SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
zo in synch wijquote:
Hey there sunshine lift my heart
Dat gaat zij ook doenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom alleen in woonboulevards als ik nieuwe meubels ga kopen
11 augustus krijgt ze de sleutel
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik kijk altijd met grote verbazing naar de prijskaartjes van simpele stoelen en tafels.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom alleen in woonboulevards als ik nieuwe meubels ga kopenHow can I make this topic about me?![]()
O leuk het hele huis moet nog ingericht gaan worden?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat gaat zij ook doen
11 augustus krijgt ze de sleutelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja gaat echt nergens meer overquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met grote verbazing naar de prijskaartjes van simpele stoelen en tafels.Hey there sunshine lift my heart
Ze wilt alles nieuwquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk het hele huis moet nog ingericht gaan worden?
Ja niet normaal hequote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met grote verbazing naar de prijskaartjes van simpele stoelen en tafels.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn neefje heeft zijn eetkamerstoelen bij de karwei gehaaldquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met grote verbazing naar de prijskaartjes van simpele stoelen en tafels.
En die zitten mij toch lekker
wil zoveelquote:Hey there sunshine lift my heart
karwei heeft wel echt leuke dingen vaakquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft zijn eetkamerstoelen bij de karwei gehaald
En die zitten mij toch lekkerHey there sunshine lift my heart
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft zijn eetkamerstoelen bij de karwei gehaald
En die zitten mij toch lekker
How can I make this topic about me?![]()
Ik ga straks eens een keer aan de knutsel.
Ik wil graag zelf een tashanger maken zoals die macrame hanger die nu aan m'n tas hangt, maar dan met de St Jacobsschelp eraan én een klein belletje erin verwerkt. Drie in één zeg maar.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Glasquote:
Don't follow me. I am lost too
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:37 schreef KoningWouter het volgende:
Die Duitsers zijn ook knettergek
[ afbeelding ]
Ja, dat kan ook, is ook leuk nieuw huis, nieuwe meubels.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
leuk boekje voor in de kringloopquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:37 schreef KoningWouter het volgende:
Die Duitsers zijn ook knettergek
[ afbeelding ]
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
ja haar bank past sowieso niet, de huiskamer is iets kleiner.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook, is ook leuk nieuw huis, nieuwe meubels.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
creabeaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:34 schreef DJMO het volgende:
Ik ga straks eens een keer aan de knutsel.
Ik wil graag zelf een tashanger maken zoals die macrame hanger die nu aan m'n tas hangt, maar dan met de St Jacobsschelp eraan én een klein belletje erin verwerkt. Drie in één zeg maar.
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat ik pleegmoeder maar even om advies vraag. Die heeft die hanger gemaakt voor me. Ze heeft vast wel een instructie filmpje voor me.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja op mobiel vind ik het maar nietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet je wel dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja haar bank past sowieso niet, de huiskamer is iets kleiner.
Ik zou balen als ik een huis zo krijgen met een kleinere woonkamer
Ik heb altijd een grote gehad en zou echt niet kleiner willenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd handig en anders is er op internet denk ook wel genoeg te vinden hoe je het moet doenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:39 schreef DJMO het volgende:
Denk dat ik pleegmoeder maar even om advies vraag. Die heeft die hanger gemaakt voor me. Ze heeft vast wel een instructie filmpje voor me.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
godver het is nog vroeg, kan nog niet naar de winkelsHey there sunshine lift my heart
Ik weet wel dat ik niet zo groot huisje meer wilquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je wel dus.
Ik zou balen als ik een huis zo krijgen met een kleinere woonkamer
Ik heb altijd een grote gehad en zou echt niet kleiner willen
Ze woon nu nieuwbouwproject, wel huur. De volgende fase start eind dit jaar. Ik aas op een appartement
Maar ja, helaas maar 4 jaar ingeschreven
Ik vaak in de ochtend heel even, maar slinger al vrijsnel mijn laptop aanquote:
En in de avond ook altijd. maar dan ben ik hier ook niet zo heel veel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier gaat alles 8 uur openquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
godver het is nog vroeg, kan nog niet naar de winkelsEn dan woon ik nog wel in een dorpje
8 uur pas..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
godver het is nog vroeg, kan nog niet naar de winkelsDon't follow me. I am lost too
Je hebt soms ook woningen die verloot worden, dan maakt het niet uit hoelang je ingeschreven staat.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik niet zo groot huisje meer wil
Ze woon nu nieuwbouwproject, wel huur. De volgende fase start eind dit jaar. Ik aas op een appartement
De website goed in de gaten houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de slager pas om 9quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hier gaat alles 8 uur openEn dan woon ik nog wel in een dorpje
kruidvat 830
en ik wil alles in 1x doenHey there sunshine lift my heart
Ja is op dinsdagavond tussen 20:00 en 20:15quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt soms ook woningen die verloot worden, dan maakt het niet uit hoelang je ingeschreven staat.
De website goed in de gaten houden.Ow ja dat snap ikquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de slager pas om 9
kruidvat 830
en ik wil alles in 1x doen
Aan het werk.Don't follow me. I am lost too
klein kwartiertje dan zijn ze open tochquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
godver het is nog vroeg, kan nog niet naar de winkelsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Laatste dagje..Don't follow me. I am lost too
ja ik ook, maar laptop er helemaal bij pakken is teveel werkquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niks, liever via de website.
Vandaag ff een dagje niks, heb 2 weken achtereen elke dag wel drukte gehadTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
werk je nog in de kringloop?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
Vandaag ff een dagje niks, heb 2 weken achtereen elke dag wel drukte gehadIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
O echt, wat werkt dat toch per coöperatie verschillend hequote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja is op dinsdagavond tussen 20:00 en 20:15
[..]
Ow ja dat snap ik
Hier staan ze gewoon op de website en kan je gewoon net zo lang o reageren als op een andere woningWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jazeker, daar was ik gister weer drukquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gelukkig welquote:
everybodys working for the weekendHey there sunshine lift my heart
Hoe is het eigenlijk met je vrouw?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
Vandaag ff een dagje niks, heb 2 weken achtereen elke dag wel drukte gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmm, de kleine wil bed uitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja bij ons heet het direct kans woningen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, wat werkt dat toch per coöperatie verschillend he
Hier staan ze gewoon op de website en kan je gewoon net zo lang o reageren als op een andere woning
maar ja het huis moet ook nog verkocht worden
Goed hoor, die is ook bij de kringloop aan het werk weerquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik moet dan ook altijd heel erg lachen als ik dit soort vragen voorbij zie komen in de next door app:quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik niet zo groot huisje meer wil
Gefeliciteerd, met jullie zoeken er nog duizenden mensen een huisje die ook gewoon op de wachtlijst staan
Ja dat ga je krijgen ze willen steeds minder in bedje liggenquote:
Leukquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jazeker, daar was ik gister weer druk
Ja dat is het vervelende. Je kan nnu niet al een huisje zoeken want dan heb je dubbele lasten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja bij ons heet het direct kans woningen.
maar ja het huis moet ook nog verkocht worden
Ik zou toch eens proberen om urgentie te krijgen. Niet geschoten is altijd misWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er hier drie staan: een eigen laptop, een eigen desktop en een werklaptopquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja ik ook, maar laptop er helemaal bij pakken is teveel werk
How can I make this topic about me?![]()
mag dat niet?quote:Hey there sunshine lift my heart
Ja ook heel veel van die vragen op Facebookquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet dan ook altijd heel erg lachen als ik dit soort vragen voorbij zie komen in de next door app:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, met jullie zoeken er nog duizenden mensen een huisje die ook gewoon op de wachtlijst staan
Ja eerst huis te koop, dan urgentie aanvragenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het vervelende. Je kan nnu niet al een huisje zoeken want dan heb je dubbele lasten.
Ik zou toch eens proberen om urgentie te krijgen. Niet geschoten is altijd mis
Waaromquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er hier drie staan: een eigen laptop, een eigen desktop en een werklaptop
Waarom? Nouja, ik werk in de IT, computers is een beetje mijn hobby ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja eerst huis te koop, dan urgentie aanvragen
[..]
WaaromHow can I make this topic about me?![]()
noem eens een kleur voor de maandHey there sunshine lift my heart
Ow ja dan snap ik hetquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom? Nouja, ik werk in de IT, computers is een beetje mijn hobby ook.
Ik kan er eerlijk gezegd niet om lachen. Het is te triest voor woorden dat mensen geen huis kunnen vinden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet dan ook altijd heel erg lachen als ik dit soort vragen voorbij zie komen in de next door app:
[ afbeelding ]
Er veel gebouwd moet worden. Maar de regels in de wet die het tegenhouden dat er snel gebouwd kan worden.
Ik vind het helemaal triest als mensen door het verliezen van hun baan hun huis moeten verkopen en er geen huurhuis beschikbaar is en ze op deze manier moeten bedelen voor een onderkomen. ALs je door zoiets te plaatsen sneller een huis kan krijgen, wat dan van een particulier is die het aanbied, is het alleen maar mooi voor dat gezin denk ik danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
!!!quote:Hey there sunshine lift my heart
Ik heb er ook twee een in de voor en een in de achterkamerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er hier drie staan: een eigen laptop, een eigen desktop en een werklaptop![]()
Maar die in de voorkamer gebruik ik eigenlijk nooit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmmquote:Hey there sunshine lift my heart
Lila“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh dat is wel jammer dan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas wel, week verlof alweer voorbij![]()
![]()
Ja het is ook triest, maar uit dit berichtje blijkt uit niets dat er urgente omstandigheden zijn. En dan denk ik toch echt bij mezelf dat er nog veel meer mensen zijn die dringend een onderkomen nodig hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan er eerlijk gezegd niet om lachen. Het is te triest voor woorden dat mensen geen huis kunnen vinden.
Er veel gebouwd moet worden. Maar de regels in de wet die het tegenhouden dat er snel gebouwd kan worden.
Ik vind het helemaal triest als mensen door het verliezen van hun baan hun huis moeten verkopen en er geen huurhuis beschikbaar is en ze op deze manier moeten bedelen voor een onderkomen. ALs je door zoiets te plaatsen sneller een huis kan krijgen, wat dan van een particulier is die het aanbied, is het alleen maar mooi voor dat gezin denk ik danIk heb er één en ik ben er trots op
Dat gaat snel he zo weekquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas wel, week verlof alweer voorbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen is vrij om zo advertentie te plaatsen. Je weet maar nooit wie het leest en toevallig net iets heeftquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja het is ook triest, maar uit dit berichtje blijkt uit niets dat er urgente omstandigheden zijn. En dan denk ik toch echt bij mezelf dat er nog veel meer mensen zijn die dringend een onderkomen nodig hebben.
Ik zou hetzelfde doen als het via de normale weg niet kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat niet per se, ze slaapt grof gezegd van 20u tot6-7u, meestal voed ik haar op haar kamer en leg haar even terug bed in, kan ze wakker worden en ik mijn dingen afmaken en beneden klaarmakenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat ga je krijgen ze willen steeds minder in bedje liggenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee FFquote:
8 uur.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hey Daddy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat is lekker, al een hele ruk maakt zze van 20 uur tot de volgende ochtend. Wel lekker he geen nachtvoedingen meer en geen late voedingenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat niet per se, ze slaapt grof gezegd van 20u tot6-7u, meestal voed ik haar op haar kamer en leg haar even terug bed in, kan ze wakker worden en ik mijn dingen afmaken en beneden klaarmakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Kleur bekennen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogguhh Fruitquote:
Oja, gister consultatiebureau: haar groei gaat harder dan gemiddeld wat goed is, ze komt steeds dichterbij het gemiddelde. 57cm en 4940 gram. Volgende week mogen we beginnen met groente en fruithapjes tussendoor
Jaaaa! Dat is mijn kleurquote:
Freon from Harns.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heerlijk! Heb mijn fatsoenlijke slaap weer terugquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker, al een hele ruk maakt zze van 20 uur tot de volgende ochtend. Wel lekker he geen nachtvoedingen meer en geen late voedingen
Met signaalstrepenquote:
Fruitbolkquote:Don't follow me. I am lost too
quote:
O dat is leuk UN dat koppie als ze der eerste happie krijgtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
Oja, gister consultatiebureau: haar groei gaat harder dan gemiddeld wat goed is, ze komt steeds dichterbij het gemiddelde. 57cm en 4940 gram. Volgende week mogen we beginnen met groente en fruithapjes tussendoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk ik echt naar uit, wil ik ook gaan filmenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk UN dat koppie als ze der eerste happie krijgtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Fruithapjes.
Jij blij. Dat zijn echt tropen jaren die paar maanden dat ze snachts gevoed moeten wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heerlijk! Heb mijn fatsoenlijke slaap weer terug
Moontje.quote:
Mooooooon!
Ja echt wel, maar nu terug naar het nieuwe normaalquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij blij. Dat zijn echt tropen jaren die paar maanden dat ze snachts gevoed moeten worden
LolDon't follow me. I am lost too
Ja. Nog een bak koffie gvd, en dan douchen en ontbijten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja lekker, koffie. Heb mijn handen volTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Broodje hagelslag
Ja, de drukke tijd is voorbij, of in iedergeval de moeilijkste eerste maanden, nu is het meer genietenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Super fijn voor jullie!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, de drukke tijd is voorbij, of in iedergeval de moeilijkste eerste maanden, nu is het meer genieten![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, de drukke tijd is voorbij, of in iedergeval de moeilijkste eerste maanden, nu is het meer genieten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ugh. Ik was mijn haar normaal nooit (ik spoel het gewoon schoon met water, gebruik ook nooit producten zoals gel ofzo) maar ik voel me nu echt vies smerig, omdat ik het landnummer bijna een week niet goed hebben kunnen spoelen door die operatie wond. Zometeen toch maar even proberen zonder badmuts te douchen en kijken of er dit keer geen bloed mee komt als ik het droog dep.quote:
Flinke lucht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb nieuwe weaves. Maar iets te veel krul. Dus moest het er een beetje uitwassenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ugh. Ik was mijn haar normaal nooit (ik spoel het gewoon schoon met water, gebruik ook nooit producten zoals gel ofzo) maar ik voel me nu echt vies smerig, omdat ik het landnummer bijna een week niet goed hebben kunnen spoelen door die operatie wond. Zometeen toch maar even proberen zonder badmuts te douchen en kijken of er dit keer geen bloed mee komt als ik het droog dep.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mooie foto!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:14 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Buitje van afgelopen dinsdag.. downburst![]()
Oh en ik wil een zwerfkeitje maken vanmiddag
Ging er ook flink op jaquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
New wave.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe weaves. Maar iets te veel krul. Dus moest het er een beetje uitwassen
Leuke hobbyDon't follow me. I am lost too
Simple Mindsquote:
The Cure.quote:
En ik moet langs de apotheek om medicatie op te halen. #teveel te doen...Ik heb er één en ik ben er trots op
Hagel zeker, aan die groene lucht te zien...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:14 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Buitje van afgelopen dinsdag.. downburstDon't follow me. I am lost too
Back to the 80squote:
Kwinkslag.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hagel zeker, aan die groene lucht te zien...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Venzquote:
Vruchtenhagel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ARKO
ja en iets te lang, dus er gaat over 9 weken een stukje af denk ikquote:
Nee dat niet eens, wel 50mm neerslag in een half uurtjequote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hagel zeker, aan die groene lucht te zien...Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Apotheek kan trouwens ook morgen nog, want afhaalautomaat 24/7. Beste uitvinding ever, tenzij je een nieuw recept krijgtIk heb er één en ik ben er trots op
Alle
ramen
kunnen
open“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is een hoopquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee dat niet eens, wel 50mm neerslag in een half uurtje
Hardstyle.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
nu die krul eruit krijgen
Volgende keer maar weer stijl
Daar gaat je voorruit
Oja apotheekquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:22 schreef DJMO het volgende:
Apotheek kan trouwens ook morgen nog, want afhaalautomaat 24/7. Beste uitvinding ever, tenzij je een nieuw recept krijgt
Lekker in je mondje.quote:
Damn vergeet ik het nog...Don't follow me. I am lost too
Die nieuwe medicatie tast ook je geheugen aan volgens mij
Klopt, alles stond blank, had een drijvende grasmat en vlondertegels, alles is verzakt. Van het weekend of daarna maar egaal maken weerquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Een keer gehad in mijn oude huis. Toen liep de kelder onder..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, alles stond blank, had een drijvende grasmat en vlondertegels, alles is verzakt. Van het weekend of daarna maar egaal maken weerDon't follow me. I am lost too
Wat heb je gekregen dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:24 schreef RedShoe het volgende:
Die nieuwe medicatie tast ook je geheugen aan volgens mijIk heb er één en ik ben er trots op
Hier alleen kruipruimte maar geloof niet dat daar water in stondquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een keer gehad in mijn oude huis. Toen liep de kelder onder..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Risperdalquote:Don't follow me. I am lost too
In de kruipruimte heb ik het ook gehad.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hier alleen kruipruimte maar geloof niet dat daar water in stond
Later kroop dat vocht naar boven met als gevolg schimmel...Don't follow me. I am lost too
Oeps..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In de kruipruimte heb ik het ook gehad.
Later kroop dat vocht naar boven met als gevolg schimmel...Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Die luistert vrij nauw qua dosering volgens mij.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En toen nog kleine kinderen...dan wil je geen schimmel in huis.quote:Don't follow me. I am lost too
Nee echt niet.. was het een oud huis? (40+ jaar)quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En toen nog kleine kinderen...dan wil je geen schimmel in huis.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Klopt ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die luistert vrij nauw qua dosering volgens mij.
Eerst maar eens 1 mg.
1979 gebouwd.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee echt niet.. was het een oud huis? (40+ jaar)Don't follow me. I am lost too
Zijn we nu zo diep gezonken in Nederland dat er een debat is geweest over het uitdelen van een kopje soep?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Moonquote:
niks van meegekregenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn we nu zo diep gezonken in Nederland dat er een debat is geweest over het uitdelen van een kopje soep?
Echtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn we nu zo diep gezonken in Nederland dat er een debat is geweest over het uitdelen van een kopje soep?
Ja. Ze hebben mij overgeslagenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
Hmm, ja op zich.. mijn huis is van 2016, of mijn, mijn.. dat van de woningbouwquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Echt hoor. Mijn oren klapperen. En nog iets anders komt nog. Maar dat had ik vannacht al besproken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
aak je liever druk om huurwoningenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor. Mijn oren klapperen. En nog iets anders komt nog. Maar dat had ik vannacht al besproken.
Alles goed Moon?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijkbaar had er vroeger ook een sloot gelopen. Dat werkt meestal ook niet mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hmm, ja op zich.. mijn huis is van 2016, of mijn, mijn.. dat van de woningbouwDon't follow me. I am lost too
linkje ?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn we nu zo diep gezonken in Nederland dat er een debat is geweest over het uitdelen van een kopje soep?How can I make this topic about me?![]()
Doe ik dagelijks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, niet echt idd. Hier heeft eerder een laagbouw flat gestaan en daarvoor geloof boerderijen. Woon aan de ringweg als het warequote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Blijkbaar had er vroeger ook een sloot gelopen. Dat werkt meestal ook niet mee.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Die zijn er nietquote:
( voor mijn kinderen in ieder geval niet )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nope, is dramaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn er niet
( voor mijn kinderen in ieder geval niet )
https://www.bd.nl/politie(...)prioriteit~a27fe4d1/quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik was al aan het zoeken maar kan niks vinden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Enorm dramaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zo tijd om naar de winkels te gaanHey there sunshine lift my heart
Waar ik nu woon geen last gelukkig..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt idd. Hier heeft eerder een laagbouw flat gestaan en daarvoor geloof boerderijen. Woon aan de ringweg als het wareDon't follow me. I am lost too
Sinds ik terug ben is dat niet meer nodig.quote:
...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds ik terug ben is dat niet meer nodig.Hey there sunshine lift my heart
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enorm dramaJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst huis verkopen
Maar met mijn salaris kan ik geen nieuw huis kopen
Zelfs geen flat
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds ik terug ben is dat niet meer nodig.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
een hele flat is ook wat grootquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Eerst huis verkopen
Zelfs geen flatHey there sunshine lift my heart
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Eerst huis verkopen
Zelfs geen flatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Morguh Greysquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn er niet
( voor mijn kinderen in ieder geval niet )![]()
Drama de huizen. Hier wachten we al jaren op 24 appartementen die gebouwd gaan worden.
Maar de buurt blijft bezwaren maken, het ligt nu zelfs bij de raad van state
Ze rekken het zolang ze kunnen, maar willen ondertussen wel dat hun kinderen voorrang krijgen mochten ze er toch komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een hele flat is ook wat grootquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]In spijkenisse begint een appartementje vanaf 275.000 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerder een gb bolkquote:Hey there sunshine lift my heart
Hier stampen ze wel doorquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Greys![]()
Drama de huizen. Hier wachten we al jaren op 24 appartementen die gebouwd gaan worden.
Maar de buurt blijft bezwaren maken, het ligt nu zelfs bij de raad van state
Ze rekken het zolang ze kunnen, maar willen ondertussen wel dat hun kinderen voorrang krijgen mochten ze er toch komen.
Maar weinig huur en weinig betaalbaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Retorische vraag.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:43 schreef Paul het volgende:
Houdt @:freshfruit elke nacht hier de wachten daarom gaat DTS niet meer op slot?
Belachelijk!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
In spijkenisse begint een appartementje vanaf 275.000 ofzoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja hier bouwen ze veel koopwoningenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier stampen ze wel door
Maar weinig huur en weinig betaalbaar
snorlax nog even onbijt geven
vandaag krijgt ie tiramisuHey there sunshine lift my heart
Sta je al,op 1?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds ik terug ben is dat niet meer nodig.Don't follow me. I am lost too
Dat scheelt idd. Voorlopig woon ik hier ook prima moet ik zeggenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
utrecht is volgens mij de enige stad die probeert meer sociale huur te makenHey there sunshine lift my heart
Mijn favo Pokémon.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
snorlax nog even onbijt geven
vandaag krijgt ie tiramisu
Ik blijf hier nog wel ffquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat scheelt idd. Voorlopig woon ik hier ook prima moet ik zeggen
ook de japanse officiele slaap pokemonquote:Hey there sunshine lift my heart
denk dat ik maar een rugzak meeneem
geen zin in tassen aan armen sjouwenHey there sunshine lift my heart
Het is bijna 9 uurquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
denk dat ik maar een rugzak meeneem
geen zin in tassen aan armen sjouwen
kun je niet kopen met de verkoop van je huis?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja hier bouwen ze veel koopwoningenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jup
neus loopt alleen wel zelf leeg nu, irritantHey there sunshine lift my heart
wauw!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)teakker-24/89439030/
259.000En dan wordt je nog overboden
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We hebben wel overwaarde, maar dat moet gedeeld wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je niet kopen met de verkoop van je huis?
Maar dan nog beginnen de kleinere eengezinswoningen vanaf 325.000
Dat ga ik niet redden niet. En appartement is eigenlijk duurder, want die kut vve komt erbijIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
tampons erinquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
jup
neus loopt alleen wel zelf leeg nu, irritant
Gebruikte...Don't follow me. I am lost too
tis echt triest momenteelquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
We hebben wel overwaarde, maar dat moet gedeeld worden
Maar dan nog beginnen de kleinere eengezinswoningen vanaf 325.000
Dat ga ik niet redden niet. En appartement is eigenlijk duurder, want die kut vve komt erbij
hier niks anders hoor
woningen die eerder meer dan een jaar te koop stonden gaan als zoete broodjes over de toonbankThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo. Gedouched en wel, ook wond afgespoeld. Droogdeppen deed wel verdomd veel pijn
godver dudje heeft de rugzak meeHey there sunshine lift my heart
quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis echt triest momenteel
hier niks anders hoor
woningen die eerder meer dan een jaar te koop stonden gaan als zoete broodjes over de toonbank
Toen wij ons huis verkochten in 2017 werd er geboden onder de vraagprijs, anders raakte je het niet kwijtIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Boefje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is echt zwaar Kquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Toen wij ons huis verkochten in 2017 werd er geboden onder de vraagprijs, anders raakte je het niet kwijt
geen idee meestal pakt hij een anderequote:Hey there sunshine lift my heart
Wat een herrie buiten...Don't follow me. I am lost too
en zo niet is er wijnHey there sunshine lift my heart
was hij die zeker kwijtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee meestal pakt hij een andere
Hoe veel tijd heb je nog voor je uit je huidige woning moet?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu kost een beetje huis bijna 4 ton.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee, we moeten het huis nog te koop zetten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe veel tijd heb je nog voor je uit je huidige woning moet?
We kunnen zelf zeggen natuurlijk per 1 december ofzo.
Maar dan nog is de gemiddelde wachttijd 7-9 jaar.
En ik sta 4 jaar ingeschrevenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kusje eropquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:50 schreef DJMO het volgende:
Zo. Gedouched en wel, ook wond afgespoeld. Droogdeppen deed wel verdomd veel pijnWerewolf![]()
en je krijgt natuurlijk geen urgentie?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Geen idee, we moeten het huis nog te koop zetten.
We kunnen zelf zeggen natuurlijk per 1 december ofzo.
Maar dan nog is de gemiddelde wachttijd 7-9 jaar.
En ik sta 4 jaar ingeschrevenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zoenen met DJMO?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet niet of dat nog zo is, ik ga het wel proberenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
en je krijgt natuurlijk geen urgentie?
Bijna volDon't follow me. I am lost too
meer als je in de bewoonde wereld wil wonenquote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: