abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218105462
Gelukkig werk ik al jaren in de kringloop...toch blijft het jammer. ;(

quote:
TIEL - Maandag is er een zeer grote brand uitgebroken in een loods bij een betonfabriek aan de Zuiderhavenweg in Tiel. Rond 16.00 uur was de brand onder controle, maar de loods is niet meer te redden.
Door de brand is veel rook vrijgekomen. De Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (VRGZ) adviseert omwonenden om ramen en deuren dicht te houden vanwege deze zwarte rook.
De brandweer is met meerdere voertuigen naar het incident gekomen om te blussen. De loods werd volgens een woordvoerder van de veiligheidsregio gebruikt als werkplaats en voor opslag. Niemand raakte bij de brand gewond.

Deeltjes vrijgekomen
Een kraan is bezig om de brokstukken van de loods uit elkaar te trekken zodat er verder geblust kan worden. Volgens de woordvoerder zijn kleine deeltjes isolatiemateriaal bij de brand vrijgekomen. Als mensen die vinden kunnen ze die met handschoenen aan oppakken en bij het restafval gooien.
https://www.gld.nl/nieuws/8332312/grote-brand-in-betonfabriek
  woensdag 2 juli 2025 @ 23:05:38 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218105506
Alweer? Eergisteren ook al een betoncentrale in de fik daar.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218105565
Welke betoncentrale? Word eens concrete man.
U MAD?
pi_218105578
quote:
16s.gif Op woensdag 2 juli 2025 23:05 schreef Starhopper het volgende:
Alweer? Eergisteren ook al een betoncentrale in de fik daar.
Beton brandt blijkbaar goed.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_218105659
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 22:59 schreef Werkman het volgende:
Gelukkig werk ik al jaren in de kringloop...toch blijft het jammer. ;(
[..]
https://www.gld.nl/nieuws/8332312/grote-brand-in-betonfabriek
Werkmantopics *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')