Nee, ik ga geen abonnement afsluiten bij Ziggo.quote:Op donderdag 3 juli 2025 00:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zie het vanaf de zonnige kant: je levert ze nu wat extra omzet op
Dat Wifispots waren veel makkelijker.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:28 schreef Helenattenek het volgende:
Stop de stekker van je wifispot er terug in Dan joh idioot
Of maak hotspot
Deze hier, want 'gratis internet' omdat het inbegrepen zat bij het internet van mn pa.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:35 schreef Mikeytt het volgende:
moet googlen wat een wifispot was. Welke bejaarde fossielen gebruiken dat??
Onbeperkt mobiele data kost tegenwoordig een peulenschil. Een schril contrast met de woekerprijzen die Ziggo vraagt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 01:51 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dat Wifispots waren veel makkelijker.
En als ik mn mobiele data ervoor moet gebruiken, gaat het heel hard als ik daar bijv. Netflix mee ga kijken. Ik heb een 20gb databundel mobiel, daar red ik het nu mee. Omdat ik dus dus Wifispots ernaast had voor de laptop en tablet.
een uitzuiger dus die misbruik maakte van een dienstquote:Op donderdag 3 juli 2025 01:52 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Deze hier, want 'gratis internet' omdat het inbegrepen zat bij het internet van mn pa.
Hoezo? Er wordt toch voor betaald?quote:Op donderdag 3 juli 2025 05:48 schreef mschol het volgende:
[..]
een uitzuiger dus die misbruik maakte van een dienst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |