Last-minute mogen jullie nog even zestig vragen invullen waarin de echte kenners mogen gokken hoe het spelletje zit. Een stukje diepgaander dan de pooltjes waarbij je klakkeloos Potjakker, Evenepoel en Merlier aanklikt omdat ze wereldkampioen, olympisch kampioen en europees kampioen zijn. Het is niet moeilijk, vul gewoon 60 keer een juist antwoord in en je wint. En veel keuzes zijn niet eens lastig, gewoon het noemen van Ja of Nee. Of een renner. Of een ploeg. Mooi toch?
Deze winnaars gingen u voor:
2024 - Chiappucci
2023 - H.Vviv
2022 - wimderon
2021 - ijs_beer
2020 - winaar nooit bepaald
2019 - Sherlock_Holmes
2018 - Sherlock_Holmes
2017 - Kon ik niet vinden
2016 - Niet georganiseerd
2015 - Immersdebestebob
2014 - Kon ik niet vinden
2013 - thiemo16
2012 - Panthera
2011 - TheArt
2010 - Niet georganiseerd
2009 - Dpadnul
2008 - Gillingham
Als je hier bij wil komen te staan, doe vooral mee. Het is simpel: Er zijn 60 vragen, en (iets meer dan) 60 goede antwoorden. Voor de eerste 15 vragen (Ja/Nee) krijg je 2 punten per goed antwoord. Bij de keuzevragen (16-30) krijg je 3 punten. BIj de makkelijke open vragen (31-45) worden 4 punten uitgedeeld per juist antwoord en bij de laatste set moeilijkere open vragen (46-60) zijn er vijf punten te verdienen. Mocht er een gelijke stand zijn, dan is er nog een schattingsvraag - beslissingen bij gelijke spelen worden bepaald op basis van wie deze vraag het beste invult.
De vragen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belangrijk om te vermelden is dat tellen automatisch via excel gebeurt. Om dat snel en foutloos te laten verlopen graag aandacht voor het volgende:
- Geen spaties over aan het eind van je antwoord
- Namen kunnen volledig uitgeschreven worden, dat maakt het voor mij makkelijk. Zie graag ook de site van onze goede vriend met een miljoen ads:
https://www.procyclingsta(...)rance/2025/startlist- Doe alle namen zonder gekke tekentjes. Gewoon Tadej Pogacar of Primoz Roglic, want ik weet toch dat de helft dat gaat vergeten dus dan zit ik weer zooi te corrigeren. Zodoende staan namen in de vragen ook zo geschreven
- Teamnamen kun je ook checken op PCS
- Doe je post graag in een spoiler
Om de verwerking te bevorderen graag de vragen weghalen, exclusief het vraagnummer, en daar je antwoord achteraan. Dus, bijvoorbeeld:
1 Ja
2 Nee
3 Ja
...
16 Primoz Roglic
17 Bert Jan Lindeman
18 Remmert Wielinga
...
60 Team Visma | Lease a Bike
Schiftingsvraag: 99:40:45
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you