SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
30.8quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
29,7 graden al. Gaan we de 30 graden binnen halen vandaag?
Koffiequote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Net koffie gedronken en nu breekt me het zweet uit
Als je de deur open laat dan laat je de hitte ook binnen. Alles dicht houden en 's ochtends luchten is meest effectiefquote:
was al heel snel 25 graden dus je kon het niet snel doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je de deur open laat dan laat je de hitte ook binnen. Alles dicht houden en 's ochtends luchten is meest effectief
Hier gelukkig in de nacht nog wat verkoeling gehad. Gaat em vandaag niet meer worden helaas, temp zakt tot 22 graden en dat is het in huis ook ongeveer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
was al heel snel 25 graden dus je kon het niet snel doen.
Weet ik maar het warmt hier niet zo snel op.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je de deur open laat dan laat je de hitte ook binnen. Alles dicht houden en 's ochtends luchten is meest effectief
Jij hebt geluk dat je een benedenwoning hebt. De bovenburen vangen veel voor je opquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ik maar het warmt hier niet zo snel op.
Ja ben ik ze wel dankbaar voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij hebt geluk dat je een benedenwoning hebt. De bovenburen vangen veel voor je op
Was er maar een depressie...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit weer is echt niet goed voor mensen die gevoelig zijn voor depressieve momenten....
Kunnen we je vanaf helpen.quote:
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel meer een depressie aan de 113 kantquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel meer een depressie aan de 113 kant
Ja, vastquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen we je vanaf helpen.
[..]
Ik heb er nooit wat aan gevondenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, vast![]()
Geniet er gewoon van. Echter met zulk warm weer niet te doen.
van de warmte in je lichaamquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen we je vanaf helpen.
[..]
Ik kan niet goed functioneren zonder...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er nooit wat aan gevonden
Ik hoop het. Donderdag 10 graden minder, heerlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:11 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Hoe dan ook, een andere drepressie zal wel helpen en wat verkoeling brengen.
Ik welquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan niet goed functioneren zonder...
Ja, dat zekerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:11 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Hoe dan ook, een andere drepressie zal wel helpen en wat verkoeling brengen.
Some say...quote:
quote:
Grote kansquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb morgenochtend ook weer een gesprek met dat plaatsingsteam. Misschien maak ik me daarover ook wel wat zorgen....
en op deze manier betalen ze ook nog voor de reclamequote:
Het zal waarschijnlijk gewoon een update zijn over wanneer die woning vrij komt, maar ja ik sta eigenlijk nergens meer van te kijken...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Grote kans
We kunnen nu alle clichés op je afvuren maar daar zal het ook niet beter van worden.
Sterkte met het afwachten tot het gesprek.
*ontlurktquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk gewoon een update zijn over wanneer die woning vrij komt, maar ja ik sta eigenlijk nergens meer van te kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |