Bedankt voor je advies.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:03 schreef Viesdik het volgende:
Blijf maar gewoon in Zierikzee.
Ik ben daar vorig jaar nog geweest. Leuk stadje
Ja ik doe dat ook met regelmaat .quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik ben recent in Aleppo geweest.
Het was er erg leuk, mensen zijn vriendelijk en vrouwen luisteren goed
Verder is het er goedkoop. Ik ga nu altijd nar Syrie voor boodschappen, dat scheelt zoveel met Nederland omg girl
Heb je nog een aanrader in die omgeving? Ik weet dat er een hoop beunhazen tussen zitten die uurtje factuurtje maar half werk leverenquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:22 schreef ToT het volgende:
En je kunt er voor een prikkie een mooi stuk land kopen!Platgebombardeerde resten verwijderen en even een architect inhuren om iets moois voor jullie zelf te laten ontwerpen!
Ik ken wel een aantal goede klussers die vanuit Damascus hier naar toe zijn gekomen. Misschien dat die daar wel mee willen helpen voor een vriendschappelijk prijsje. Ik ken helaas geen architecten; die waren ons hier wel naast chirurgen enzo beloofd toen ze deze kant op kwamen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb je nog een aanrader in die omgeving? Ik weet dat er een hoop beunhazen tussen zitten die uurtje factuurtje maar half werk leveren
Topless zonnebaden terwijl je van een lekker wijntje geniet lijkt me daar ook niet overal even verstandig.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:46 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het is mooie plek om helemaal opnieuw mee te beginnen.
Compleet nieuw bouw, wijk, cultuur, enzo..
Op sommige plekken kan je een openlijke soort SM praktijk tegen. Dat moet je wel goed opletten dat je niet meegezogen worden.
Ik denk dat je beter eerst met vakantie gaan en via Airbnb in bepaalde wijken mee goed bekijken.
Het is belangrijk dat je goed verbonden voelt met omgeving. Ook al is alles daar goedkoper dan in Nederland.
Niet in de openbaar!. in eigen afgesloten tuin zonder pottenkijkers.. moet het lukken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Topless zonnebaden terwijl je van een lekker wijntje geniet lijkt me daar ook niet overal even verstandig.
Ja we willen eerst nog een paar weken op vakantie om te voelen waar we ons erg thuis voelen. Helaas zijn er maar een beperkt aantal vluchten naar syriequote:Op woensdag 2 juli 2025 09:46 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het is mooie plek om helemaal opnieuw mee te beginnen.
Compleet nieuw bouw, wijk, cultuur, enzo..
Op sommige plekken kan je een openlijke soort SM praktijk tegen. Dat moet je wel goed opletten dat je niet meegezogen worden.
Ik denk dat je beter eerst met vakantie gaan en via Airbnb in bepaalde wijken mee goed bekijken.
Het is belangrijk dat je goed verbonden voelt met omgeving. Ook al is alles daar goedkoper dan in Nederland.
Maar kun je het ook betalen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen onz, wij hebben deze keuze goed overdacht.
We hebben een spaarpot waar we een tijd mee vooruit kunnen maar t.z.t moet mijn man dan wel arbeid vinden in syriaquote:
Ik heb wel een idee van wat er in je spaarpot zit.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
We hebben een spaarpot waar we een tijd mee vooruit kunnen maar t.z.t moet mijn man dan wel arbeid vinden in syria
Heb je mijn bank gehacked?quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee van wat er in je spaarpot zit.
Dat huis van 250.000 kun je in ieder geval voorlopig wel op je buik schrijven.
Ga je dan elke keer terug vliegen om naar Drievliet enz te kunnen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen onz, wij hebben deze keuze goed overdacht.
Er schijnen diverse pretparken te zijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je dan elke keer terug vliegen om naar Drievliet enz te kunnen?
Hoe groot is je spaarpot?quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
We hebben een spaarpot waar we een tijd mee vooruit kunnen maar t.z.t moet mijn man dan wel arbeid vinden in syria
Geen rechtstreekvlucht.. geen probleem.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja we willen eerst nog een paar weken op vakantie om te voelen waar we ons erg thuis voelen. Helaas zijn er maar een beperkt aantal vluchten naar syrie
Momenteel is er geen Nederlandse ambassade in Syrie actief wat spijtig is. Kan dit problemen opleveren zoja hoe ?
En aangezien TS van pretparken en dergelijke houdt:quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:11 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Verhuis naar Gaza en laat je uitwonen
Wow niet zo hequote:Op woensdag 2 juli 2025 12:17 schreef FlippingCoin het volgende:
vind jou echt zo iemand die dan een slaaf neemt![]()
Dan wordt het voor mij dus juist wel weer de moeite waard.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:18 schreef roos94 het volgende:
Bij nader inzien blijf ik toch maar in Z-zee. Ze hebben er helemaal geen McDonalds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |