Vanavond in elk geval Ingrid Engen van Noorwegenquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:04 schreef mabo11 het volgende:
Naar welke vrouwen moeten we gaan kijken?
En dan bedoel ik voornamelijk het uiterlijk.
Sowieso landentoernooien > clubs, maar dat WK vind ik wel vermakelijk hoor. Zie je eens wat anders dan alleen maar wéér Europese grootmacht A tegen Europese grootmacht B wat dan gigantisch gehypet wordt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is natuurlijk leuker dan het WK Clubs.
Het is leuk voor de Zuid-Amerikaanse ploegen, maar uiteindelijk wint “gewoon” Real ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso landentoernooien > clubs, maar dat WK vind ik wel vermakelijk hoor. Zie je eens wat anders dan alleen maar wéér Europese grootmacht A tegen Europese grootmacht B wat dan gigantisch gehypet wordt.
Maar dit EK gaat natuurlijk ook gewoon aan op TV, dat spreekt voor zich.
Vast wel, maar ik vind het altijd wel leuk om meer ongebruikelijke matchups te zien. Een Zuid-Amerikaanse topclub tegen een Europese topclub is ook prima, en de sfeer met de fans van oa Casablanca en Tunis was ook lekker.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is leuk voor de Zuid-Amerikaanse ploegen, maar uiteindelijk wint “gewoon” Real ofzo
Dank, en toegevoegd!quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:49 schreef tong80 het volgende:
Misschien dit in de OP ?
Groep D
• Wales
• Engeland
• Nederland
• Frankrijk
Programma Groep D
5 juli, 18.00 uur: Wales - Nederland (Swissporarena in Luzern)
5 juli, 21.00 uur: Frankrijk - Engeland
9 juli, 18.00 uur: Engeland - Nederland (Letzigrund Stadion in Zürich)
9 juli, 21.00 uur: Frankrijk - Wales
13 juli, 21.00 uur: Nederland - Frankrijk (St. Jakob-Park in Basel)
13 juli, 21.00 uur: Engeland - Wales
Of anders heel het schema als link. Deze dus ?
https://www.ad.nl/voetbal(...)peelschema~ad456c20/
Als je van plamuur houdt, dan Alisha Lehmann vanavond.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:04 schreef mabo11 het volgende:
Het is maar de vraag of Beregoat kan spelen dit toernooi, want ze kampte afgelopen maanden met een blessure. Vandaag heeft ze voor de eerste keer met de groep meegetraind. Meisje Miedema oogde de laatste wedstrijd iig prima, nog 1 goal en dan heeft ze er 100 in Oranje gemaakt. En dat op 28-jarige leeftijd, waarvan de laatste 2 jaar bijna alleen maar geblesseerd te zijn geweest...quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:49 schreef 3rr0r het volgende:
Meisje Miedema zal de eerste wedstrijd wel weer geblesseerd raken. Zijn we voor het scoren weer afhankelijk van Beregoat.
Ik verwacht hier eigenlijk geen reet van, maar heb vandaag een rustige avond.quote:
Helaas geen Shanice.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:04 schreef mabo11 het volgende:
Zwitserland - Noorwegen lijkt me op voorhand interessanter dan dit.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht hier eigenlijk geen reet van, maar heb vandaag een rustige avond.
Heen en weer, heen en weer...quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:27 schreef spleeh het volgende:
De wedstrijd is zo interessant dat Jeroen al over Drs P. begint
Ja dat was lachen he?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:18 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt weer zo'n toernooi.
Een terugspeelbal als keeper niet simpel aan kunnen nemen en onder je voet door laten rollen, met een corner tegen als gevolg…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |