Ach, van dat nieuws word je ook niet vrolijk. Van voetballende meisjes in strakke broekjes wel.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:44 schreef DrDentz het volgende:
Hier is toch niemand in geïnteresseerd? Waarom moet het nieuws hiervoor wijken?
Ik vind het a-seksie. Ik ken gruwelijk lekkere wijven die veranderen op een voetbalveld in chauffeurs op de gierkar.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, van dat nieuws word je ook niet vrolijk. Van voetballende meisjes in strakke broekjes wel.
Gaat die kant wel op inmiddels.. 🫢quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:52 schreef Jordy-B het volgende:
Wie kijkt er überhaupt nog lineaire tv? Ben je zestig ofzo?
Ik begin altijd bij de tweede helft en daarna kijk ik de eerste helft achterwaarts. De derde helft spendeer ik bij je zus.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:52 schreef Jordy-B het volgende:
Wie kijkt er überhaupt nog lineaire tv? Ben je zestig ofzo?
Voetbal heten, terwijl je ook je hoofd, elk deel van je been, je reet, rug, borst, buik etc mag gebruikenquote:
Gisteren mocht ik ook alles gebruiken van je zusje maar ik nam genoegen met de gaten van onder en bovenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Voetbal heten, terwijl je ook je hoofd, elk deel van je been, je reet, rug, borst, buik etc mag gebruiken
Ja, vrijdag bij NOS Journaal ook echt van "morgen is het zover, dan begint voor Oranje het EK!". En ik natuurlijk twee seconden van "Hoezo EK??" gevolgd door "oh ja." en echt nergens in dat hele onderdeel kwam ook maar één keer het woord 'vrouwenvoetbal' of zelfs 'dames' naar voren. Alsof het dan opeens meer cachet krijgt. Nee, dit is Oranje.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:17 schreef DrDentz het volgende:
Je wordt er ook onder valse voorwendselen heengelokt, want ze kondigen het aan als "om 4 uur de voetbalwedstrijd Engeland tegen Frankrijk" ofzo, dan denk je Oh oké, nice, dat ga ik kijken. Maar dan zet je je tv aan en zie je damesvoetbal.. dat zeggen ze er niet bij..
Ja ze proberen het zo krampachtig, zoiets van "als we net doen alsof vrouwenvoetbal het zelfde is als mannenvoetbal (aka voetbal) dan krijgt het vanzelf dezelfde status". Nope, gaat niet gebeuren. Pas de regels gewoon aan aan vrouwen, maak de velden en de doelen kleiner, dan kan het nog interessant worden. Bij de vrouwen is een afstandschot op doel bijna altijd raak omdat die kleine keepertjes er al snel niet bij kunnenquote:Op zondag 6 juli 2025 18:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, vrijdag bij NOS Journaal ook echt van "morgen is het zover, dan begint voor Oranje het EK!". En ik natuurlijk twee seconden van "Hoezo EK??" gevolgd door "oh ja." en echt nergens in dat hele onderdeel kwam ook maar één keer het woord 'vrouwenvoetbal' of zelfs 'dames' naar voren. Alsof het dan opeens meer cachet krijgt. Nee, dit is Oranje.
Het is zo doorzichtig
En dan nog lullen over Oranjekoorts die nog moest groeien, alsof dat überhaupt mogelijk is. Hou gewoon op, dit is iets dat een select groepje mensen flink bezighoudt en de rest interesseert het meteen ook echt geen hoelahoep. Ergerlijk.
Zoals deze kop...............quote:Op zondag 6 juli 2025 18:17 schreef DrDentz het volgende:
Je wordt er ook onder valse voorwendselen heengelokt, want ze kondigen het aan als "om 4 uur de voetbalwedstrijd Engeland tegen Frankrijk" ofzo, dan denk je Oh oké, nice, dat ga ik kijken. Maar dan zet je je tv aan en zie je damesvoetbal.. dat zeggen ze er niet bij..
Als ze nou gewoon om 4 uur kutvoetbalwedstrijd zeggen, weten we tenminste waar we aan toe zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:17 schreef DrDentz het volgende:
Of klote pot.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:48 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon om 4 uur kutvoetbalwedstrijd zeggen, weten we tenminste waar we aan toe zijn.
Ik gok dat je Alisha Lehmann en Sakina Karchaoui bedoelt.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is die lekkere van Zwitserland al in beeld geweest? Bij Frankrijk loopt ook echt een hele knappe, sowieso nog knapper dan die Zwitserse.
Weet het van die laatste niet zeker meer, het lijkt een andere maar ze was ook wel lichtgetint en echt heel knap. Sakina mag er ook zeker wezen!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dan kijk je niet he.
[..]
Ik gok dat je Alisha Lehmann en Sakina Karchaoui bedoelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |