| 1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
| 1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scorelijst hierboven is bijgewerkt aan de hand van eindstand
[ Bericht 1% gewijzigd door alpeko op 03-07-2025 08:46:45 ]
Dat grijze gebouw rechts is de huidige Aldi. De punaise staat alleen nog net verkeerdquote:Op maandag 7 juli 2025 18:59 schreef marcel.de het volgende:
De Aldi in Fijnaart
Ben gewoon alle Aldi's afgegaan en mijn oog viel op deze afgelegen op de google maps kaart
BINGO
Tussenstand:
Rockfire 1
alpeko 1
wimbo 1
marcel.de 1
Nieuwe: Direct kanttekening; ik kwam deze tegen tijdens mijn zoektocht daar straks omdat ik meende hem te herkennen. Gekke is dat een nieuwsartikel bericht dat deze gesloten is, terwijl op Maps er nog wel gewoon staat dat deze open is en dan zie je ook wel gewoon logo's enzo op de muur enzo.
Succes![]()
[ afbeelding ]
beetje zelfde opzet gebruikt als vorige, tamelijk in de buurtquote:Op donderdag 10 juli 2025 00:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb al 2x buren Aldi en Action gevonden, maar niet de goede
Heel de kop van NH afgezocht naar zowel Aldi's als Lidls. Zonder resultaat. Niet Den Helder, Schagen, Nieuwe Nierop, Anna Paulowna, Wieringerwerf, Opmeer. Dan gok ik dat het die Lidl niet meer op die plek zit.quote:
Hint: dit is (hoewel je er wel zou kunnen zwemmen) géén zwembadquote:
was laatst op TV geloof ik, zag t op Youtube. Is een illegaal waterpark !! Geen vergunningen voor al die toestellen, laat staan voor alle nachtelijke feesten en partijen. Buurtbewoners zijn ten einde raad.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:55 schreef r_one het volgende:
Dit is bij Zoelen
(hehe, eindelijk van die klote AH en Aldi's af)
Zal ik deze maar inpikken dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:32 schreef r_one het volgende:
(voordat @:Rockfire 'm inpikt)
Landgoed Singraven
Ik pik 'm terug: Landgoed Zonnebeekquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:38 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Zal ik deze maar inpikken dan?
LandgoedTwickel
Je kon Streetview niet effe hacken?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Anders kreeg ik er een markt tafereel bij
Kasteel Groot Horloo dusquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:58 schreef alpeko het volgende:
Da's makkelijk. Ermelo. Dat ding langs de A27
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
En dat was nr700
![]()
https://maps.app.goo.gl/iiYxYTm261YeTdP46quote:Op zondag 20 juli 2025 19:56 schreef eenjongen... het volgende:
Geen idee wie hem wel genomen heeft, maar het is in ieder geval Kasteel Groenenveld. Ik krijg niet dezelfde specifieke foto, maar het is hem wel
Na 10x op die blauwe lijn te hebben verplaatst vond ik het wel bestquote:Op zondag 20 juli 2025 20:08 schreef r_one het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/iiYxYTm261YeTdP46
(aan het eind van de blauwe lijn dus geen PhotoSphere)
Hij persifleert daar Pieter van Vollenhoven en je kwam vandaag langs Kasteel Amerongenquote:Op maandag 21 juli 2025 21:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Geen idee wat Andre van Duin ermee te maken heeft
Excuusquote:Op maandag 21 juli 2025 22:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij persifleert daar Pieter van Vollenhoven en je kwam vandaag langs Kasteel Amerongen
En ik wil m'n elfde puntje terug![]()
r_one 11
Geen punt hoorquote:
1 stip hoger, aan de oostelijke oever van de vijverquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:57 schreef eenjongen... het volgende:
maar dit precieze standpunt is er bij mij niet. Er zijn 4 photosperes bij dat bruggetje en geen van de 4 is bij mij jouw foto
Ik neem aan ook PhotoShere: Sypesteynquote:
de stip stond aan waterkantquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:57 schreef eenjongen... het volgende:
Het is Paleis Soestdijk, maar dit precieze standpunt is er bij mij niet. Er zijn 4 photosperes bij dat bruggetje en geen van de 4 is bij mij jouw foto
Tussenstand:
r_one 13
Rockfire 10
marcel.de 10
TARAraboemdijee 8
alpeko 6
eenjongen... 4
wimbo 3
PSM 3
_jass 2
[ afbeelding ]
ik ook in de zelfde lijn (we gingen van oost naar west ongeveer)quote:
quote:
Dat maakt volgens mij de 11 compleetquote:
Ja, excuses dat had ik eerder moeten doenquote:Op zondag 7 september 2025 16:43 schreef marcel.de het volgende:
geen idee ik denk wel tijd voor meer aanknopingspunten
Mis ik nou een linkje?quote:Op maandag 8 september 2025 18:34 schreef marcel.de het volgende:
Van de Hubo in Bladel beland ik in Reusel
Ja, hier is het, maar de omschrijving van de locatie klopt welquote:
ken die hele gast niet, maar ben ook btje wereldvreemd soms. Lekker optrekje welquote:Op maandag 22 september 2025 10:40 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Yves Berendse
"Hoe zou het zijn geweest" en "Terug in de tijd" zijn singles van hem
Ja en ik dacht bij horen nieuws aan deze. Wie verzint dat ook; ene aan het Wisselspoor en de andere aan de Rhijnspoor. En die laatste ligt onder de wissel van de metroquote:
Nee dat was het Hamburgerinstituut. Daar leerde men zegmaar McDonalds eten bereidenquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:29 schreef FrankRicard het volgende:
Hoogstraat in Rotterdam
Mijn kennis over Rotterdam is beperkt, maar dan zal daarboven wel de ballenbak zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |