abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218100126
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218100139
AM weer in dr ballonrok met klompen, die heeft geen normale kleding hoor. Waarom zou je anders zo rondlope
pi_218100165
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 14:25 schreef Ballerina888 het volgende:
AM weer in dr ballonrok met klompen, die heeft geen normale kleding hoor. Waarom zou je anders zo rondlope
Lijkt me ook snikheet die rok

Maar nu ik er aan denk, je ziet AM nooit in iets met blote benen, een korte broek ofzo? Ook met dat hardlopen altijd lange leggings toch? (En voetbalkousen)
pi_218100186
quote:
Ik snap dat het heftig kan zijn.
Het ging mij er om dat ze in de ochtend zegt al de hele middag hoofdpijn te hebben.

Maar zij projecteert sowieso haar angsten op de kinderen, dat lijkt nooit goed. Ook dat schoolreisje en dochter met oma mee in de auto
Sorry, had jouw bericht verkeer gelezen 🙈 het zal de warmte wel zijn haha
pi_218100318
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 14:14 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Bij ons gaan vanmiddag de lessen ook door.

Maar ze gaan niet rijden hoor, gaan de pony's lekker wassen.

Ik hoop maar dat het bij hun ook zoiets is. Alhoewel het in Den Haag wel koeler is dan gister geloof ik. Hier (oosten) is het niet te harden.
Gelukkig voor de paarden. Het is vandaag 31 graden, wel 8 graden minder dan gistermiddag maar alsnog veel te warm.
pi_218100351
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 14:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Maar nu ik er aan denk, je ziet AM nooit in iets met blote benen, een korte broek ofzo? Ook met dat hardlopen altijd lange leggings toch? (En voetbalkousen)
Jawel hoor. Ze draagt (droeg) in de zomer geregeld een (zwarte) korte broek met een zwart hemdje met spaghettibandjes.
pi_218100507
Quote uit vorige deel

« Lunch bij AM en wat ligt er weer op tafel? Jim zijn helm en handschoenen! Ik zou dat toch eens afleren maar ja confrontaties gaat ze niet asn «

Natuurlijk spreekt ze Jim niet tegen en ik vermoed dat Jim normaal ook wel gewoon zijn spullen op zou ruimen. Alleen moet moeder een toneelstukje opvoeren voor de content en dan is het toch handiger om te zuchten en te klagen over je 25 jarige die zijn zooi niet opruimt.
pi_218100734
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 14:58 schreef Maretakje het volgende:
Quote uit vorige deel

« Lunch bij AM en wat ligt er weer op tafel? Jim zijn helm en handschoenen! Ik zou dat toch eens afleren maar ja confrontaties gaat ze niet asn «

Natuurlijk spreekt ze Jim niet tegen en ik vermoed dat Jim normaal ook wel gewoon zijn spullen op zou ruimen. Alleen moet moeder een toneelstukje opvoeren voor de content en dan is het toch handiger om te zuchten en te klagen over je 25 jarige die zijn zooi niet opruimt.
Zeker, net als lekkende pakken en vergaand voedsel in de koelkast als ze een weekje op vakantie is geweest.
Dat gebeurd werkelijk niet, allemaal toneel. Ik denk dat 95% van wat ze plaatst niet gebeurd.
pi_218100902
Hoe lang rijdt de tweeling nou paard? En dan kunnen ze nog steeds geen hoofdstel fatsoenlijk omdoen, want het bit zat aan de ene kant veel te hoog, en aan de andere kant had het paard de ring in zijn mond.

Kind staat er aan die kant naast, AM staat te filmen. Dan ziet/zegt niemand dat het bit niet goed zit?
pi_218100927
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 15:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoe lang rijdt de tweeling nou paard? En dan kunnen ze nog steeds geen hoofdstel fatsoenlijk omdoen, want het bit zat aan de ene kant veel te hoog, en aan de andere kant had het paard de ring in zijn mond.

Kind staat er aan die kant naast, AM staat te filmen. Dan ziet/zegt niemand dat het bit niet goed zit?
Daar verbaas ik mij ook een beetje over. Ze doen dat altijd heel onhandig, lijken het ook eng te vinden. Ze rijden al minstens 3 jaar, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb bij hun altijd de indruk dat hun ouders het rijden leuker vinden dan de kinderen zelf.
pi_218101137
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 15:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ja zoals al vaker gezegd ben ik niet onder de indruk van de kwaliteit van de lessen bij die manege.
pi_218101145
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 14:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Volgens mij is die rok puur synthetisch. Zweten!!
Nog niet heel lang geleden liep AM in van die hotpants.
pi_218101189
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Volgens mij is die rok puur synthetisch. Zweten!!
Nog niet heel lang geleden liep AM in van die hotpants.
Ja iemand anders zei het ook al
Heb ik ff gemist, ze filmt zichzelf niet zo vaak he
pi_218101218
Ik lees nu pas dat Roy Liam is vergeten gisteren. Tsja dat krijg je als je alle verantwoordelijkheden, regeltaken en de uitvoering bij hem dumpt. Debbie was thuis.. waarom ging zij niet even heen? En als ze niet in de auto wilde, dan had ze haar fantastische bakfiets toch kunnen pakken?
pi_218101239
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik lees nu pas dat Roy Liam is vergeten gisteren. Tsja dat krijg je als je alle verantwoordelijkheden, regeltaken en de uitvoering bij hem dumpt. Debbie was thuis.. waarom ging zij niet even heen? En als ze niet in de auto wilde, dan had ze haar fantastische bakfiets toch kunnen pakken?
Wel blijven opletten he, Debbie mag niet fietsen
pi_218101404
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ze mag, volgens eigen zeggen, niet fietsen. Ze had wel in de auto kunnen stappen, Roy was immers toch al thuis. Had ze tenminste nog iets gedaan.
pi_218101486
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:14 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Wel blijven opletten he, Debbie mag niet fietsen
Nee dan gaat haar hartslag omhoog, en dat is bij een klimpartij voor een watergevecht niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Henrike op 02-07-2025 19:38:45 ]
pi_218101496
Ik mag toch hopen dat de jongste van minibelle onder die zomerrokjes wel een onderbroek draagt?
Bijzonder dat het dan nu ineens wel lukt, en ook nog zonder helm.
pi_218101607
Wat mij vandaag intrigeert is het ijsje van Debbie wat op zolder gehaald moet worden....
pi_218101620
Celine Charlotte is juist supertransparant. Ze filmt ook geregeld het dashboard van haar cursussen als die openstaan, daarin zie je letterlijk de omzet en het aantal deelnemers dat die cursus gekocht heeft. En als een paar honderd mensen een cursus van 3000 euro van je kopen kan het hard gaan hoor. Ze maakt ook weinig bedrijfskosten hè. Software, soms een digitale assistent om dm’s te beantwoorden, maar geen kantoor/materialen/etc. En haar appartement in NY kostte iets van 6000 dollar per maand ofzo, met doorman, eigen gym, business lounge en dakterras. Vliegt altijd business class ook. Je kunt veel vinden van haar werk/wat ze verkoopt, maar een leugenaar is ze niet.

Ze komt trouwens ook niet uit een rijke familie, maar uit een gezin waar weinig over geld gesproken werd en geld/materialisme een beetje vies was. Stond tijdje terug een dubbelinterview met haar en haar moeder in de krant. Haar moeder vindt dat gefocus op geld en rijker en rijker willen worden dus vreselijk 😂
pi_218101647
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:50 schreef SterreKaatje het volgende:
Wat mij vandaag intrigeert is het ijsje van Debbie wat op zolder gehaald moet worden....
Volgens mij was er ook geen bezorger te zien.
Alsof je tegen die man zegt wacht ff en dan 2 trappen op en neer holt voor een ijsje
pi_218101660
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:37 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik mag toch hopen dat de jongste van minibelle onder die zomerrokjes wel een onderbroek draagt?
Waarom zou ze geen onderbroek dragen?
pi_218101699
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:37 schreef Ballerina888 het volgende:
Waarom zou ze dat niet hebben?
pi_218101709
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:54 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Waarom zou ze geen onderbroek dragen?
Omdat we maanden stories voorbij hebben zien komen dat ze een onderbroek weigeraar is. Ze wil ze pertinent niet aan en moeder geeft aan dat ze op haar kop kan gaan staan, maar dat ze het vertikt om aan te trekken.
pi_218101726
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:59 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Omdat we maanden stories voorbij hebben zien komen dat ze een onderbroek weigeraar is. Ze wil ze pertinent niet aan en moeder geeft aan dat ze op haar kop kan gaan staan, maar dat ze het vertikt om aan te trekken.
Oh ja
Dan hoop ik met je mee maar kan me niet voorstellen dat je je kind zonder onderbroekje in een rok laat lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')