SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hier ging het zo hard dat zelfs de honden er genoeg van hadden en gingen blaffen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oei... Dat is niet zo best
Tijd terug hier ook gehad over dag. Klonk alsof een man z'n vrouw aan 't mishandelen was. Mensen hebben politie gebeld, man werd meegenomen. Ze was blij dat mensen hadden gebeld want hij draaide door etc.
Nu zijn we 1.5 maand verder, en ze zijn gewoon nog samen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh jezus.... Dan is 't wel een flinke ruzie jaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ging het zo hard dat zelfs de honden er genoeg van hadden en gingen blaffen.Well, life can be a riot
Ach ja, ik wilde wel even checken maar dan mag dan weer niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh jezus.... Dan is 't wel een flinke ruzie ja
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:trusten
Well, life can be a riot
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Volgens mij weet ik de achternaam van je grootouders.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg eens.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik de achternaam van je grootouders.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Eysinga.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thanks, ik wil het wel graag weten. namelijk.quote:
OMG, van adel ook nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Wat we zeker weten is dat een van m’n voorouders met die naam ergens in de 19e eeuw vanuit Amsterdam () naar Suriname is vertrokken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ben het even aan het lezen. Best heel interessant.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Wat we zeker weten is dat een van m’n voorouders met die naam ergens in de 19e eeuw vanuit Amsterdam () naar Suriname is vertrokken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: