Denk eerder dat ze weer met paar vleugelaanvallers aan komen zettenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien dropped er een verdediger uit voor PSV.
Ik zit hier potdorie nog in een verzengende hitte zonder ook maar een hagelsteen of donderklapquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:21 schreef ACT-F het volgende:
Alsof er een honderduizendklapper wordt afgestoken. Continu gebulder
Komt er aan. Die paddenstoel is pal naast me ontstaan. Wat een explosiequote:Op woensdag 2 juli 2025 16:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit hier potdorie nog in een verzengende hitte zonder ook maar een hagelsteen of donderklap
Ik hoorde een harde boem uit die bui komen, ik ben veilig nu.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Het druppelt nu ook hier en wat gerommel.
Maar wij willen een tornado!
Als ik Lightningmaps.org bekijk, is het pad daarvan teveel naar het noorden om mij te bereikenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Komt er aan. Die paddenstoel is pal naast me ontstaan. Wat een explosie
Die wordt veel groter. Het is zo uit het niets ontstaan hier en er kunnen zo weer nieuwe bloemkolen ontstaan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik Lightningmaps.org bekijk, is het pad daarvan teveel naar het noorden om mij te bereiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |