat het adopteer een renner topic voor de Tour nog?
Andries Lamainquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben blij met Michael Boogerd als commentator, maar wie is die andere pief? Ik mis toch wel Herbert en Maarten, die hadden een heerlijke onderlinge dynamiek.
Dat weet ik ook wel, maar waarom zit hij daar? Wie is hij in het wielergebeuren?quote:
Omdat hij goed commentaar kan leveren? Hij is een wielercommentator.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar waarom zit hij daar? Wie is hij in het wielergebeuren?
Ik wil Herbert en Maarten terug! Evt. met Michael als komische noot erbij.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat hij goed commentaar kan leveren? Hij is een wielercommentator.
Ligt eraan. Wat vond je van Classic Grand Besançon Doubs?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Als ik twee jaar op rij het hele voorjaar en de Sjiero heb gevolgd, ben ik dan eigenlijk het stempel "dagjesmens" ontstegen?
#durftevragen
Ken je Anton Schiffer?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Als ik twee jaar op rij het hele voorjaar en de Sjiero heb gevolgd, ben ik dan eigenlijk het stempel "dagjesmens" ontstegen?
#durftevragen
Ik denk dat dit woord niet betekent wat jij denkt dat het betekent.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:35 schreef Mykonos het volgende:
Ach, Coevorden. Je eigen wijk slopen uit angst voor de schade die minderjarige meisjes gaan uitrichten. Wat een ontzettend racistisch kutland is dit ook.
Ach nee, daar schrik ik van. Waarom zou je je ook druk maken om racisme als je mensen op hun gebrekkige spelling en grammatica kunt wijzen? Ga ergens anders de pedant uithangen alsjeblieft.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik denk dat dit woord niet betekent wat jij denkt dat het betekent.
Ik vindt rasisme verkeerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:47 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ach nee, daar schrik ik van. Waarom zou je je ook druk maken om racisme als je mensen op hun gebrekkige spelling en grammatica kunt wijzen? Ga ergens anders de pedant uithangen alsjeblieft.
Zelfs de BBB.quote:Op zondag 6 juli 2025 07:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zelfs de Christelijk Democratische Appèlplaats stemde tegen.
Overigens kan er al een dagelijkse meldplicht worden opgelegd als daar aanleiding voor is. Dus ook alleen weer een maatregel on asielzoekers het leven zuur te maken.quote:
quote:
Ik dacht even dat dit een grap wasquote:Op zondag 6 juli 2025 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie al zin in politiek columnist Angela de Jong, ongetwijfeld een autoriteit in spe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |