En? Heeft je dochter gehoorverlies?quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:54 schreef F_r het volgende:
Inpakken voor de vakantie![]()
Ik wil geen dakkoffer mee al hebben we altijd teveel lijkt het. En dat ligt niet alleen aan mij.
Ik heb een foto van mijzelf als baby los liggend op de achterbank, en mijn zus in de kofferbak, vroeger mocht allesquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:52 schreef amaranta het volgende:
Als ik bedenk hoe wij vroeger op vakantie gingen. Vraag ik me af hoe ik nu nog leef. Los van het feit dat mijn vader totaal niet kan autorijden. Was de achterbank zonder gordels. Daar lagen tassen en wij lagen tussen de tassen. Nou ja, chaos chaos chaos.
Ik zat altijd op de kussens en slaapzakken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:52 schreef amaranta het volgende:
Als ik bedenk hoe wij vroeger op vakantie gingen. Vraag ik me af hoe ik nu nog leef. Los van het feit dat mijn vader totaal niet kan autorijden. Was de achterbank zonder gordels. Daar lagen tassen en wij lagen tussen de tassen. Nou ja, chaos chaos chaos.
Triestquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:41 schreef Bami het volgende:
Klasgenootje van mij op de basisschool is verongelukt doordat die in de achterbak zat.![]()
Gelukkig mag dat tegenwoordig niet meer.
Oh jongens (of meiden eigenlijk) wat heerlijk voor jullie dat de vakantie er bijna is.
Ja dit, met de voeten in de achterbak en dan 's avonds door het achterraam sterren kijken tijdens het rijden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:31 schreef vencodark het volgende:
Ja, vroeger alledrie met onze dekbedden liggen achterin de auto. Stoelen omlaag.
Supergezellig maar geen idee hoeveel vakanties we dit gedaan hebben.
Oh dat is echt heel zuur.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:39 schreef exode het volgende:
Die lekdetectie he.....
Het waterreservoir van het toilet lekt![]()
![]()
Dus dat wordt alles uitbreken daar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toilet is 4 jaar geleden nieuw geplaatst door zwager dat is dus niet vlekkeloos (of lekloos) gegaan. En meteen 1 van de vele redenen waarom we voor de verbouwing een andere aannemer hadden ingeschakeld.
Zwager is echt een topklusser maar geen loodgieter en/of electricien wat hij dus wel ook allemaal doet.
BLUH.
En toen we wel gordels hadden deed ik die niet om. De reiswieg lag ook los op de achterbank dat vond mijn vader toch niet goed die had iets bedacht met een spanband oid. Maar toen ik ouder werd zat ik toch los. Wij hadden voor zo ver ik mij kan herinneren wel gordels achterin alleen geen hoofdsteunen. Maar ik deed mijn gordel dus meer niet dan wel om. Of om omdat het moest en dan weer los als we even onderweg waren.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:52 schreef amaranta het volgende:
Wat een feestneus hè.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Goh die man van jou klinkt echt als een reuzegezellige buurman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |