Op zich correct maar er ontbreekt een heel belangrijke reden dat deze figuren er keer op keer mee wegkomen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Niet dat dát het probleem is. Het probleem is grote groepen overwegend van niet-westerse afkomst die zich niet kunnen gedragen door een combinatie van gebrek aan opvoeding en een gebrek aan handhaving die de ervaring hebben dat ze overal mee wegkomen door intimidatie.
woke in een notendop...quote:
Aanpakken - er uit met dat schorem dat zich op geen enkele wijze wenst aan te passen. Ze verzieken het voor iedereen!quote:
Propaganda van zielig en bescherming van rubberen tegels.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:25 schreef kurk_droog het volgende:
Vroeger werd dat soort tuig nog door de lokale bevolking aangepakt in het Westland. Tegenwoordig is de jeugd overal zwak aan het worden.
Leuk zwembad, jammer dat er mensen uit den Haag ook komen. Alleen Westlandse blauwe ogen en er is niets aan de hand.
Is dat ook niet de reden waarom Tropicana gestopt is?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:48 schreef ricky3 het volgende:
Rotterdam, ben nog nooit in een zwembad lastig gevallen door blanke Nederlanders. Wel door lichtgetintiers uit afghanistan/Marokko etc
Hoop dat moeder snel een hartstilstand krijgt mogen de kinderen volgen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:57 schreef Chadi het volgende:
3 weken geleden met het lekkere weer even naar een buitenbad geweest met vrouw en kinderen. Zat een groepje 10-14 jaar denk ik elkaar te duwen en te slaan en de ouders kwamen er pas laat bij. Wat mij verbaasde was dat een kind echt alle ziektes eruit gooide en niet eens op zijn plek werd gezet door die dikke zeug van een moeder.
Omdat het hypocriet volk is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:22 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik sport bij een sportschool wat tevens centerparks is en er is een zwembad bij. Daar heb je geen overlast van jongeren maar er komen wel allerlei mensen zwemmen. Laatst een hele familie waarvan de vrouwen kompleet bedekt aan het zwemmen waren. Voor mezelf vind ik dat belachelijk maar ze moeten het allemaal maar zelf weten maar toen ik wilde douchen in de gezamenlijke sport douchen van de vrouwenkleedkamer, niet beschikbaar voor de centerparcgasten, stond die vader van die familie zich daar te douchen. Ik was blij dat ik nog net mn zwempak aan had en legde hem uit dat dit de damesdouches waren en dat het niet de bedoeling is dat hij zich daar doucht. Toen zei hij dat hij daar bewust ging douchen omdat het daar lekker rustig is. Dan zakt me de broek helemaal af, het was niet per ongeluk! Zn vrouw mag geen stukje huid laten zien maar manlief meent zich te mogen douchen in de vrouwendouches. Hoe kunnen normen en waarden zo afwijken?
Dat heet cognitieve dissonantie. Weelt ook tierig onder de religieuze bevolkingquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:22 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik sport bij een sportschool wat tevens centerparks is en er is een zwembad bij. Daar heb je geen overlast van jongeren maar er komen wel allerlei mensen zwemmen. Laatst een hele familie waarvan de vrouwen kompleet bedekt aan het zwemmen waren. Voor mezelf vind ik dat belachelijk maar ze moeten het allemaal maar zelf weten maar toen ik wilde douchen in de gezamenlijke sport douchen van de vrouwenkleedkamer, niet beschikbaar voor de centerparcgasten, stond die vader van die familie zich daar te douchen. Ik was blij dat ik nog net mn zwempak aan had en legde hem uit dat dit de damesdouches waren en dat het niet de bedoeling is dat hij zich daar doucht. Toen zei hij dat hij daar bewust ging douchen omdat het daar lekker rustig is. Dan zakt me de broek helemaal af, het was niet per ongeluk! Zn vrouw mag geen stukje huid laten zien maar manlief meent zich te mogen douchen in de vrouwendouches. Hoe kunnen normen en waarden zo afwijken?
Alle mannen het land uit!quote:Een beveiliger van De Mirandabad in Amsterdam-Zuid is woensdagavond rond 18.30 uur mishandeld door meerdere mannen. Hij raakte daarbij lichtgewond. De politie heeft twee mannen van 26 en 28 jaar aangehouden.
En toch zijn er figuren hier op FOK! die maar constant vragen waar die islamisering blijft en vreemd genoeg zie je die nooit in zulke topics.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is dat ook niet de reden waarom Tropicana gestopt is?
Juist, dat alle mannen die pretstudies hebben gevolgd, maar gaan werken voor hun woongenot.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:38 schreef kitano het volgende:
https://www.ad.nl/amsterd(...)achten-aan~a9c22467/
[..]
Alle mannen het land uit!
Het zwembad waar ik altijd zwem, heeft het personeel dit jaar echt verdubbeld.quote:Op donderdag 3 juli 2025 00:04 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ah, de welbekende jongeren. Laten we hopen dat ze op zijn minst een bezoekend GroenLinks raadslid hebben lastig gevallen, dan zou het nog ergens goed voor zijn.
Toont wel aan dat sommige zaken zelfs 30 jaar later niet veranderen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik snap niet goed wat voor realistische aanpak mensen hier tegen zouden willen zien. Mensen op basis van huidskleur weren moet je niet willen lijkt me zo.
Tuurlijk joh discrimineren op geslacht is geen probleem voor je maar de afkomst er in betrekken moeten we niet willenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik snap niet goed wat voor realistische aanpak mensen hier tegen zouden willen zien. Mensen op basis van huidskleur weren moet je niet willen lijkt me zo.
Groepen meisjes wel toelaten en jongens niet zou op zich wel wat eerlijker zijn wellicht. Of gewoon wat het zwembad nu probeert.
Was ook iets met hygiene en ongedierte.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is dat ook niet de reden waarom Tropicana gestopt is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |