dat zit al in de naamquote:
euh volgens mij is Groningen HS nog steeds buiten bedrijf dus zal Groningen Europapark wel wezen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar moeten we ongeveer uitstappen? Trouwens?
@4EverBlackEyedquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zit al in de naam
cirkels zijn rond
en Nizno lust lekkere Gorgonzola in de zelfgemaakte lasagne
quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh volgens mij is Groningen HS nog steeds buiten bedrijf dus zal Groningen Europapark wel wezen.
Moet je daarna nog even via HS met de bus doorrijden
quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
We zijn er over 3 dagen denk ik wel.
Er valt toch niksquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff maar even wat vroeger naar huis vertrokken. Geen zin om daar de apocalyps af te wachten en dan ineens dik 2 km te moeten lopen naar de trein.
Vandaar die 3 dagenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:57 schreef Nizno het volgende:
ah problemen op het spoor is zo in het nieuws... dus kijk maar uit onderweg @:ieniminimuis
de RK stonden daar niet achter voor de Rooms Katholieke kerk.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*loopt naar de bijkeuken.
*Stapt op doorweekt matje.
*"Oh ja, de achterdeur stond nog open."
Whoops.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een lekkere vochtige mat huehuequote:Op woensdag 2 juli 2025 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kortharig?quote:
wordt hij bedreigd omdat hij zoveel kinderen heeft dan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Douwe Bob en zijn bedreigingen op het NOS Journaal in makkelijke taal. Hoe leggen ze uit dat hij 4589 kinderen heeft??
Toen ik vertrok regende het. Maar eventjes hoor.quote:
Tegenwoordig wordt je al bedreigd als je gek naar iemand kijkt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
wordt hij bedreigd omdat hij zoveel kinderen heeft dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |