quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:28 schreef Mikeytt het volgende:
ham op een tostiEen normale tosti is alleen met kaas.
Tevens een kaas-vijgen tosti met overjarige kaas, roquefort caves baragnaudes en taleggio
Dat is geen tosti meerquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:27 schreef GGMM het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
@Wereldgozerquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:27 schreef GGMM het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Geen smaak hebben en dat trots tentoonstellen.quote:
De meest voorkomende tosti is ham kaas dus wat je normaal noemt is dus niet zo normaal, een tosti met alleen kaasquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen smaak hebben en dat trots tentoonstellen.
Zoals het hoort, de meeste verwarren een tosti ook met een croque monsieur.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Zeer terechte klacht. Ik wil nog wel eens gek doen en kaas-ui in plaats van kaas-ham eten, maar verder dan dat ga ik niet hoor. 9 van de 10 keer gewoon kaas-ham.
Je hebt hem toch gekocht? Dan mag je er mee doen wat je wil.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Stampen op een tosti, dat is pas vreemd. Kan je hem beter opeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |