SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belangrijk om te vermelden is dat tellen automatisch via excel gebeurt. Om dat snel en foutloos te laten verlopen graag aandacht voor het volgende:
- Geen spaties over aan het eind van je antwoord
- Namen kunnen volledig uitgeschreven worden, dat maakt het voor mij makkelijk. Zie graag ook de site van onze goede vriend met een miljoen ads: https://www.procyclingsta(...)rance/2025/startlist
- Doe alle namen zonder gekke tekentjes. Gewoon Tadej Pogacar of Primoz Roglic, want ik weet toch dat de helft dat gaat vergeten dus dan zit ik weer zooi te corrigeren. Zodoende staan namen in de vragen ook zo geschreven
- Teamnamen kun je ook checken op PCS
- Doe je post graag in een spoiler
Om de verwerking te bevorderen graag de vragen weghalen, exclusief het vraagnummer, en daar je antwoord achteraan. Dus, bijvoorbeeld:
1 Ja
2 Nee
3 Ja
...
16 Primoz Roglic
17 Bert Jan Lindeman
18 Remmert Wielinga
...
60 Team Visma | Lease a Bike
Schiftingsvraag: 99:40:45[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Frozen-assassin op 03-07-2025 16:53:28 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Sabata op 03-07-2025 18:09:16 ]"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The owls are not what they seem
quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:15 schreef Sabata het volgende:
Vragen verwijderen graag, zo kan ik het niet in excel smijten en ik heb geen zin om dit voor iedereen te verwijderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 04-07-2025 16:34:36 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[ Bericht 0% gewijzigd door Madhouse11 op 04-07-2025 10:17:03 ]Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een idioot kun je nooit een discussie winnen.
In 1 van de eerste 11 ritten (tijdens de rit)quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:16 schreef crv het volgende:
@:Mexicanobakker
12 Heeft de Tourwinnaar de gele trui gedragen in de eerste 11 ritten?
bedoel je hier alle 11 ritten of "een van de " ?
bizarquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 1 van de eerste 11 ritten (tijdens de rit)
Guillaume is nummertje 91.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik zou nog even naar vraag 43 kijken als ik jouw wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
lijstje van vorig jaar gekopieerd ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
[ Bericht 0% gewijzigd door Pino112 op 05-07-2025 09:04:03 ]
[ Bericht 64% gewijzigd door knijn1985 op 06-07-2025 10:02:24 ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:48 schreef knijn1985 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vragen verwijderen graag, zo kan ik het niet in excel smijten en ik heb geen zin om dit voor iedereen te verwijderenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
13.40quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb de mijne eventjes overnieuw gedaan
Hopelijk ben ik op tijd nog.
De deadline is 13u10 @:mexicanobakker?
[ Bericht 0% gewijzigd door Sherlock_Holmes op 05-07-2025 12:42:26 ]´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |