abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218121934
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 08:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Niet dat dát het probleem is. Het probleem is grote groepen overwegend van niet-westerse afkomst die zich niet kunnen gedragen door een combinatie van gebrek aan opvoeding en een gebrek aan handhaving die de ervaring hebben dat ze overal mee wegkomen door intimidatie.

Op zich correct maar er ontbreekt een heel belangrijke reden dat deze figuren er keer op keer mee wegkomen.
De ziekte van de politieke correctheid zorgt er voor dat alles en iedereen die zaken benoemt waar allochtonen een negatieve rol in spelen weggezet wordt als :
racistisch
xenofoob
islamofoob
extreem rechts
dom rechts
enz.
-
  vrijdag 4 juli 2025 @ 19:40:32 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218121983
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 17:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Klopt

[ afbeelding ]
woke in een notendop...

hoe verzinnen ze het.

Het is natuurlijk een gegeven dat blanke vrouwen zich massaal vergrijpen aan gehandicapte getinte mensen.

wanneer kappen we eens met deze zelfhatende ziekte?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218122954
Aanpakken die illegale aliens.
  vrijdag 4 juli 2025 @ 21:45:45 #129
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218123830
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 20:47 schreef wpor het volgende:
Aanpakken die illegale aliens.
Aanpakken - er uit met dat schorem dat zich op geen enkele wijze wenst aan te passen. Ze verzieken het voor iedereen!
"Hoka Hey!"
  zaterdag 5 juli 2025 @ 12:35:07 #130
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_218127891
Goh... "jongeren" wat zou dat nou betekenen?
pi_218180804
Vroeger werd dat soort tuig nog door de lokale bevolking aangepakt in het Westland. Tegenwoordig is de jeugd overal zwak aan het worden.

Leuk zwembad, jammer dat er mensen uit den Haag ook komen. Alleen Westlandse blauwe ogen en er is niets aan de hand.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 00:46:23 #132
168739 Red_85
'echt wel'
pi_218180857
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 00:25 schreef kurk_droog het volgende:
Vroeger werd dat soort tuig nog door de lokale bevolking aangepakt in het Westland. Tegenwoordig is de jeugd overal zwak aan het worden.

Leuk zwembad, jammer dat er mensen uit den Haag ook komen. Alleen Westlandse blauwe ogen en er is niets aan de hand.
Propaganda van zielig en bescherming van rubberen tegels.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218501285
Rotterdam, ben nog nooit in een zwembad lastig gevallen door blanke Nederlanders. Wel door lichtgetintiers uit afghanistan/Marokko etc
pi_218501438
Overgewicht tokkies/allochtonen met shaniqua die geen 3km of wilt lopen naar het zwembad. Wat een grafvolk.
pi_218501492
Zitten we weer opgescheept met deze jongeren door dat rechtse beleid van de afgelopen decennia. Gatverdamme.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 12:22:43 #136
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_218501499
Ik sport bij een sportschool wat tevens centerparks is en er is een zwembad bij. Daar heb je geen overlast van jongeren maar er komen wel allerlei mensen zwemmen. Laatst een hele familie waarvan de vrouwen kompleet bedekt aan het zwemmen waren. Voor mezelf vind ik dat belachelijk maar ze moeten het allemaal maar zelf weten maar toen ik wilde douchen in de gezamenlijke sport douchen van de vrouwenkleedkamer, niet beschikbaar voor de centerparcgasten, stond die vader van die familie zich daar te douchen. Ik was blij dat ik nog net mn zwempak aan had en legde hem uit dat dit de damesdouches waren en dat het niet de bedoeling is dat hij zich daar doucht. Toen zei hij dat hij daar bewust ging douchen omdat het daar lekker rustig is. Dan zakt me de broek helemaal af, het was niet per ongeluk! Zn vrouw mag geen stukje huid laten zien maar manlief meent zich te mogen douchen in de vrouwendouches. Hoe kunnen normen en waarden zo afwijken?
To BG or not to BG!
  donderdag 14 augustus 2025 @ 12:24:13 #137
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_218501513
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:48 schreef ricky3 het volgende:
Rotterdam, ben nog nooit in een zwembad lastig gevallen door blanke Nederlanders. Wel door lichtgetintiers uit afghanistan/Marokko etc
Is dat ook niet de reden waarom Tropicana gestopt is?
  donderdag 14 augustus 2025 @ 12:35:23 #138
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_218501602
Tijd voor een zwembad waar biggen rondlopen

Please consider the environment before printing this post
pi_218501605
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:57 schreef Chadi het volgende:
3 weken geleden met het lekkere weer even naar een buitenbad geweest met vrouw en kinderen. Zat een groepje 10-14 jaar denk ik elkaar te duwen en te slaan en de ouders kwamen er pas laat bij. Wat mij verbaasde was dat een kind echt alle ziektes eruit gooide en niet eens op zijn plek werd gezet door die dikke zeug van een moeder.
Hoop dat moeder snel een hartstilstand krijgt mogen de kinderen volgen.
pi_218501610
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:22 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik sport bij een sportschool wat tevens centerparks is en er is een zwembad bij. Daar heb je geen overlast van jongeren maar er komen wel allerlei mensen zwemmen. Laatst een hele familie waarvan de vrouwen kompleet bedekt aan het zwemmen waren. Voor mezelf vind ik dat belachelijk maar ze moeten het allemaal maar zelf weten maar toen ik wilde douchen in de gezamenlijke sport douchen van de vrouwenkleedkamer, niet beschikbaar voor de centerparcgasten, stond die vader van die familie zich daar te douchen. Ik was blij dat ik nog net mn zwempak aan had en legde hem uit dat dit de damesdouches waren en dat het niet de bedoeling is dat hij zich daar doucht. Toen zei hij dat hij daar bewust ging douchen omdat het daar lekker rustig is. Dan zakt me de broek helemaal af, het was niet per ongeluk! Zn vrouw mag geen stukje huid laten zien maar manlief meent zich te mogen douchen in de vrouwendouches. Hoe kunnen normen en waarden zo afwijken?
Omdat het hypocriet volk is.
pi_218501723
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:22 schreef oppiedoppie het volgende:
Dat heet cognitieve dissonantie. Weelt ook tierig onder de religieuze bevolking :P
pi_218501824
Daarom pleur ik al altijd een king-size zwembad van de Action in de achtertuin.
Openbare zwembaden, plassen en stranden?
Al jaren niet meer!
pi_218501884
Ik snap niet goed wat voor realistische aanpak mensen hier tegen zouden willen zien. Mensen op basis van huidskleur weren moet je niet willen lijkt me zo.

Groepen meisjes wel toelaten en jongens niet zou op zich wel wat eerlijker zijn wellicht. Of gewoon wat het zwembad nu probeert.
pi_218502651
https://www.ad.nl/amsterd(...)achten-aan~a9c22467/

quote:
Een beveiliger van De Mirandabad in Amsterdam-Zuid is woensdagavond rond 18.30 uur mishandeld door meerdere mannen. Hij raakte daarbij lichtgewond. De politie heeft twee mannen van 26 en 28 jaar aangehouden.
Alle mannen het land uit!
pi_218502688
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:24 schreef xzaz het volgende:

[..]
En toch zijn er figuren hier op FOK! die maar constant vragen waar die islamisering blijft en vreemd genoeg zie je die nooit in zulke topics.
pi_218502689
quote:
Juist, dat alle mannen die pretstudies hebben gevolgd, maar gaan werken voor hun woongenot.
pi_218502991
quote:
15s.gif Op donderdag 3 juli 2025 00:04 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Ah, de welbekende jongeren. Laten we hopen dat ze op zijn minst een bezoekend GroenLinks raadslid hebben lastig gevallen, dan zou het nog ergens goed voor zijn.
Het zwembad waar ik altijd zwem, heeft het personeel dit jaar echt verdubbeld.

Dat helpt wel. Maar nu staan er ook drie mensen aan 1 bad. Constant. Dus die kijken dus constant naar het bad en die grijpen in waar nodig is.

Het handige daaraan is dat ze dus ook zelf zien wie het doen, en dan je zelf niemand hoeft aan te wijzen. Want anders moet je nog bang zijn dat ze je buiten het zwembad staan op te wachten.

Ik zwem graag baantjes voor mijn spieren en dat kan je niet in een bad in de achtertuin.

Ik ben er echt blij mee. *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door tesssssssss op 14-08-2025 15:21:29 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218503061
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik snap niet goed wat voor realistische aanpak mensen hier tegen zouden willen zien. Mensen op basis van huidskleur weren moet je niet willen lijkt me zo.
Toont wel aan dat sommige zaken zelfs 30 jaar later niet veranderen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 14 augustus 2025 @ 15:33:42 #149
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218503145
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:13 schreef SnertMetChoco het volgende:

Groepen meisjes wel toelaten en jongens niet zou op zich wel wat eerlijker zijn wellicht. Of gewoon wat het zwembad nu probeert.
Tuurlijk joh discrimineren op geslacht is geen probleem voor je maar de afkomst er in betrekken moeten we niet willen
  donderdag 14 augustus 2025 @ 15:36:17 #150
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218503163
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:24 schreef xzaz het volgende:

[..]
Was ook iets met hygiene en ongedierte.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')