SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hey Robthnx
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Rob.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ouwes Dibbus van me. Hoe gaat het?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
zo laat nog koffie?Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
hihiquote:
Ja anders denken mensen weer dat ik maar 1 persoon bolk
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dacht ik al Maar je ninja was niet zo snel dit keerquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:22 schreef Rob het volgende:
[..]
geen last van.
Die gooi ik gewoon weg bij een typefout en pak een nieuw beeldscherm![]()
Vandaag wat minder. denk door de weersveranderingen zo snel op elkaar.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ouwes Dibbus van me. Hoe gaat het?Was niet zo lekker vandaag dus laat begonnen. pas mijn derde bakkie ipv 12 oid.quote:![]()
Je gaat wel lekker trouwens.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
hihi
Ja omdat ik mij verveelquote:
Morgen ben ik er niet. Of hoewel. minder
Sporten en met vriendin meubels kijken
je bolkt mij vooralquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
hihi
Hey there sunshine lift my heart
Zo weinig op FOK! dat het verleerdquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ik al Maar je ninja was niet zo snel dit keer![]()
![]()
Wat voor meubels?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
leugensquote:
ik voel me persoonlijk aangevallenHey there sunshine lift my heart
Mijn vriendin krijgt 11 augustus de sleutel van haar huis en ze moet geloof ik nog een bankquote:
En weet niet of ze de rest ook gaat vervangen
Bed heeft ze al geloof ikIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bolk LILAK.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
leugens
ik voel me persoonlijk aangevallen
quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
leugens
ik voel me persoonlijk aangevallenSPOILER: Dit is geen lege quoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rob heeft volgens mij permanent een kop koffie aan zijn lippen hangenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
de een drinkt bier o.i.d. ik koffie en waterquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rob heeft volgens mij permanent een kop koffie aan zijn lippen hangen![]()
Beter, je hebt een leven gekregenquote:
Zei iemand bier?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:27 schreef Rob het volgende:
[..]
de een drinkt bier o.i.d. ik koffie en water
Hier ook alleen koffie en water, welliswaar met bubbelsquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:27 schreef Rob het volgende:
[..]
de een drinkt bier o.i.d. ik koffie en waterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Centimeter muts.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor, en je ninja was nu wel snelquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:29 schreef Rob het volgende:
[..]
Mag ik nu ook het beter leven keurmerk dragen:?
Alleen als je geslacht wordt en in de schappen belandtquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:29 schreef Rob het volgende:
[..]
Mag ik nu ook het beter leven keurmerk dragenUw ADH vitamine Worst
Hoe gaat het met je hond?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog helemaal niet gebolkt deze maand“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nietesquote:Hey there sunshine lift my heart
ik ranjaquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:27 schreef Rob het volgende:
[..]
de een drinkt bier o.i.d. ik koffie en waterHey there sunshine lift my heart
Mooi, veel drinken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dacht dat je dood wasquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog helemaal niet gebolkt deze maandHey there sunshine lift my heart
quote:
WTF.quote:
la la laHey there sunshine lift my heart
stoppen met bolken is als stoppen met ademenquote:
je kunt het even doen
maar op de lange termijn is het dodelijkHey there sunshine lift my heart
quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
stoppen met bolken is als stoppen met ademen
je kunt het even doen
maar op de lange termijn is het dodelijk
Mario gooit zo af en toe de temperatuur van daar hier neerquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario gooit zo af en toe de temperatuur van daar hier neerquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja groeit met de temperatuur mee
Wasmachine bijna klaar
De droger in.
Effe omkleden en weggos
En 30+ is niet eens zo uitzonderlijk daarquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario gooit zo af en toe de temperatuur van daar hier neerUw ADH vitamine Worst
Maar klopt de 34 centimeter?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:36 schreef mario390 het volgende:
was nu met flessen buiten het is zeer heet de luft staat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
met dit weer is buitenhangen snellerquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
De droger in.
Effe omkleden en weggos![]()
goeiequote:Hey there sunshine lift my heart
Ik denk dat Ambar nu bolkt en @ieniminimuis in haar mand ligtUw ADH vitamine Worst
Woefquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat Ambar nu bolkt en @:ieniminimuis in haar mand ligtTrotste mama van Ambar
Het officiėle liefje van @Monitor O+![]()
Dan moet ik met volle mand was 2 trappen naar beneden lopenquote:
Ik heb spierpijnIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik hang hem ook even lekker buiten.quote:
En ik heb buren die kettingrokers zijn. Dat gaat dan in mijn frisse was zitten
even de tuin "sproeien" terwijl je een peuk opsteektquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hang hem ook even lekker buiten.![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
En ik heb buren die kettingrokers zijn. Dat gaat dan in mijn frisse was zitten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even mijn zweetzak buitenhangenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:44 schreef Rob het volgende:
even nieuwe maken en weer verder
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Mario Paulusma.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar uit welk hol ben jij gekropen dan? Zolang niet gezien.quote:Trotste mama van Ambar
Hebben ze je klem gezetquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik hoop dat ik mijn parkeer plek kan uitkomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had even 6 maand vakantie. Wel gezien dat je Ambar hebt. Echt, wat een leuk beestje. En wat goed dat je het aangedurft.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar uit welk hol ben jij gekropen dan? Zolang niet gezien.
HeehooDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Ja en hoequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
HuhDon't follow me. I am lost too
Derde dag dat je hier bent en nog geen vakantie, record hoorquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had even 6 maand vakantie. Wel gezien dat je Ambar hebt. Echt, wat een leuk beestje. En wat goed dat je het aangedurft.Uw ADH vitamine Worst
Ontzettend leuk beestje en ik zou hem nu ook niet meer willen missen. Kost wel veel tijd, maar mijn leven is nog meer zen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had even 6 maand vakantie. Wel gezien dat je Ambar hebt. Echt, wat een leuk beestje. En wat goed dat je het aangedurft.Trotste mama van Ambar
Wat voor beestje?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ontzettend leuk beestje en ik zou hem nu ook niet meer willen missen. Kost wel veel tijd, maar mijn leven is nog meer zen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
In der ersten Nacht, in der sie beim mir war
Bin ich aufgewacht, es war sonderbar
Durch's offene Fenster fiel silbernes Mondlicht herein
Sie lag neben mir, ich merkte sie war auf
Ihre Seele fuhr die Richtantenne aus
Ich stellte mich schlafend und sie fing ein Funksignal ein
Rufe Engel 07
Hörte ich aus der Ferne
Engel 07
Die Zentrale der Sterne
Am Rand zur 4. Dimension
Rufe Engel 07
Jemand nahm den Kontakt auf
Engel 07
In mir kam ein Verdacht auf
Ist sie ein himmlischer Spion?![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en hoeeven net doen of je Frans bent. In Frankrijk is het blijkbaar normaal dat je de andere auto's even opduwtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HahaDon't follow me. I am lost too
Als ik zo de werklaptop dichtklap en eventueel de tas inpak voor de volgende ochtend, dan komt hij er kwispelend aan. Er moet dan gewandeld worden.Trotste mama van Ambar
Ja in spanje doen ze het ook.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:53 schreef Rob het volgende:
[..]
even net doen of je Frans bent. In Frankrijk is het blijkbaar normaal dat je de andere auto's even opduwtIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hatsjoe..Don't follow me. I am lost too
Er moet niks..quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik zo de werklaptop dichtklap en eventueel de tas inpak voor de volgende ochtend, dan komt hij er kwispelend aan. Er moet dan gewandeld worden.Don't follow me. I am lost too
Lego?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:53 schreef KoningWouter het volgende:
Jezus wat zijn er veel Speed Champions.
Daar gaat mijn budget.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:
Autotjes met niet zo veel blokjes. Vind het echt geweldig hoe ze met zo weinig steentjes toch een natuurgetrouwe auto weten te maken.![]()
Gaan we weer..Don't follow me. I am lost too
Bolk hoofdDon't follow me. I am lost too
Ik heb vol vertrouwen zelfs weer een abo genomen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Derde dag dat je hier bent en nog geen vakantie, record hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dus dan ben je niet zolang bezigquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Autotjes met niet zo veel blokjes. Vind het echt geweldig hoe ze met zo weinig steentjes toch een natuurgetrouwe auto weten te maken.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
FF
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
[..]
Ja en hoeO dat is erg ppff wat een sukkels zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kunt hetquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vol vertrouwen zelfs weer een abo genomen.
Don't follow me. I am lost too
Dat is wel lef hebben. Bieden ze op vakantie op reļntegratiecursussen aan zodat je weer overweg kunt?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vol vertrouwen zelfs weer een abo genomen.Trotste mama van Ambar
Ja dus baal. Heb voor wel ruimte, maar niet veel. En mijn motor staat ervoor.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is erg ppff wat een sukkels zeg
Maar geen zin om 2 motoren weg te halen
Slim wel.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is wel lef hebben. Bieden ze op vakantie op reļntegratiecursussen aan zodat je weer overweg kunt?
Iets om aan te kaarten...Don't follow me. I am lost too
Nee 1-2 uurtjes of zo.quote:
Heb gisteren deze gekocht:
Is al af maar heb even geen telefoon bij de hand.![]()
Grappigquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee 1-2 uurtjes of zo.
Heb gisteren deze gekocht:
[ afbeelding ]
Is al af maar heb even geen telefoon bij de hand.
Heb niks met auto's
Optie om met de fiets te gaan?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dus baal. Heb voor wel ruimte, maar niet veel. En mijn motor staat ervoor.
Maar geen zin om 2 motoren weg te halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik verdeel nu mijn aandacht.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is wel lef hebben. Bieden ze op vakantie op reļntegratiecursussen aan zodat je weer overweg kunt?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey GGquote:
Het is 25 minuten met de auto.quote:
Dus dan ben ik 50 minuten onderweg met de fiets denk ik
Dat werkt dus, Ik ben er ook even weg van.quote:
Sluitsequote:
Don't follow me. I am lost too
O dat is wel een verschilletjequote:Op donderdag 3 juli 2025 17:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het is 25 minuten met de auto.
Dus dan ben ik 50 minuten onderweg met de fiets denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
[..]
Ja en hoeSorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can I make this topic about me?![]()
Werk er weer opzitten voor vandaag. Morgen nog een dagje en dan alweer weekend.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OasisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Inderdaad, lekker op tijd weer naar huis. En dan stap je je huis in, en je stapt zo in een warm benauwd huis....quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werk er weer opzitten voor vandaag. Morgen nog een dagje en dan alweer weekend.![]()
Direct alles opengegooid, zelfs de voordeur. Kan het even doortochten, hoewel er geen wind staat.How can I make this topic about me?![]()
O dat is dan wel balen als de hele dag alles dicht heeft gezeten na die warmte van de afgelopen twee dagenquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker op tijd weer naar huis. En dan stap je je huis in, en je stapt zo in een warm benauwd huis....![]()
Direct alles opengegooid, zelfs de voordeur. Kan het even doortochten, hoewel er geen wind staat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb nog nooit iemand zo klem gezet. Wel eens zeer strak ertegenaan geparkeerd toen hij of zij dacht dat die belijning van de parkeervakken niet voor hem of haar van toepassing was. Aso.quote:
En het stond al zo vol.How can I make this topic about me?![]()
Hard gewerkt vandaag...Don't follow me. I am lost too
Ja. Op kantoor was het lekker, met die climate control, en op straat is het nu ook prima te doen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan wel balen als de hele dag alles dicht heeft gezeten na die warmte van de afgelopen twee dagen
Duiveltje doosje...Don't follow me. I am lost too
Zo maar ff wat eten...Don't follow me. I am lost too
Ja, het is nu lekker buiten. EN als je alles lekker tegen elkaar opzet koelt het wel af binnen hoorquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Op kantoor was het lekker, met die climate control, en op straat is het nu ook prima te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor 1 maand, 3 maanden of direct voor een jaar?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vol vertrouwen zelfs weer een abo genomen.How can I make this topic about me?![]()
![]()
Witlof...Don't follow me. I am lost too
Ja. Inderdaad nu maar even goed laten doorwaaien.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is nu lekker buiten. EN als je alles lekker tegen elkaar opzet koelt het wel af binnen hoorHow can I make this topic about me?![]()
In de reclame bij de lidl.Don't follow me. I am lost too
Is lekker nuquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad nu maar even goed laten doorwaaien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2019 was een bijzonder jaar..quote:Don't follow me. I am lost too
Weet je van wie die auto is? Effe boos aanbellen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik hoop dat ik mijn parkeer plek kan uitkomenHow can I make this topic about me?![]()
TsjaaDon't follow me. I am lost too
Ik zou de politie bellen, lekker weg laten slepenquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weet je van wie die auto is? Effe boos aanbellen?
Buurvrouwquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weet je van wie die auto is? Effe boos aanbellen?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lekker mens danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Kladiladi hiero.
Dan nog stukske fietse naar apotheek, en dan naar mijn koele huis
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:16 schreef Sally het volgende:
Kladiladi hiero.
Dan nog stukske fietse naar apotheek, en dan naar mijn koele huis
Ik zou even aanbellen. Anders komt buurvrouw ook niet te weten dat ze zó klote parkeert dat anderen gehinderd worden.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je niet met de motor gaan?How can I make this topic about me?![]()
Dat ziet ze toch zelf ook wel lijkt mijquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou even aanbellen. Anders komt buurvrouw ook niet te weten dat ze zó klote parkeert dat anderen gehinderd worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonder krassen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OlaaDon't follow me. I am lost too
OkayDon't follow me. I am lost too
Ja leuk.Don't follow me. I am lost too
JajaDon't follow me. I am lost too
Olleke bollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
EtenstijdDon't follow me. I am lost too
Jajajaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan nu toch niets anders doenquote:
PrachtigDon't follow me. I am lost too
Hi sgat.quote:
Dan is bolken een mooie uitkomstquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat vreselijk enig.quote:
![]()
Van wie dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gratis ook nog..Don't follow me. I am lost too
Kwartiertje nog..Don't follow me. I am lost too
Dan is het eten klaar.Don't follow me. I am lost too
Heel mooiDon't follow me. I am lost too
UhuhDon't follow me. I am lost too
Ik moest lachenDon't follow me. I am lost too
Zinloos..Don't follow me. I am lost too
Dame Shii. Ik heb je gemist.quote:
Het is al weer een stuk koeler in huis..“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
LL Cool J.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar niet te veel, anders slaap je vanavond nietquote:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik ben wel trots op je Lovy.
Buiten is het 22.0 °C
Zolder 26.8 °C
Woonkamer 24.6 °C
Schuur 30.7 °CHow can I make this topic about me?![]()
Ah omdat ik de maand juni gewonnen heb ?quote:
Dat is ook weer zo. Ik was vanochtend ook zeer vroeg wakker... Half zes? vijf uur zelfs.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar niet te veel, anders slaap je vanavond nietHow can I make this topic about me?![]()
Was wel eerst frisjes, maar toen de zon er door kwam weer warmquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Buiten is het 22.0 °C
Zolder 26.8 °C
Woonkamer 24.6 °C
Schuur 30.7 °C“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Wow dat is vroeg.. ik rond half 7..quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ik was vanochtend ook zeer vroeg wakker... Half zes?.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Was je dus ook al vroeg op je werk, ga je dan ook weer eerder naar huis?“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik was ook eerder naar huis. Half vier vertrokken naar huis.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
Was je dus ook al vroeg op je werk, ga je dan ook weer eerder naar huis?How can I make this topic about me?![]()
Ah lekker relaxen nu en koken straksquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was ook eerder naar huis. Half vier vertrokken naar huis.
Lekker hoorquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eten al opMacaroni.
Nu even een koffie.
Sjezus, gisteren wezen zwemmen in een natuurplas. Ben lekgeprikt door allerlei van de meest obscure soorten insecten en die bulten blijven maar zwellen en zwellen!![]()
![]()
Ja, heb je goed gedaan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah omdat ik de maand juni gewonnen heb ?![]()
![]()
Paardenmuggen kunnen ook zo lekker prikkenquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
Sjezus, gisteren wezen zwemmen in een natuurplas. Ben lekgeprikt door allerlei van de meest obscure soorten insecten en die bulten blijven maar zwellen en zwellen!
Dankjewelquote:
Maar het was ook heel rustig, en de nachtslot.. zoals deze maand zou ik het never nooit redden
ToTquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
Sjezus, gisteren wezen zwemmen in een natuurplas. Ben lekgeprikt door allerlei van de meest obscure soorten insecten en die bulten blijven maar zwellen en zwellen!
Aii, da's niet tof.How can I make this topic about me?![]()
Klopt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dankjewel
Maar het was ook heel rustig, en de nachtslot.. zoals deze maand zou ik het never nooit redden
Kan zijn dat een paar paardenvliegen me daar te pakken hebben gehad, maar volgens mij was er wel meer variatie aan insecten die zich aan mijn bloed tegoed hebben gedaan!quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Paardenmuggen kunnen ook zo lekker prikken![]()
![]()
Gozer!quote:
Ja ben wezen zwemmen met Mini-ToT en de opperdame van zijn harem, maar die insecten waren duidelijk het meeste dol op mijn bloed!![]()
![]()
Maakt niet uit hoe. Je bent gewoon winnaar van juni.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dankjewel
Maar het was ook heel rustig, en de nachtslot.. zoals deze maand zou ik het never nooit redden![]()
![]()
Ah dat zou best kunnen, helpt die anti muggen spul niet ?quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan zijn dat een paar paardenvliegen me daar te pakken hebben gehad, maar volgens mij was er wel meer variatie aan insecten die zich aan mijn bloed tegoed hebben gedaan!
Met name 1 bult op mijn arm en eentje in mijn zij zijn echt fucking erg. Die in mijn zij is helemaal open, gapend gat er in waar allemaal ellende uit komt stromen!![]()
![]()
Sowiesoquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe. Je bent gewoon winnaar van juni.![]()
Tijdens het zwemmen niet echt nee, en ik had het ook niet bij me.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat zou best kunnen, helpt die anti muggen spul niet ?![]()
![]()
Iewll..quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
Met name 1 bult op mijn arm en eentje in mijn zij zijn echt fucking erg. Die in mijn zij is helemaal open, gapend gat er in waar allemaal ellende uit komt stromen!![]()
Anders even naar laten kijken?quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
Horrzels.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ahja dat is dan niet meer goed denk ik..quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel van die afterbite in huis, maar dat is ook al weer een jaar of 2 oud, denk ik.
Dazel zijn toch die paardemuggenquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Jump around.![]()
![]()
Hey ToT.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Die mormels zagen er anders uit, maar ik kan niet garanderen dat die er niet tussen zaten!
Praat die man even bang.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Behalve als het steeds groter wordt en gaat gloeien.
Bespaart weer elektriciteit dan!quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Behalve als het steeds groter wordt en gaat gloeien.![]()
![]()
Long time no see.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik had eergisteren of zo ook al hoi tegen je gezegd, maar misschien dat je net offline was.quote:
Hoestie?![]()
![]()
Gaat prima hier. Wat wordt die zoon van je al een kerel zeg.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had eergisteren of zo ook al hoi tegen je gezegd, maar misschien dat je net offline was.
Hoestie?
Echt wel he!quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat prima hier. Wat wordt die zoon van je al een kerel zeg.![]()
![]()
Gaat heel hard.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Antihistamine slikken wil ook wel eens werkenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Tevens goedenavond, blij dat de dag bijna voorbij is.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
anders ik welquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Tevens goedenavond, blij dat de dag bijna voorbij is.![]()
Goedenavond Amy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oew ideetje wel, Mini-ToT heeft hier nog flessen vol met die zooi staan voor zijn allergieėn!quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Antihistamine slikken wil ook wel eens werken
En hee!![]()
![]()
En mijn liefste Moontje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Charme hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: