SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:13 schreef KoningWouter het volgende:
Sow zeg, dit is wel een hard matras. Wat heb ik mijn loges aangedaan.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
De poezen liggen hier te knuffelen op de bankHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Is het al bedtijd?Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Ik blijf nog even wakker wel. Neem dan wel wat slaapmedicatie en dan moet t wel lukken te slapen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Stevenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
Ik blijf nog even wakker wel. Neem dan wel wat slaapmedicatie en dan moet t wel lukken te slapen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik duik er wat later in als anders. Mij nog te warmquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
Ik blijf nog even wakker wel. Neem dan wel wat slaapmedicatie en dan moet t wel lukken te slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zou ook slaapmedicatie krijgen van de huisarts, maar heb geweigerdquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
Helpt het om door te slapen? Of in slaap te komen?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jaquote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Hangt volgens mij af van welke medicatie je vraagt/krijgtquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zou ook slaapmedicatie krijgen van de huisarts, maar heb geweigerd
Helpt het om door te slapen? Of in slaap te komen?
Ik heb temazepam. Dan wordt je wat rustiger en slaap je makkelijker inBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Greysie
Had je mijn tag van vandaag nog meegekregen?![]()
Heb er geen rare associaties bij
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee wat ik zou krijgen eventueel. Maar kon er altijd om vragenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hangt volgens mij af van welke medicatie je vraagt/krijgt
Ik heb temazepam. Dan wordt je wat rustiger en slaap je makkelijker inIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Niet slapen is een kwelling. Je kunt veel beter met shit dealen als je gewoon goed slaapt.
Heb ooit 2 weken niet geslapen. Dat was werkelijk waar hell.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb er geen rare associaties bijErgens wel jammer. Dan ga ik geen verdere research doen naar wat dat voor vrouwen waren die jonge meisjes dubbelzinnige armbandjes lieten maken
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Afgelopen 2 weken slaap ik 4 uurtjes per nacht. Wil weer naar de 8quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:20 schreef KoningWouter het volgende:
Niet slapen is een kwelling. Je kunt veel beter met shit dealen als je gewoon goed slaapt.
Heb ooit 2 weken niet geslapen. Dat was werkelijk waar hell.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: