Maar het zijn wel jongeren.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:11 schreef matigeuser het volgende:
Die verdomde jongeren toch altijd weer he.
Waar waren die jongeren 30 jaar geleden? Toen waren er toch ook jongeren?
In Tropicana en het Tikibad.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:11 schreef matigeuser het volgende:
Wat is dit voor een rare eis voor een zwembad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen was dit soort gezeik er toch ook al gewoon?quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:11 schreef matigeuser het volgende:
Ja klopt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:15 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Toen was dit soort gezeik er toch ook al gewoon?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)den-7405330-a1194694quote:ROTTERDAM, 30 JUNI. Drie tot vijf jongens worden elke week bij het zwem- en recreatieparadijs Tropicana aan de Rotterdamse Maasboulevard buiten de deur gezet omdat ze over de schreef zijn gegaan. “In 98 procent van deze gevallen gaat het om allochtone jongeren”, aldus directeur Frank Blom van Tropicana, dat jaarlijks zo'n 400.000 bezoekers trekt. Allochtoon betekent in de meeste gevallen van Turkse of Marokkaaanse afkomst. Zo'n 150 jongens is voor een half jaar de toegang ontzegd tot het Rotterdamse waterparadijs.
“Wat zich in het zwembad afspeelt, is helaas het verlengde van wat in de maatschappij gebeurt”, verzucht Blom van Tropicana, waar een strikt beleid van sancties geldt. “Wie over de schreef gaat, wordt uit het zwembad gezet en krijgt een bezoekverbod opgelegd, meestal voor een half jaar. Als het om jongeren gaat, sturen we ook altijd een brief naar hun ouders, waarin het hoe en waarom wordt uitgelegd.” Hij ziet wangedrag door allochtone jongens als een probleem van normen en waarden: in bepaalde milieus waar moeders en zusters zich aan strenge kledingvoorschriften houden, geldt de schaars geklede vrouw al gauw als hoer.
Ik vraag me echt af of de makers het zo moesten maken of dat ze het er zo dik op moesten leggen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:56 schreef Ali_boo het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden
[ x ]
Met drie nieuwe posters, de een nog beter dan de ander![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:56 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Die jongeren uit jongerenland zitten door heel Europa.quote:Wer die Bilder der letzten Jahre aus der Freibad-Saison kennt, fragt sich unweigerlich, was das mit der Realität in deutschen Schwimmbädern zu tun hat. Mehrmals wöchentlich machen deutsche Freibäder Schlagzeilen, weil migrantische Mobs mit Sexualdelikten, wahlweise Massenschlägereien, auffallen. Während Bäder in Berlin und München entsprechende Hinweise auf Arabisch installieren, um die auffällige Zielgruppe direkt zu adressieren, scheinen die Verantwortlichen in Köln die tatsächlichen Zustände mit den Motiven mutwillig wegkaschieren zu wollen.
[ x ]
Opvallend ook vaak rosse jongeren preciesquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Die jongeren uit jongerenland zitten door heel Europa.
Gelukkig hebben ze in Duitsland nu deze posters waarin blanke de boosdoeners zijn. Dit gaat het probleem echt helpen.
AfD hoeft niet eens campagne te voerenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:56 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Heb meer respect voor de 4 potige rat dan de 2 potige ratten.quote:Op donderdag 3 juli 2025 01:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true,maar helaas zijn zie ik ze alle seizoenen!
Mijn God, zouden die makers zich realiseren dat die regelrechte campagneposters voor rechts zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:56 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Is dit een selectie, of is er dus letterlijk geen enkele poster waarop het andersom is? Voor zover diversiteit.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:56 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
In de reacties staat de vrouw met blauwe haren die dit gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:56 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Kloptquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de reacties staat de vrouw met blauwe haren die dit gemaakt heeft.
Dit is gewoon gaslighting. Wat is de volgende stap? Groepsverkrachting waarin moslima's het slachtoffer zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 01:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of de makers het zo moesten maken of dat ze het er zo dik op moesten leggen.
Compleet andere wereld.
Dat is het wel ja. Gaslighting.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit is gewoon gaslighting. Wat is de volgende stap? Groepsverkrachting waarin moslima's het slachtoffer zijn?
[ x ]
Datquote:You can’t make this shit up.
Blanken die zichzelf doodsteken in naam van Allah.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit is gewoon gaslighting. Wat is de volgende stap? Groepsverkrachting waarin moslima's het slachtoffer zijn?
Bijl van vrede en eenheidquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blanken die zichzelf doodsteken in naam van Allah.
Alleen een plaatje van een bijl was te moeilijk ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Bijl van vrede en eenheid![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |