SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Die van mij ligt eindelijk te slapen dus ik ga ook maar zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:42 schreef Barbusse het volgende:
Eerst wachten tot de haarbal moe is, die heeft nu de zoomies.
Mijn hemel wat een troep.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Iemand al deze gehoord? is net uitgekomen.
ik moest even in de douche zijn, die deur heeft de hele dag dicht gezeten... heb de neiging om daar een matras te dumpenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:54 schreef Flory- het volgende:
Alles met hor is open, maar boven is het bloedheet vooralsnog
Oja heerlijk, gewoon doenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moest even in de douche zijn, die deur heeft de hele dag dicht gezeten... heb de neiging om daar een matras te dumpen
Hier ook zoiets idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
24 buiten, 27,3 beneden, 29,0 boven.
die van mij blijft open, achter het huis zit een brandgang dat door geen van de buren wordt gebruikt. ik zet de sneeuwschep tegen de hor zodat het veel lawaai maakt mocht er toch iemand binnen komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou eigenlijk de buitendeur open willen laten vannacht, maar ja.
matras is te log om onder de topper weg te sjorren en daarna nog op een manier passend in de douche te dumpen, maar anders...quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van mij blijft open, achter het huis zit een brandgang dat door geen van de buren wordt gebruikt. ik zet de sneeuwschep tegen de hor zodat het veel lawaai maakt mocht er toch iemand binnen komen.
en dan ga ik naar beneden om te vragen of ik mee mag helpen zoeken naar waardevolle dingen
mijn voordeur gaat naar binnen open en daar heb ik een inzethor voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:01 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Onze achterdeur gaat naar binnen openen heeft dus geen hor.
Ook dat gaat hier niet, het is een erg vreemde constructiequote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn voordeur gaat naar binnen open en daar heb ik een inzethor voor.
net iets kleiner dan een normale hor zodat hij in het kozijn valt tegen 'de dag' aan. met magneetjes vast tegen het kozijnbeslag.
die was er vanmorgen maar eerlijk gezegd vergeten te vragen naar de bultquote:
das baggerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ook dat gaat hier niet, het is een erg vreemde constructie
Ze had vanmiddag een afspraak in het ziekenhuis, maar erna heb ik niet alles teruggelezen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
die was er vanmorgen maar eerlijk gezegd vergeten te vragen naar de bult
Had vanavond nog wel een like van d'r, maar zo te zien heeft ze niet meer gepost vandaagquote:
ow dat had ik niet meegekregen, nee na het middaguur heb ik haar ook niet meer gezien.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:07 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze had vanmiddag een afspraak in het ziekenhuis, maar erna heb ik niet alles teruggelezen.
Inderdaad en in haar eigen bedjequote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:10 schreef Nizno het volgende:
hopelijk ligt ze lekker te slapen, dat gun ik haar wel
mag van mij ook in zkh met goeie airco pijnstilling en slaappilletjesquote:
Trustequote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:21 schreef Nizno het volgende:
en nu ga ik lekker de laptop uit doen en op mijn zij op bed liggen
Gute Nacht Freunde
Is dat verplicht?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar zien we een reisverslag van je week Oostenrijk?
Klein parkje in het centrum. Zit een avondwinkeltje om de hoek, als ik katten zie ga ik daar wat simpel kattenvoer halen. Makes me happy to see them eatquote:
dit klinkt als iets dat ik wilquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn voordeur gaat naar binnen open en daar heb ik een inzethor voor.
net iets kleiner dan een normale hor zodat hij in het kozijn valt tegen 'de dag' aan. met magneetjes vast tegen het kozijnbeslag.
In NL?quote:Op woensdag 2 juli 2025 03:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klein parkje in het centrum. Zit een avondwinkeltje om de hoek, als ik katten zie ga ik daar wat simpel kattenvoer halen. Makes me happy to see them eat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ESF1Gamer op 02-07-2025 07:07:55 ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Mooi. Hier wordt het ook weer aangenaam vandaag.quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja goed. Mooi weer vandaag. Staat een windje. Misschien ga ik naar het strand.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sterkte en beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik dacht gisteren dronken te worden van de 0.0quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat is het warm. Ik voel me echt duizelig.
me 2quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Laatste dag zo warm voorlopig. Wel blij mee.
Samen blijquote:
Viel het mee met de behandeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt mee. Ik ben benieuwd of donderdag van de drain af mag of niet.quote:
Ik duim voor jequote:Op woensdag 2 juli 2025 07:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Valt mee. Ik ben benieuwd of donderdag van de drain af mag of niet.
Ja beneden nu nog maar 26,5quote:
Hoop het voor je, drains zijn al matig, en zeker met dit weer is het extra irritantquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Valt mee. Ik ben benieuwd of donderdag van de drain af mag of niet.
Met mensen?quote:
Dat ze zo lekker smekken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 04:27 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het ook leuk om beestjes te zien etenzeker als ze er van lijken te genieten
Wolkenquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:59 schreef bitterbal het volgende:
kijk maar
https://www.youtube.com/live/Jj0-yolPcKc
Beter dan 3000mg aan antibiotica per dag slikken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop het voor je, drains zijn al matig, en zeker met dit weer is het extra irritant
same.. hopelijk vanavond weer normaal kunnen slapenquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Laatste dag zo warm voorlopig. Wel blij mee.
33 wordt het.quote:
Ja ok, daar wordt je ook niet echt gelukkig van inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter dan 3000mg aan antibiotica per dag slikken.
Hier in het oosten wordt het 37 graden en daarna gaat het flink onweren waarschijnlijk. Randje level 3 volgens estofex:quote:
Kwallenquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en met wolken hier weet je niet zeker of het droog blijft plus kan op kwallen.
Wij zitten in level 1quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier in het oosten wordt het 37 graden en daarna gaat het flink onweren waarschijnlijk. Randje level 3 volgens estofex:
[ afbeelding ]
@:dr_flash, mooi kaartje om booswoest de dag mee te beginnen.
Jij zit nog op het randje van 2quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Paar dagen terug was er weer een dodelijke kwal gespot hier
quote:
hmm ik gunde je betere slaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.binnenmaat van het kozijn opmeten en dan die maat kopen. of houten latjes en zelf gaas er tussen doen, laatste is meer werkquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
want?quote:
quote:
quote:A level 2 was issued for NE France to SE Denmark for severe wind gusts. Large hail is possible mainly in the western part of this level area.
ow ja nee dat klopt, is niet goed voor mijn amaryllis bloempjequote:
Kak.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:26 schreef STING het volgende:
[..]
Las wel zoiets gisteren dat die kans bestaat, hagelstenen van wel 2 cm.
bijna kerstquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:26 schreef LTVDK het volgende:
We zitten inmiddels al weer op de helft van het jaar overigens
Yes, was hier laatst al de constatering dat de dagen alweer korter worden en dat de pepernoten al weer bijna in de supermarkt liggen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:26 schreef LTVDK het volgende:
We zitten inmiddels al weer op de helft van het jaar overigens
Die waren door de hitte en geen water, toch al dood.quote:
dit ziet er niet dood uitquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die waren door de hitte en geen water, toch al dood.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:27 schreef STING het volgende:
[..]
Yes, was hier laatst al de constatering dat de dagen alweer korter worden en dat de pepernoten al weer bijna in de supermarkt liggen.
quote:
Ja, dat welquote:
Kwamkwammersloeg?quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoe noem je komkommersla in de verleden tijd @:haags
quote:
Vanmiddag koelt het vanuit het westen afquote:
Halloquote:
Essiequote:
Airco aan gehad vannacht. Heerlijk geslapen hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey maatje
Lekker blijven plakken?
Hoiquote:
Arme airco.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:48 schreef Nattekat het volgende:
Mijn airco is verschrikkelijk hard aan het vechten, maar die enorme benauwdheid buiten is een flinke tegenstander.
Ik ben de dagen aan het aftellen tot hij hier geinstalleerd wordtquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:48 schreef Nattekat het volgende:
Mijn airco is verschrikkelijk hard aan het vechten, maar die enorme benauwdheid buiten is een flinke tegenstander.
Airco doet plofquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:48 schreef Nattekat het volgende:
Vechten zul je.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:48 schreef Nattekat het volgende:
lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, zal vanavond chili voor je eten.
Nee, ik blijf lekker relaxt op de bank hangen vandaag.quote:
Komend weekend ben je wel aan het werkquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik blijf lekker relaxt op de bank hangen vandaag.
In mijn dromen.
Hij is wel aan het winnen, tussen middernacht en 8:00 is het van 27,6 naar 23,4 afgekoeldquote:
Heb ik al gezegd dat ik dan aan het kamperen ben?quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komend weekend ben je wel aan het werk
Stig sleept je wel uit je tentquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik dan aan het kamperen ben?
Wel op tijd terug voor de race, maar details
quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik dan aan het kamperen ben?
Wel op tijd terug voor de race, maar details
Nee toch.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hebben we dit weekend ook sprintrace genot?
800 baht is hoeveel euro?quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
ik had geïnformeerd naar de prijs van private muay thai lessen omdat ik die groepslessen niet mee durf te doen. Ze vragen 800 baht per sessie , twijfel of ik dat moet doen
Waarom wil je geen groepslessen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
ik had geïnformeerd naar de prijs van private muay thai lessen omdat ik die groepslessen niet mee durf te doen. Ze vragen 800 baht per sessie , twijfel of ik dat moet doen
Ik leef jouw droomquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik blijf lekker relaxt op de bank hangen vandaag.
In mijn dromen.
ongeveer 20 maar ik heb al betaald voor die groepslessen 1 keer per week omdat ik dat moest doen voor mijn visumquote:
Thanks als ze maandelijks kan missen is het prima. De vraag is waarom ze geen groepslessen wiltquote:
omdat ik het nog intimiderend vind wat ze moeten doen. En ik kan dat nooit wat ik zo zie op hun instagramquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wil je geen groepslessen?
Dan doe je beide.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ongeveer 20 maar ik heb al betaald voor die groepslessen 1 keer per week omdat ik dat moest doen voor mijn visum
Mja, het zijn lessen toch. Dat leer je daar dan toch?quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ik het nog intimiderend vind wat ze moeten doen. En ik kan dat nooit wat ik zo zie op hun instagram
Oh. De omrekentool had nog een 1 ervoor staan.quote:
Nopes.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hebben we dit weekend ook sprintrace genot?
joh was juist een unieke kans dat je echt de lucht in konquote:Het evenement ‘Inwoners de lucht in’, dat woensdag zou plaatsvinden, gaat niet door. Er wordt zwaar onweer verwacht.
jawel maar ze doen push ups , crunches, rennen etc Oh ja en sparren natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, het zijn lessen toch. Dat leer je daar dan toch?
Ik neem aan dat je in een groep van beginners komt en niet beginners en gevorderden door elkaar.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ik het nog intimiderend vind wat ze moeten doen. En ik kan dat nooit wat ik zo zie op hun instagram
en iedereen moet een keer beginnen, dat weten ze daar ookquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ze doen push ups , crunches, rennen etc Oh ja en sparren natuurlijk
Ik geloof dat alles door elkaar loopt want ze hebben geen apart schema met die groepsklassen. ze hebben er 1 in de ochtend en een aan het einde van de middag en dat 6 dagen per weekquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in een groep van beginners komt en niet beginners en gevorderden door elkaar.
Ja maar dat leer je dan toch ook?quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ze doen push ups , crunches, rennen etc Oh ja en sparren natuurlijk
misschien is je hoofd gewoon te grootquote:
Iedereen daar heeft ergens moeten beginnen. En dat vergeten ze niet.quote:
31.9quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik reageer vanmiddag nog wel even op je post
denk dat je gewoon niet zo onzeker moet doen en juist gewoon dingen moet proberen, als je een begin maakt kun je altijd stoppen als toch echt blijkt dat je het niet bij kan benen.quote:
Mja, dat is ook iets waar je daar aan kan werken toch?quote:
quote:
dus niet een Nattekatje doenquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, dat is ook iets waar je daar aan kan werken toch?
En ze hebben echt wel vaker beginnelingen die geen topconditie hebben.
Belangrijkste is laten zien dat je het wil verbeteren en leren
Samequote:
Gewoon proberen. Je geeft aan dat je nieuw bent en echt een beginner. Doe wat je wel kunt en ze zullen je echt wel uitleggen hoe je bepaalde oefeningen makkelijker kan maken voor jezelf. Je merkt vanzelf dat je snel sterker wordt en je conditie verbeterd.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
hmm ja enige waar ik interesse in heb is het verbeteren van mijn conditie , het muay. thai gedeelte echt totaal niet. Maar misschien hebben jullie gelijk ja.
Zo dat "gesprek" verwacht dat het maar een minuut of 5 maximaal gaat duren...quote:
Oei, dat is niet mis.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
31.9
Binnen he, ik doe iets niet goed denk ik
Is die in Portugal geen warmte gewend??quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Afkoeling vannacht? Haha huis is gewoon 25 graden. Zal ondertussen wel warmer zijn. RIP Ambar.
Jawel, maar dat is wel andere warmte. Been there, done that.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is die in Portugal geen warmte gewend??
mja moet mij over die drempel heen zien te bewegenquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Je geeft aan dat je nieuw bent en echt een beginner. Doe wat je wel kunt en ze zullen je echt wel uitleggen hoe je bepaalde oefeningen makkelijker kan maken voor jezelf. Je merkt vanzelf dat je snel sterker wordt en je conditie verbeterd.
Spannendquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo dat "gesprek" verwacht dat het maar een minuut of 5 maximaal gaat duren...
Ja, ik vind nieuwe dingen vreselijk om te starten, zeker als ik dan alleen in een groep kom met allemaal onbekendenquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja moet mij over die drempel heen zien te bewegen![]()
Hebben jullie dit ook met dingen ?
Komende nacht beter hopelijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Afkoeling vannacht? Haha huis is gewoon 25 graden. Zal ondertussen wel warmer zijn. RIP Ambar.
Jawel hoor, tis net wat je zegt; een drempel. Ga anders gewoon een keertje kijken of kennis maken. Praat met die mensen. Vaak helpt dat al een beetje.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
28 graden al om 1800quote:
ja hier is het ook amper omlaag gegaanquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
De facto moet je jezelf in elkaar laten slaan om op je tropische eiland te mogen blijven smurfen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
27 graden om 1600uquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
28 graden al om 1800![]()
23 graden om 2000
Ja kookcursus was beter geweestquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De facto moet je jezelf in elkaar laten slaan om op je tropische eiland te mogen blijven smurfen.
The world is one strange monkey brain.
Ja, ik ben nog nooit in dat gebied geweest. Zuidelijkste is Kroatië, maar dat was in oktober.....quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is wel andere warmte. Been there, done that.
Wow, groot verschil met hierquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
27 graden om 1600u
22 graden om 1800u
18 graden om 2000u
Nou vooruit, ik zal het een beetje proberen voort te stuwenquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, groot verschil met hier
35C 16:00
29C 18:00
24C 20:00
Laat je wel nog wat koelte voor ons over in het oosten
Hij zal vast niet met een ijzeren paal in zijn pootjes een weiland inrennen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Ambar op het onweer gaat reageren als dat komt
Das allemaal niet thais genoegquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of bomen knuffelen, bierbrouwen of een hondenuitlaatcursus.
Ik hou niet van knuffelenquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of bomen knuffelen, bierbrouwen of een hondenuitlaatcursus.
Nee zit er ook niet bijquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dikke Duitse mannen masseren dan?
Ohquote:
op de wadden hebben ze de eerste spatters al gehadquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
Code oranje voor zware onweersbuien in Limburg, Gelderland en Overijssel
Ik was okay, relatief.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
Kan vanavond om 8 uur eindelijk buiten zitten dus.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, groot verschil met hier
35C 16:00
29C 18:00
24C 20:00
Laat je wel nog wat koelte voor ons over in het oosten
Het heeft hier vanmorgen ook al wat geregend, maar geen onweerquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de wadden hebben ze de eerste spatters al gehad
Oost-Gelderlandquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
Ohnoesquote:
We gaan allemaal dood hierquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
Onweder des doodsquote:
Warme brrrrrr?quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee ventilators op m'n bakkes staan, maar ze hebben voor m'n gevoel minder effect dan gister.
Ohquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
RIP aan de nabestaandenquote:
Hoe kom je bij deze bewering?quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:58 schreef UitStraling het volgende:
Onweersbuien boven de grote rivieren stellen toch zelden echt wat voor?
Hier in Rotterdam vanaf 2 uur.quote:
neem een broek meequote:
GIVE ME ONE MORE CHANCEquote:
Mini Playback Show?quote:
nee dank jequote:Op woensdag 2 juli 2025 11:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GIVE ME ONE MORE CHANCE
GIVE ME ONE MORE CHANCE
GIVE ME ONE MORE CHANCE TO LOVE YOUUUUUU
doe maar gezondquote:
Indruk maken!quote:
oh, goede reden om het nummer op repeat te zettenquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dank je![]()
alleen een twee-onder-een-kapper, geen liefde
Komt miss doordat het daar vaak een tikkeltje warmer is.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:58 schreef UitStraling het volgende:
Onweersbuien boven de grote rivieren stellen toch zelden echt wat voor?
Weet ik nietquote:
doe je een grote tas in 1 klein tasje en doe je 10 andere kleine tasjes meenemenquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:10 schreef Crack_ het volgende:
Dat festival heeft een alleen-kleine-tassen beleid, wat naar
Wij hebben wel code geel voor normaal onweer?quote:
watquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe je een grote tas in 1 klein tasje en doe je 10 andere kleine tasjes meenemen
1 grote lege tas doe je proppen in een klein tasjequote:
En dan controleren ze je tas en zien ze die grote tas en gooien ze 'm weg want is niet toegestaanquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 grote lege tas doe je proppen in een klein tasje
dan neem je nog 10 kleine tasjes met prullaria mee
op het terrein kun je die kleine tasjes in die grote doen
mm ja bij controle werk het idd nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan controleren ze je tas en zien ze die grote tas en gooien ze 'm weg want is niet toegestaan
Echt een goed idee?
in de zee is het ook goed.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:15 schreef STING het volgende:
[..]
In een Pina Colada wel, niet op een pizza
En gewoon los?quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:15 schreef STING het volgende:
[..]
ITALIANEN MOETEN NIET ZO ZEIKENquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:15 schreef STING het volgende:
[..]
quote:
Hmmmquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ongeveer op 1 augustus ben ik hier weg.....
Alleen is de vraag of ik dan al naar die nieuwe woning kan Tot die tijd kan ik dan ergens logeren binnen de GGz (ook dichtbij het werk). Anders zou ik hier waarschijnlijk tot de eigenlijke einddatum van 1 september de enige bewoner zijn. Had ik wel privé begeleiding gehad, maar ik snap ook wel dat dit a te duur is en b zoveel hulp heb ik niet nodig....
Geen ideale situatie, maar ik denk wel het beste...
quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alleen is de vraag of ik dan al naar die nieuwe woning kan Tot die tijd kan ik dan ergens logeren binnen de GGz (ook dichtbij het werk). Anders zou ik hier waarschijnlijk tot de eigenlijke einddatum van 1 september de enige bewoner zijn. Had ik wel privé begeleiding gehad, maar ik snap ook wel dat dit a te duur is en b zoveel hulp heb ik niet nodig....
Zal niet heel lang zijn hoor. Hooguit een maand ofzo...quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Je hebt dan iig een einddatum voor hier. Maad vervelend dat je dan nog steeds niet weet waarheen en voor hoelang
en vooruitzichtenquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
aaaaaaahwwwwww, wat mooi en lief. Dat is echt om te janken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:20 schreef essnhills het volgende:
Ik heb dus gister een boek gekregen met allemaal stukjes van collega's mst herinnering aan en met mij
En er staan allemaal lieve dingen in
quote:
Ja kan ik af en toe mooi in bladeren. En ook grappig want de stukjes zijn echt heel verschillend maar wel passend bij die collegaquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en vooruitzichten
[..]
aaaaaaahwwwwww, wat mooi en lief. Dat is echt om te janken.
En heerlijk want dan vergeet je het tenminste niet
hoe was het?
Dat zou wel chill zijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zal niet heel lang zijn hoor. Hooguit een maand ofzo...
Ik zal denk ik alleen een koffer en wat belangrijke spullen meenemen naar die tijdelijke locatie...quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou wel chill zijn
Maar wel gedoe, 2x verhuizen
Ja. ik heb het best wel naar mijn zin gehad bij deze woonvorm/groep. Maar ja dat dit ophield, wisten we al een tijdje..quote:
Oh dat is dan wel weer fijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal denk ik alleen een koffer en wat belangrijke spullen meenemen naar die tijdelijke locatie...
En ik ken daar al een aantal bewoners en blijkbaar ook al minimaal 1 begeleidster...
[..]
Ja. ik heb het best wel naar mijn zin gehad bij deze woonvorm/groep. Maar ja dat dit ophield, wisten we al een tijdje..
kun je de andere spullen wel al op de nieuwe locatie kwijt? of kan dat op de oude locatie veilig achter slot en grendel?quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal denk ik alleen een koffer en wat belangrijke spullen meenemen naar die tijdelijke locatie...
En ik ken daar al een aantal bewoners en blijkbaar ook al minimaal 1 begeleidster...
[..]
Ja. ik heb het best wel naar mijn zin gehad bij deze woonvorm/groep. Maar ja dat dit ophield, wisten we al een tijdje..
Ahwww, ja is toch weer even harde realiteit van wat jij niet kan en zij wel. En dat is niet leukquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja kan ik af en toe mooi in bladeren. En ook grappig want de stukjes zijn echt heel verschillend maar wel passend bij die collega![]()
Was leuk, gezellig![]()
En af en toe emotioneel.
Was ff wennen aan het begin, zij zijn als groep natuurlijk 3 jaar verder, dus dan zijn er wel wat dingetjes veranderd in hoe ze doen en met andere grapjes enzo. En ze hadden over een teamuitje komende week. En dan is het gewoon kut dat ik dat niet meer kan en er niet meer echt bij hoor.
Maar daarna was het weer als vanouds.
Ik had vantevoren aangegeven dat ik het beter kon volhouden als ik achterover kon leunen. Dus ik had een comfi tuinstoel en later hing ik op de bank. Maar daardoor kon ik wel redelijk met ze kletsen enzo.
Sommige had ik al 3 jaar niet gezien, een paar anderen tussendoor een keer. En met name die collega's die ik tussendoor nog even had gezien zeiden dat ik echt veel beter over kwam, veel meer als mezelf. Ze waren zichtbaar opgelucht.
Ben wel echt gesloopt nu. Alles is zwaar, duizelig, brain fog etc. Maar dat hoort er bij na zo'n grote inspanning
quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:34 schreef essnhills het volgende:
En een collega vertelde dat met 1 van mijn projecten (de ingewikkeldste die ik had) het nadat ik wegviel het heel lastig werd. Ze konden niet iemand vinden met mijn combinatie van inhoudelijke kennis, dus steeds probeerde iemand anders het weer maar dat liep echt totaal niet soepel.
En dat vond ik dan stiekem wel leuk om te horen?
Ja, als er zo lang tussen zit dan zien ze veel duidelijker het verschil. Van ik weet ook wel dat het wat beter gaat, met name qua helderheid. Maar dat het voor hun zo'n groot verschil zou zijn had ik dan weer niet verwacht, maar is wel fijn om vanuit hun perspectief dat mee te krijgenquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahwww, ja is toch weer even harde realiteit van wat jij niet kan en zij wel. En dat is niet leukookal is het wat het is
Hopelijk haal je er vooral veel positiviteit uit inderdaad![]()
want het klinkt echt zo liefdevol
en ergens wel positief want er is echt verbetering
en zij beamen dat ook
en begrijpelijk, zulke dingen vragen echt veel van je
quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja kan ik af en toe mooi in bladeren. En ook grappig want de stukjes zijn echt heel verschillend maar wel passend bij die collega![]()
Was leuk, gezellig![]()
En af en toe emotioneel.
Was ff wennen aan het begin, zij zijn als groep natuurlijk 3 jaar verder, dus dan zijn er wel wat dingetjes veranderd in hoe ze doen en met andere grapjes enzo. En ze hadden over een teamuitje komende week. En dan is het gewoon kut dat ik dat niet meer kan en er niet meer echt bij hoor.
Maar daarna was het weer als vanouds.
Ik had vantevoren aangegeven dat ik het beter kon volhouden als ik achterover kon leunen. Dus ik had een comfi tuinstoel en later hing ik op de bank. Maar daardoor kon ik wel redelijk met ze kletsen enzo.
Sommige had ik al 3 jaar niet gezien, een paar anderen tussendoor een keer. En met name die collega's die ik tussendoor nog even had gezien zeiden dat ik echt veel beter over kwam, veel meer als mezelf. Ze waren zichtbaar opgelucht.
Ben wel echt gesloopt nu. Alles is zwaar, duizelig, brain fog etc. Maar dat hoort er bij na zo'n grote inspanning
Ook wel fijn om dat inzicht te krijgenquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, als er zo lang tussen zit dan zien ze veel duidelijker het verschil. Van ik weet ook wel dat het wat beter gaat, met name qua helderheid. Maar dat het voor hun zo'n groot verschil zou zijn had ik dan weer niet verwacht, maar is wel fijn om vanuit hun perspectief dat mee te krijgen
Ja. Fijn dat dit toch nog kon. Nu weer ff bijkomen en dan daarna weer stapjes vooruit zetten
en, ga je naar dtrh?quote:
Zaterdag Air; misschien zondag.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook wel fijn om dat inzicht te krijgenof die herinnering dat het echt beter gaat dan eerst
even lief doen voor jezelf
[..]
en, ga je naar dtrh?
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]Is ook compliment, je werd niet alleen persoonlijk gemist maar ook als inhoudelijke collega
Mooie dekenquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vorige week uitgewassen en af gemaakt met haken:
[ afbeelding ]
Ja kom alleen van de bank voor eten, drinken en de wcquote:Op woensdag 2 juli 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook wel fijn om dat inzicht te krijgenof die herinnering dat het echt beter gaat dan eerst
even lief doen voor jezelf
[..]
en, ga je naar dtrh?
quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Even belasting over 2024 betaald en nog een naheffing over 2023. Even huilen nu.
Even belasting over 2024 betaald en nog een naheffing over 2023. Even huilen nu.
Heb je het iig wel weer gehad.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
er zijn mensen die niet eens belasting hoeven te betalen, zo weinig krijgen zequote:Op woensdag 2 juli 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ontvang en betaal 0 euro aan de belasting dit jaar.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zijn mensen die niet eens belasting hoeven te betalen, zo weinig krijgen ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |