quote:
Dat zijn geen keukensquote:
Dat kan je niet bestellen en ik ga zeker niet zelf koken in deze saharahittequote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:47 schreef Durmada het volgende:
High protein aardappelpuree met doperwten?
Ik ga dit doenquote:
Denk bij de Skewer Bar. Die grillen gewoon dingen aan spiesjesquote:
Daarom:quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:37 schreef Mikeytt het volgende:
Omfgggg, online bestellingen gepauzeerd bij de beste skewer bar van het land
[ afbeelding ]
quote:
Je gaat in dit weer toch geen kapsalon wegwerken manquote:
Zelfs de koning doet het!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je gaat in dit weer toch geen kapsalon wegwerken man
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk bij de Skewer Bar. Die grillen gewoon dingen aan spiesjes
Die kocht het voor de PR. Dat flikkerde die wss gewoon wegquote:
Dat zal honger worden danquote:
Ja? Ik ben het toch zelf gaan ophalen??? Skewer bar bezorgt niet eensquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:12 schreef Lenny77 het volgende:
Was jij niet degene die het zielig vond om mensen door de hitte sturen voor luie vreters te bedienen?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:47 schreef Durmada het volgende:
High protein aardappelpuree met doperwten?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:54 schreef mvdejong het volgende:
Mijn avondeten vandaag heeft wat Marokkaanse trekjes, dus stem ik daarvoor.
Lamsbout met aubergine, ui, tomaat, gedroogde abrikozen (ik bleek geen knoflok meer in huis te hebben, ...), gekruid met peper, zout, gemalen koreander en kaneel, op een bedje van bulgur.
quote:
quote:
Het zijn tofu spiesjes geworden bij skewer barquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:12 schreef Lenny77 het volgende:
Was jij niet degene die het zielig vond om mensen door de hitte sturen voor luie vreters te bedienen?
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het zijn tofu spiesjes geworden bij skewer bar
[ afbeelding ]
quote:
Wat ewquote:
Dit lijkt me best lekker. Niet zo lekker als garnalenspiesjes, maar nog steeds wel lekker.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het zijn tofu spiesjes geworden bij skewer bar
[ afbeelding ]
Je kon kiezen tussen no spices/mild/normal/spicyquote:
Je maakt het alleen maar erger, tenzij de uitbater Indiaas is. Dat zijn vrijwel de enigen die weten wat echt pittig eten is.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je kon kiezen tussen no spices/mild/normal/spicy
Had normal, maar nog best pittig voor normal
Ze zijn Chinees. Zijn Chinese spiesjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar erger, tenzij de uitbater Indiaas is. Dat zijn vrijwel de enigen die weten wat echt pittig eten is.
Dan is de spicy niet spicy genoeg en ben jij gewoon een rasechte Nederlander die paprikachips eet voor de spice.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze zijn Chinees. Zijn Chinese spiesjes.
Jij bent dan geen echte Chinees gewend, want Indiaas spicy is niets vergeleken met Chinees spicyquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan is de spicy niet spicy genoeg en ben jij gewoon een rasechte Nederlander die paprikachips eet voor de spice.
Groot land. Veel diverse keukens.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze zijn Chinees. Zijn Chinese spiesjes.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Groot land. Veel diverse keukens.
Szechuan staat wel bekend om pittig eten.
Zegt de guy die normal al spicy vindt. De eerste echt pittige Chinees moet ik nog tegenkomen, maar echt pittig Indiaas of Surinaams Hindoestaans is priceless en in overvloede te vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij bent dan geen echte Chinees gewend, want Indiaas spicy is niets vergeleken met Chinees spicy
👨❤💋👨quote:
Ik heb een x in Leeuwarden Indiaas gegeten, ik voel het nu nog branden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zegt de guy die normal al spicy vindt. De eerste echt pittige Chinees moet ik nog tegenkomen, maar echt pittig Indiaas of Surinaams Hindoestaans is priceless en in overvloede te vinden.
Dat is het probleem : water werkt niet tegen heet/scherp eten. Je hebt vet nodig, melk werkt heel goed, yoghurt mogelijk nog beter.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb een x in Leeuwarden Indiaas gegeten, ik voel het nu nog branden.
Ik had de bon gedeclareerd en kreeg de vraag van HR of we echt 5 liter water op hadden met zijn tweeën
Klopt of boter of kroepoek.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:23 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Dat is het probleem : water werkt niet tegen heet/scherp eten. Je hebt vet nodig, melk werkt heel goed, yoghurt mogelijk nog beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |