SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ugalde vind ik echt een verschrikkelijk ventjequote:
Ja dat idee had ik al dat je 'm niet moest, lol. Maar waarom? Specifieke redenen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ugalde vind ik echt een verschrikkelijk ventje
En ik vind dat we geen zaken moet doen met Russische clubs.
Die heeft een volledige Twente-Feyenoord besteed aan ruzie zoeken, janken, op de grond liggen, dat ging nergens meer over. Echt een etter.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik al dat je 'm niet moest, lol. Maar waarom? Specifieke redenen?
Eens wat Russische clubs betreft.
En net zo groot als een grassprietje.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:51 schreef Slobeend het volgende:
Ugalde is toch ongeveer hetzelfde type als Ueda? Misschien wat aggresiever maar verder best wel overeenkomend.
Nee, Ugalde heeft best een hele aardige techniek. Kan meevoetballen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:51 schreef Slobeend het volgende:
Ugalde is toch ongeveer hetzelfde type als Ueda? Misschien wat aggresiever maar verder best wel overeenkomend.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ugalde vind ik echt een verschrikkelijk ventje
En ik vind dat we geen zaken moet doen met Russische clubs.
‘Misschien wat agressiever’ is wel een understatement.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:51 schreef Slobeend het volgende:
Je schrijft Carranza verkeerd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
We moeten gewoon keiharde conclussies trekken: Feyenoord is ontevreden over Ueda en terecht
Het is gewoon een miskoop, hij zal af en toe wel een doelpuntje maken maar hij wordt voornamelijk fysiek afgebluft
Wat broeby teveel heeft fysieke kracht , heeft Ueda te weinig en vice versa kwa technische vermogen geldt dat ook
Het is gewoon niet compleet.
Zeker Champions L niveau is Ueda helemaal onwaardig
Ueda is fysiek juist best in orde. Het is al het andere zo ongeveer dat ontbreektquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
We moeten gewoon keiharde conclussies trekken: Feyenoord is ontevreden over Ueda en terecht
Het is gewoon een miskoop, hij zal af en toe wel een doelpuntje maken maar hij wordt voornamelijk fysiek afgebluft
Wat broeby teveel heeft fysieke kracht , heeft Ueda te weinig en vice versa kwa technische vermogen geldt dat ook
Het is gewoon niet compleet.
Ik ben daar niet zo van onder de indrukquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ueda is fysiek juist best in orde. Het is al het andere zo ongeveer dat ontbreekt
Waar denk je dat alle nieuwsberichten "van onze redactie" vandaan komen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:19 schreef alopio het volgende:
Loopt Rutger nou weer onder een pseudoniem reacties te posten bij berichten op 1908. Wat een kneusje is het toch ook.
Hoort bij de actquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je schrijft Carranza verkeerd.
Het is gewoon een persoonlijke vete tussen onze hamster en te Kloese. Iets met kleine piemel syndroomquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:13 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Waar denk je dat alle nieuwsberichten "van onze redactie" vandaan komen?
Die hele breuk van 1908/Rutger is gewoon voor de bühne, maar ondertussen is er niks veranderd.
Betalen zal niet zo moeilijk zijn na al het CL geld en al die grote uitgaande transfers die gemaakt zijn de afgelopen 2 seizoenenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ugalde gerucht blijkt dus wel te kloppen. Maar vraag me toch af hoe Feyenoord hem denkt te kunnen betalen. Zowel transfersom als salaris zal fors zijn neem ik aan.
Ik zie Feyenoord toch niet gauw 20 miljoen betalen voor een speler hoor. Dat zou een absoluut transferrecord betekenen (met afstand). Ik zie Feyenoord zelfs geen 15 miljoen betalen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Betalen zal niet zo moeilijk zijn na al het CL geld en al die grote uitgaande transfers die gemaakt zijn de afgelopen 2 seizoenen
Het kan een investering zijn die zich weer heel snel kan terugverdienen als je weer de CL haalt
Zeker als je beseft dat we voor Steijn en Valente ook al dik de portemonnee getrokken hebben. Zeker in dat kader vind ik het ook bijna onverantwoord worden. Om nog maar te zwijgen over waar de centen naar toe zouden moeten gaanquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord toch niet gauw 20 miljoen betalen voor een speler hoor. Dat zou een absoluut transferrecord betekenen (met afstand). Ik zie Feyenoord zelfs geen 15 miljoen betalen eerlijk gezegd.
het kan zijn dat er dingen veranderen bij Feyenoord wat eerst niet mogelijk wasquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord toch niet gauw 20 miljoen betalen voor een speler hoor. Dat zou een absoluut transferrecord betekenen (met afstand). Ik zie Feyenoord zelfs geen 15 miljoen betalen eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |