De kcal in versus uitquote:
Ja hier ook een erg matige dag.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar ga het niet winnen vandaag
Is niet erg, was geen goede dag
Enige voordeel van dat hele warme weer van ruim 30 graden van de afgelopen dagen is dat je weinig zin hebt in snaaien. Maar die zin komt nu wel weer ja.quote:
Ik had gehoopt dat de koelte ruimte zou geven voor meer energiequote:Op donderdag 3 juli 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier ook een erg matige dag.
Echt enorm oververmoeid, een aantal dagen lang. Vandaag was zo'n beetje het dieptepunt.
nou ..... heb net een biertje opengetrokken .... en zin om er wat bij te snaaien .....quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Enige voordeel van dat hele warme weer van ruim 30 graden van de afgelopen dagen is dat je weinig zin hebt in snaaien. Maar die zin komt nu wel weer ja.
Lekkahquote:
Gisteren voor de allereerste keer de airco hier aangeslingerd. Verder in een natuurplas wezen zwemmen met 2 blije maar ook erg gevoelige koters die het continu oneens waren met elkaar, terwijl ik lekgeprikt werd door horzels en dazenquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat de koelte ruimte zou geven voor meer energie
Maar het voelde meer als het lichaam dat overgaf aan de vermoeidheid
Leuk? Denk ik?quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren voor de allereerste keer de airco hier aangeslingerd. Verder in een natuurplas wezen zwemmen met 2 blije maar ook erg gevoelige koters die het continu oneens waren met elkaar, terwijl ik lekgeprikt werd door horzels en dazen
Ja maar vandaag is het geen 30 graden meer. Ik heb net ook meer zitten eten dan gisteren en eergisteren.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
nou ..... heb net een biertje opengetrokken .... en zin om er wat bij te snaaien .....
die 30 graden houdt me niet zo tegen eigenlijk![]()
Kinderen samengevat in zeven woordenquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut hartstikke leuk, maar ook zwaar vermoeiend.
#gerustgesteldquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Grapje, ik heb nog nooit drugs gebruikt
Ik een pizza calzone.quote:
Nee ik hoef geen gewonequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |