Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die nauwelijks dweilt. Ik kom uit een huishouden waar het dwangmatig elke dag moest gebeuren met een hard bezem en een natte doekquote:Op donderdag 3 juli 2025 15:29 schreef Optimizer het volgende:
Wij dweilen misschien 3x per jaar de huiskamer en de slaapkamers, alleen het toilet gaat vaker met de natte lap, verder 2x per week stofzuigen. Schoenen standaard uit scheelt zo ontzettend veel rommel op de vloer.
Swiffer wet jet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:30 schreef MisterFox het volgende:
Een Skiffeur met ingebouwde tank?
Ik zoek sowieso een gebruiksvriendelijker alternatief voor mijn uitknijpbare dweil.
Waarom zou je dat dagelijks of wekelijks doen? zitten er vieze plakkerige vlekken op de grond? dan natuurlijk wel (of je haalt het weg met een vochtige doekje), Los vuil haal je weg met een bezemen of stofzuigerquote:Op donderdag 3 juli 2025 15:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die nauwelijks dweilt. Ik kom uit een huishouden waar het dwangmatig elke dag moest gebeuren met een hard bezem en een natte doek
Overal kamerbreed tapijt neerleggen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:29 schreef Optimizer het volgende:
Wij dweilen misschien 3x per jaar de huiskamer en de slaapkamers, alleen het toilet krijgt regelmatig de natte lap,
de keuken en de gang wanneer nodig (maar ook niet heel vaak) verder 2x per week stofzuigen. Schoenen standaard uit scheelt zo ontzettend veel rommel op de vloer.
Daar zit dan je winst. Gewoon niet al te vaak doen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die nauwelijks dweilt. Ik kom uit een huishouden waar het dwangmatig elke dag moest gebeuren met een hard bezem en een natte doek
komt door jesse klaverquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Mensen zijn echt lui geworden vandaag de dag
Dweilen moet in je aard liggen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
walgelijkquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik ook. Doe ik dus nooit. Nou ja, bijna nooit dan. Een mooie bloes of broek wil ik dan nog wel strijken of persen, maar beddengoed of theedoeken? No way!quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:50 schreef r_one het volgende:
Ik vind dweilen niet zo erg, best wel leuk meestal, maar heb een schijthekel aan strijken.
Voorstel: jij komt mijn was strijken, zal ik voor jou dweilen. WIn-win
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |