SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
30.8quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
29,7 graden al. Gaan we de 30 graden binnen halen vandaag?
Koffiequote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Net koffie gedronken en nu breekt me het zweet uit
Als je de deur open laat dan laat je de hitte ook binnen. Alles dicht houden en 's ochtends luchten is meest effectiefquote:
was al heel snel 25 graden dus je kon het niet snel doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je de deur open laat dan laat je de hitte ook binnen. Alles dicht houden en 's ochtends luchten is meest effectief
Hier gelukkig in de nacht nog wat verkoeling gehad. Gaat em vandaag niet meer worden helaas, temp zakt tot 22 graden en dat is het in huis ook ongeveer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
was al heel snel 25 graden dus je kon het niet snel doen.
Weet ik maar het warmt hier niet zo snel op.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je de deur open laat dan laat je de hitte ook binnen. Alles dicht houden en 's ochtends luchten is meest effectief
Jij hebt geluk dat je een benedenwoning hebt. De bovenburen vangen veel voor je opquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ik maar het warmt hier niet zo snel op.
Ja ben ik ze wel dankbaar voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij hebt geluk dat je een benedenwoning hebt. De bovenburen vangen veel voor je op
Was er maar een depressie...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit weer is echt niet goed voor mensen die gevoelig zijn voor depressieve momenten....
Kunnen we je vanaf helpen.quote:
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel meer een depressie aan de 113 kantquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel meer een depressie aan de 113 kant
Ja, vastquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen we je vanaf helpen.
[..]
Ik heb er nooit wat aan gevondenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, vast![]()
Geniet er gewoon van. Echter met zulk warm weer niet te doen.
van de warmte in je lichaamquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen we je vanaf helpen.
[..]
Ik kan niet goed functioneren zonder...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er nooit wat aan gevonden
Ik hoop het. Donderdag 10 graden minder, heerlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:11 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Hoe dan ook, een andere drepressie zal wel helpen en wat verkoeling brengen.
Ik welquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan niet goed functioneren zonder...
Ja, dat zekerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:11 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Hoe dan ook, een andere drepressie zal wel helpen en wat verkoeling brengen.
Some say...quote:
quote:
Grote kansquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb morgenochtend ook weer een gesprek met dat plaatsingsteam. Misschien maak ik me daarover ook wel wat zorgen....
en op deze manier betalen ze ook nog voor de reclamequote:
Het zal waarschijnlijk gewoon een update zijn over wanneer die woning vrij komt, maar ja ik sta eigenlijk nergens meer van te kijken...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Grote kans
We kunnen nu alle clichés op je afvuren maar daar zal het ook niet beter van worden.
Sterkte met het afwachten tot het gesprek.
*ontlurktquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk gewoon een update zijn over wanneer die woning vrij komt, maar ja ik sta eigenlijk nergens meer van te kijken...
Over de kook.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Van koken krijg je het ook tyfuswarm overigens
Daarom wrapsquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Van koken krijg je het ook tyfuswarm overigens
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk gewoon een update zijn over wanneer die woning vrij komt, maar ja ik sta eigenlijk nergens meer van te kijken...
Ik hoop wel op wat onweer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen weer vier miljard gezeikjes "huu regen huuu nat huu water huu wanneer komt de zomer"
Ik ga toch geen koude wraps etenquote:
Je hebt toch ook van die lunch wraps en die zijn ook niet warm?quote:
Onweerquote:
Tuurlijk, met kip of zalm, beetje sla, dressing etcquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die lunch wraps en die zijn ook niet warm?
Dat zal best, maar ik wil mijn wraps warmquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die lunch wraps en die zijn ook niet warm?
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk, met kip of zalm, beetje sla, dressing etc
Jij moet tot donderdag wachten?quote:
Ik hou ook van warme wraps maar met dit weer even niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik wil mijn wraps warm
Donderdag verkoeling inderdaad. Morgen wordt het weer 30 graden en ik kan het huis vannacht niet goed luchten omdat het niet afkoelt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij moet tot donderdag wachten?
Ik nog 1 nachtje en halve dag volhouden
Ik houd altijd van warm eten, het jammere is het klaarmaken nuquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hou ook van warme wraps maar met dit weer even niet.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hou ook van warme wraps maar met dit weer even niet.
Nee vannacht wordt neit leuk, en morgenochtend ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Donderdag verkoeling inderdaad. Morgen wordt het weer 30 graden en ik kan het huis vannacht niet goed luchten omdat het niet afkoelt.
Maar goed, nog even volhouden.
Hoezo is het in Zeeland opeens al onder de 30quote:
Skillsquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo is het in Zeeland opeens al onder de 30
Heb je nog wel het 'geluk' dat je straks waarschijnlijk wel makkelijk in slaap valtquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee vannacht wordt neit leuk, en morgenochtend ook niet
Maargoed, ik ging morgne toch al ruk zijn door de inspanning van vnmiddag
Of ik noj slaap of niet, als kk eemmaal lig kom kk niet meer overiendquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nog wel het 'geluk' dat je straks waarschijnlijk wel makkelijk in slaap valt
Water.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo is het in Zeeland opeens al onder de 30
Ja en als we je posts niet meer kunnen ontcijferen moet je naar bed gaanquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of ik noj slaap of niet, als kk eemmaal lig kom kk niet meer overiend
Of ik noj slaap of niet, als kk eemmaal lig kom kk nkequote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nog wel het 'geluk' dat je straks waarschijnlijk wel makkelijk in slaap valt
Maar nij kan vertalen tochquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als we je posts niet meer kunnen ontcijferen moet je naar bed gaan
dan had ze een uur geleden al moeten gaan liggenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als we je posts niet meer kunnen ontcijferen moet je naar bed gaan
Ja het is een soort balliaans met een Noord-Hollands accentquote:
Lig op denbankquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan had ze een uur geleden al moeten gaan liggen
Kant en klare halenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:44 schreef essnhills het volgende:
Nu heb jk zin in wraps maae geen energie om ze te maken
daarmee kun je net als fles muntjes vangen?quote:
Ook volkoren?quote:
Bedankt voor deze dienstmededeling.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
aankomende nacht van 23 tot 7 de boel open, dus even weer de wekker op tijd zetten.. dan kan het nog even wat afkoelen tot de broeikas weer opwarmt morgenmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |