Hier straks blijkbaar.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik vertrok regende het. Maar eventjes hoor.
whoep whoep!!quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:04 schreef essnhills het volgende:
En nu ook code oranje voor zware onweersbuien voor Drenthe en Groningen
Zou leuk zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:04 schreef essnhills het volgende:
En nu ook code oranje voor zware onweersbuien voor Drenthe en Groningen
Nee, vanwege het weigeren op te treden voor Joodse Kinderen vanwege ZIonistische uitingen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
wordt hij bedreigd omdat hij zoveel kinderen heeft dan?
Politiek he.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
Yesilgöz heeft de keutel in de kamer alweer ingetrokken over Douwe
leek me ook al sterk dat ze een groep met mensen die moeite hebben met taal meer informatie gaan voeren over kinderen bij meerdere vrouwen terwijl dat helemaal niets met het verhaal van doen heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, vanwege het weigeren op te treden voor Joodse Kinderen vanwege ZIonistische uitingen.
Er werd dan ook logischerwijs niet verteld over zijn vele kinderen..
Dat was een beetje domquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
Yesilgöz heeft de keutel in de kamer alweer ingetrokken over Douwe
quote:
maar vooral niet zeggen... he Douwe, sorryquote:„Is Douwe Bob een Jodenhater”, zegt ze in het filmpje. „Ik denk het niet. Is het ontkennen van het recht op een Joodse staat en het verketteren van het zionisme Jodenhaat? Ja, dat is het wel.”
Yesilgöz baalt ervan dat het nu al dagen gaat over haar tweet en niet over de inhoud. „Dat had anders gemoeten.”
Ik vertrouw dat mens voor geen millimeter.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
maar vooral niet zeggen... he Douwe, sorry
dat is de eer te na
het is me te warm om je hand te schudden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat mens voor geen millimeter.
Die heb ik gisteren gezien.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om Squid Game af te kijken, nog één aflevering.
quote:
Yesilgozquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
maar vooral niet zeggen... he Douwe, sorry
dat is de eer te na
Populisten gonna populistquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
in de basis vraag ik me vooral af waarom je al politica meteen over een boekingsdiscussie van een zanger moet roeptoeteren zonder alle relevante informatie te hebben.
en daarna... wees gewoon eens een wijf en zeg sorry als je te snel hebt geoordeeld
Zegt ie zelf he.quote:
Hier nog 33, regen opgeschoven van 18u naar 21u.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:19 schreef Flory- het volgende:
Regent nog steeds en 21 nu, vannacht koelt het af naar 15
Kan ook dat die een komma is vergeten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zegt ie zelf he.
Kijk maar naar zijn ondertitel...
quote:Ik ruik vet, lekker
Maar het komt eraanquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:20 schreef STING het volgende:
[..]
Hier nog 33, regen opgeschoven van 18u naar 21u.
maar dan wel spekvet. van een speklap met zwoerdquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook dat die een komma is vergeten.
[..]
dawillikookquote:
Rare collega's heb jij.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ruimde mijn werk laptop op en toen stond er iemand naast mij kwispelend. Hij wil naar buiten.
Kan zeggen: het is lekker buiten
Hier ook flinke regen en 22 gradenquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:19 schreef Flory- het volgende:
Regent nog steeds en 21 nu, vannacht koelt het af naar 15
Ohquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zegt ie zelf he.
Kijk maar naar zijn ondertitel...
quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:20 schreef STING het volgende:
[..]
Hier nog 33, regen opgeschoven van 18u naar 21u.
En grijs en volgens buienalarm gaat om 18:00 de hel losquote:
wij krijgen geen hel.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En grijs en volgens buienalarm gaat om 18:00 de hel los
Correct en tevens juist. In de ochtend heb ik ook andere kantoorgenoten dan in de middag.quote:
Same here inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij krijgen geen hel.
een beetje regen.. maar de temperatuur gaat wel een stuk omlaag
Eerst nog maar eens zienquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En grijs en volgens buienalarm gaat om 18:00 de hel los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |