Dan moet je aardig ver teruggaan, daar waar we nu vooral lekker hakken op moslims, Marokkanen en Turken. Want dat is 'terecht'.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, de vermeende lange arm van Isral, de Mossad, de eeuwige Jood is noooooit en zeker niet al eeuwenlang aan de orde gekomen.
Probeer het nog eens.
Of moslims terroristen. Hihi.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zijn volgende stelling is dat de gemiddelde Jood gierig is![]()
Waar heeft Dilannetje gezegd dat mensen hem moesten gaan bedreigen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:49 schreef Glazenmaker het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)dvies-van-de-politie
Douwe Bob heeft het land moeten ontvluchten. Tof dat de VVD mensen opnaait om artiesten te bedreigen met fantasietweets.
Aardig ver teruggaan. Is je binding met Nederland zo slecht dat je bent vergeten wat zich hier in de vorige eeuw heeft afgespeeld?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet je aardig ver teruggaan, daar waar we nu vooral lekker hakken op moslims, Marokkanen en Turken. Want dat is 'terecht'.
Nou ja, ik heb er wel eentje in de familie toevallig*quote:
Dat is aardig ver als er heden ten dage andere groepen geconfronteerd worden met nagenoeg dezelfde framing en retoriek. Je kan niet het n erg vinden en het ander niet - louter omdat het een andere etniciteit of gemeenschap betreft.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Aardig ver teruggaan. Is je binding met Nederland zo slecht dat je bent vergeten wat zich hier in de vorige eeuw heeft afgespeeld?
Een hele? Pas op hoor, straks word je nog ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb er wel eentje in de familie toevallig*![]()
*nog niet bewezen terroristische acties begaan en in GL-PVDA kringen waarschijnlijk een knuffelmoslim.
(altijd even verduidelijken)
Nagenoeg dezelfde framing en retoriek. Ja man. Echt nagenoeg hetzelfde. Nogmaals: die slachtofferrol staat je niet. Je praat als een fatbike drerrie terwijl je een hogere status hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is aardig ver als er heden ten dage andere groepen geconfronteerd worden met nagenoeg dezelfde framing en retoriek. Je kan niet het n erg vinden en het ander niet - louter omdat het een andere etniciteit of gemeenschap betreft.
Of nou ja, dat kan wel, maar dan ben je volstrekt debiel.
Het feit dat je het over 'hogere status' hebt zegt wel veel over je kijk op het leven. Ik ben geen slachtoffer, ik benoem de feiten. Verbieden van moskeeen, miljoenen moslims deporteren, verbieden van de Koran, verbieden van hoofddoeken. Nee, komt je niet bekend voor he, die retoriek. Is die bubbel lekker?quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nagenoeg dezelfde framing en retoriek. Ja man. Echt nagenoeg hetzelfde. Nogmaals: die slachtofferrol staat je niet. Je praat als een fatbike drerrie terwijl je een hogere status hebt.
We hadden het net nog over hoe kut het was om met jou te discussiren en dan maak je deze post.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waar heeft Dilannetje gezegd dat mensen hem moesten gaan bedreigen?
Overigens heb ik jou je nog nooit horen uitspreken over de Joodse professor op de Erasmus die op eigen kosten beveiliging inhuurt, wat natuurlijk helemaal niks met de Palliecrowd te maken heeft.
Je schrijft dat "de VVD" mensen opnaait om hem te bedreigen. Wie van "de VVD" doet dit en welk bewijs heb je hiervoor?quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
We hadden het net nog over hoe kut het was om met jou te discussiren en dan maak je deze post.
Ik heb niet geschreven dat Yesilgoz heeft opgeroepen te gaan bedreigen.
We zitten op een tekst forum en kennen elkaar hopelijk niet in rl. Waarin HO0r ik juH NieT?
Zelfs een bekeerling. Dus al een tipje van de sluier (no pun intended) van hoe het op dit forum gaat.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een hele? Pas op hoor, straks word je nog ervaringsdeskundige.
Ik geef aan dat ik van jou meer verwacht dan van straatschoffies op een fatbike. Je slachtoffermentaliteit ontstijgt echter niet dat niveau. "Toevallig" ben jij onderdeel van de groep die je hier als groots slachtoffer betitelt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het feit dat je het over 'hogere status' hebt zegt wel veel over je kijk op het leven. Ik ben geen slachtoffer, ik benoem de feiten. Verbieden van moskeeen, miljoenen moslims deporteren, verbieden van de Koran, verbieden van hoofddoeken. Nee, komt je niet bekend voor he, die retoriek. Is die bubbel lekker?
Ik benoem de feiten, dat jij er slachtofferschap aan hangt moet je zelf weten. Verder ben ik niet onder de indruk van een anoniem nietszeggend figuurtje op een platform en zijn duiding van mij als persoon of 'mentaliteit'. Dat soort spelletjes kan je beter thuis in een echte omgeving spelen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:15 schreef Richestorags het volgende:
Ik geef aan dat ik van jou meer verwacht dan van straatschoffies op een fatbike. Je slachtoffermentaliteit ontstijgt echter niet dat niveau. "Toevallig" ben jij onderdeel van de groep die je hier als groots slachtoffer betitelt.
Ik denk dat Joden zelf ook vrij snel de vergelijking met 1933 zouden trekken als deze retoriek op hen zou slaan. En terecht.quote:Joden mochten willen dat ze de PVV tegen zich hadden in 1933. Dan hadden we er nu nog om kunnen lachen. Het is gewoon een schaamteloze vergelijking.
En dan meteen opvolgen met je andere irritante truc. Ben je een chatgtp bot met met geheugen voor twee posts, of ben je serieus nu alweer vergeten dat ik een nos artikel met alle antwoorden op je vragen had gepost?quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je schrijft dat "de VVD" mensen opnaait om hem te bedreigen. Wie van "de VVD" doet dit en welk bewijs heb je hiervoor?
Het probleem is dat zionisten meer willen dan alleen het gebied dat we nu erkennen als Isral. Desnoods door gebied met geweld te bezetten, bijvoorbeeld de kolonisten op de Westelijke Jordaanoever. Dat is niet iets waar je achter zou moeten staan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:57 schreef OmniRocket het volgende:
Overigens zie ik niks mis aan een 'zionistische' jongerenbeweging. Israel bestaat tenslotte al en wordt erkend.
Of bijvoorbeeld de jacht op willekeurige joden in Amsterdam?quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik benoem de feiten, dat jij er slachtofferschap aan hangt moet je zelf weten. Verder ben ik niet onder de indruk van een anoniem nietszeggend figuurtje op een platform en zijn duiding van mij als persoon of 'mentaliteit'. Dat soort spelletjes kan je beter thuis in een echte omgeving spelen.
[..]
Ik denk dat Joden zelf ook vrij snel de vergelijking met 1933 zouden trekken als deze retoriek op hen zou slaan. En terecht.
"MINDER MINDER MINDER!"
Dat artikel geeft helemaal geen antwoord op mijn vragen. In het artikel zegt Yesilgoz dat er volgens haar geen koppeling is tussen haar woorden en de bedreigingen aan zijn adres.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En dan meteen opvolgen met je andere irritante truc. Ben je een chatgtp bot met met geheugen voor twee posts, of ben je serieus nu alweer vergeten dat ik een nos artikel met alle antwoorden op je vragen had gepost?
Geen sorry voor je leugen is ook laf.
Oh dus als Dilan het zegt dan is dat meteen de waarheid? Ze is zich donders goed bewust wat ze veroorzaakt met zoiets te tweeten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:26 schreef Richestorags het volgende:
In het artikel zegt Yesilgoz dat er volgens haar geen koppeling is tussen haar woorden en de bedreigingen aan zijn adres.
Je praat alsof zionisten n groep met n motief zijn. Daarmee laat je eigenlijk al meteen zien het niet echt te begrijpen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:22 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Het probleem is dat zionisten meer willen dan alleen het gebied dat we nu erkennen als Isral. Desnoods door gebied met geweld te bezetten, bijvoorbeeld de kolonisten op de Westelijke Jordaanoever. Dat is niet iets waar je achter zou moeten staan.
Het gaat er niet om dat wat Dilan zegt waarheid is, het gaat erom dat Glazenmaker zoals altijd dingen concludeert die gewoon op zijn eigen conto staan in plaats van te herleiden zijn uit artikelen, bronnen etc. die hij aanvoert.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:28 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Oh dus als Dilan het zegt dan is dat meteen de waarheid? Ze is zich donders goed bewust wat ze veroorzaakt met zoiets te tweeten.
Dikke vette bullshit uit je grote duim dusquote:
Ok nemen we mee.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:36 schreef Servieskast het volgende:
Ik kots op iedereen die hem een antisemiet noemt en vervolgens half stijf klaarkomt op moslimhaat.
Die link blijft fascinerend. Zie het ook in mijn familie hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:36 schreef Servieskast het volgende:
Ik kots op iedereen die hem een antisemiet noemt en vervolgens half stijf klaarkomt op moslimhaat.
Je kan haar woorden gewoon lezen en die zijn moeilijk positief te noemen en ze slaan nergens op. Icm dit onderwerp van grote emoties noem ik dat opnaaien ja.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat artikel geeft helemaal geen antwoord op mijn vragen. In het artikel zegt Yesilgoz dat er volgens haar geen koppeling is tussen haar woorden en de bedreigingen aan zijn adres.
Conclusie van el Glazenmaker: de VVD naait mensen via tweets op om hem te bedreigen.
Shoot me.
Het kotsen? Het klaarkomen? Allebei?quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Die link blijft fascinerend. Zie het ook in mijn familie hoor.
Je kan niet lezen dus. Geeft niet, jammer dat je daardoor minder aardige dingen bent gaan geloven.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dikke vette bullshit uit je grote duim dus
Dus als ik in deze woorden een oproep zie om Yisilgoz, of wie dan ook, te bedreigen dan ben jij daar automatisch schuldig aan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar goed jij gelooft dus dat Yisilgoz alle bedreigers persoonlijk kent, in hun hoofden kan kijken of ze het vanwege haar gedaan hebben en zelf helemaal onschuldig is.
Gaan we het slachtoffertje spelen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet je aardig ver teruggaan, daar waar we nu vooral lekker hakken op moslims, Marokkanen en Turken. Want dat is 'terecht'.
Maak het jezelf wijs.. ow wacht dat doe je al.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je kan niet lezen dus. Geeft niet, jammer dat je daardoor minder aardige dingen bent gaan geloven.
Doen we niks mee.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:36 schreef Servieskast het volgende:
Ik geloof vooral niet wat jij zegt, want het heeft allemaal niks te maken wat er staat.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je kan haar woorden gewoon lezen en die zijn moeilijk positief te noemen en ze slaan nergens op. Icm dit onderwerp van grote emoties noem ik dat opnaaien ja.
Maar goed jij gelooft dus dat Yisilgoz alle bedreigers persoonlijk kent, in hun hoofden kan kijken of ze het vanwege haar gedaan hebben en zelf helemaal onschuldig is.
Dat zou het land wel slimmer maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wablief?quote:
Niet door mij, dus spreek liever mensen aan die dat doen.quote:daar waar we nu vooral lekker hakken op moslims, Marokkanen en Turken. Want dat is 'terecht'.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:08 schreef Kim-Holland het volgende:
De volgende leugen?
[ x ]Mensen met zoveel tattoos wantrouw ik per definitie. Dan ben je echt niet goed in je bolletje naar mijn mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad een stroming binnen het zionisme. Voor de rest helemaal mee eens.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:22 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Het probleem is dat zionisten meer willen dan alleen het gebied dat we nu erkennen als Isral. Desnoods door gebied met geweld te bezetten, bijvoorbeeld de kolonisten op de Westelijke Jordaanoever. Dat is niet iets waar je achter zou moeten staan.
Maar bij Douwe Bob ging het om deze jongerenvereniging, als ik het goed begrepen heb?quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een stroming binnen het zionisme. Voor de rest helemaal mee eens.
Die Douwe is gewoon op vakantie gegaan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mensen met zoveel tattoos wantrouw ik per definitie. Dan ben je echt niet goed in je bolletje naar mijn mening.
Het gaat echt elke keer zo met dit sujet. Met dingen komen die helemaal zijn eigen hersenspinsel zijn, terugverwijzen naar een ander hersenspinsel of een artikel wat zijn hersenspinsel helemaal niet ondersteunt en vervolgens claimen dat jij geheugenverlies hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 01:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maak het jezelf wijs.. ow wacht dat doe je al.
Bruh bij jou moeten we denken ik je ouders en basisschool aankijken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:46 schreef 03f het volgende:
[..]
Dus als ik in deze woorden een oproep zie om Yisilgoz, of wie dan ook, te bedreigen dan ben jij daar automatisch schuldig aan?
Makkelijk wel, scheelt mij weer verantwoordelijkheid.
Bruh bij jou moeten we denken ik je ouders en basisschool aankijken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:46 schreef 03f het volgende:
[..]
Dus als ik in deze woorden een oproep zie om Yisilgoz, of wie dan ook, te bedreigen dan ben jij daar automatisch schuldig aan?
Makkelijk wel, scheelt mij weer verantwoordelijkheid.
Soms moet je een stapje verder denken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 01:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik geloof vooral niet wat jij zegt, want het heeft allemaal niks te maken wat er staat.
Ik denk nu een stapje verder. Begeleiding zal je wel bedreiging mee bedoelen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bruh bij jou moeten we denken ik je ouders en basisschool aankijken.
[..]
Soms moet je een stapje verder denken.
De vvd leider doet een beschuldiging die nergens op slaat. Is dat opjutten?
Jisilguz zegt dat haar woorden niet aan de begeleiding hebben meegeholpen. Hoe kan ze dat zo zeker weten?
En dan heb je mijn post.
Dat gaat een korte vakantie worden aangezien hij 5 juli alweer een gig heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die Douwe is gewoon op vakantie gegaan.
Hoe krijg je het uit je strot.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:48 schreef deedeetee het volgende:
Hoezo het land uit moeten vluchten ? Hij is vast gewoon op vakantie en heeft over de rug van kinderen veel publiciteit gescoord. Daar hoopt hij dan de vruchten van te plukken als hij na de vakantie weer thuis komt, lekker cashen.
Aandachtstrekker pur sang inderdaaad. Doet echt alles om in de publiciteit te komen want vind zichzelf natuurlijk ongelofelijk fantastischquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:48 schreef deedeetee het volgende:
Hoezo het land uit moeten vluchten ? Hij is vast gewoon op vakantie en heeft over de rug van kinderen veel publiciteit gescoord. Daar hoopt hij dan de vruchten van te plukken als hij na de vakantie weer thuis komt, lekker cashen.
Walgelijke reacties weer hier.quote:
Ja, ‘vast’. Kom met bewijzen ipv op je dikke duim te zuigen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:48 schreef deedeetee het volgende:
Ach gossie, hou die selectieve verontwaardiging maar voor je. Iedereen mag hier reageren zoals hij/zij wil. Of dat je nu aanstaat of niet ............quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Walgelijke reacties weer hier.![]()
Ongelofelijk wat ik hier lees en wat hier goed wordt gepraat en verdraaid.
Het begint hier steeds meer Facebook te worden qua niveau reacties. Jammer.
Nee hoor, ik mag hier ook wat van vinden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:57 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ach gossie, hou die selectieve verontwaardiging maar voor je. Iedereen mag hier reageren zoals hij/zij wil. Of dat je nu aanstaat of niet ............
Te gevaarlijk nu,quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:44 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat gaat een korte vakantie worden aangezien hij 5 juli alweer een gig heeft.
Ik verwacht inderdaad binnen 24 uur een foto in de media van Douwe die heerlijk op het strand ligt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, ‘vast’. Kom met bewijzen ipv op je dikke duim te zuigen.
En men mag ook daar wat van vinden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mag hier ook wat van vinden.
Ja, daar staat hij nog gewoon.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:44 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat gaat een korte vakantie worden aangezien hij 5 juli alweer een gig heeft.
En: laten we Lenny Kuhr belagen, optredens van strijkkwartetten onmogelijk maken, de vertoning van films saboteren.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:05 schreef HSG het volgende:
Westerlingen en hun dubbele maten.
"Wat? Isral? Ik loop weg"
"Saoedi-Arabi bied mij een leuk bedrag om daar op te mogen treden. GA IK DOEN!"
Het is sowieso op geen enkele manier goed te praten dat er zo lang over wordt gepraat door heel het land.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En: laten we Lenny Kuhr belagen, optredens van strijkkwartetten onmogelijk maken, de vertoning van films saboteren.
"WAT!? DOUWE BOB WORDT BEDREIGD?? WAT VOOR WERELD LEVEN WE IN?! ONZE ARTIESTEN!!!"
En even voor de goede orde: gewoon alle artiesten laat je met rust. Wat Douwe Bob nu overkomt is op geen enkele manier goed te praten.
Ja, iedereen. Dus hou op met dat janken als er gereageerd wordt op een manier die jou niet aanstaatquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mag hier ook wat van vinden.
Jij mag wel janken wil je zeggen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, iedereen. Dus hou op met dat janken als er gereageerd wordt op een manier die jou niet aanstaat
Nou, op zich snap ik dat wel. In beginsel was het al iets wat de gemoederen losmaakt en het is ook steeds verder ontspoord door bijvoorbeeld die tweet van Yesilgz en nu dus het feit dat DB vanuit een politieauto meldt dat hij op aanraden van de politie maar even naar het buitenland moet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is sowieso op geen enkele manier goed te praten dat er zo lang over wordt gepraat door heel het land.
Altijd hetzelfde met deze user. Spoort niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij mag wel janken wil je zeggen?![]()
Och arme Douwe..nu moet hij nog langer op vakantie.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Te gevaarlijk nu,![]()
De AIVD gaat dat annuleren.
En altijd het laatste woord willen hebben. Je snapt het punt toch of nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij mag wel janken wil je zeggen?![]()
Staat een grote spiegel voor je neus, heb je die al gezien?quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
En altijd het laatste woord willen hebben. Je snapt het punt toch of niet
Die tweets van Yesilgz horen ook bij dat praten. Ga eens het land regeren in plaats van op de waan van de dag te duiken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, op zich snap ik dat wel. In beginsel was het al iets wat de gemoederen losmaakt en het is ook steeds verder ontspoord door bijvoorbeeld die tweet van Yesilgz en nu dus het feit dat DB vanuit een politieauto meldt dat hij op aanraden van de politie maar even naar het buitenland moet.
Als iedereen normaal had gedaan dan hadden we het hier niet meer over, toch?
Ja maar dat is een vast gegeven met de polletiek natuurlijk. Daar moet je bij elke verklaring even denken wat ze ermee denken te winnen en voil. Eigenlijk wel mooi (bij gebrek aan een beter woord) hoe dit nu even heel pijnlijk zichtbaar wordt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:23 schreef Dutchguy het volgende:
Het meest irritante vind ik dan nog landelijke politici die hier meteen wat menen over te moeten zeggen, zonder het fijne er van te weten. Eerst Yesilgz en daarna glibbert Jetten er nog even over heen. Oh ja, campagne is al begonnen.
Als iedereen mag reageren zoals hij/zij wil, dan hoeft ze de selectieve verontwaardiging toch juist niet voor haar te houden?quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:57 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ach gossie, hou die selectieve verontwaardiging maar voor je. Iedereen mag hier reageren zoals hij/zij wil. Of dat je nu aanstaat of niet ............
Oh dit leest wel weer apart.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:31 schreef Kim-Holland het volgende:
Nou, als zelfs de politie een onderzoek moet doen, dan weet je het wel.
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat de zanger Douwe Bob een beetje te enthousiast was in zijn pogingen tot damage control, dat hij er nu bij heeft verzonnen dat de politie hem aangeraden heeft het land te ontvluchten. Ik zeg expliciet lijkt, want totdat er daadwerkelijk bewijs is voor dit, kunnen we alleen maar gissen. Maar echt mooi staat hij er niet op.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:31 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
De beweging die er stond heeft een grote kaart van Israel waarin de bezette gebieden meegenomen zijn. Dus niks pacifistisch aan. Gewoon steuners van het uitmoorden van mensen.quote:Jom Ha'atsmaoet wordt gevierd op de vijfde dag van de maand Ijar. Op deze dag vieren wij de onafhankelijkheid van Israel als staat
Ai, zou hij hier nu ook iets hebben beweerd dat niet klopt?quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:31 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, wat jij wilquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als iedereen mag reageren zoals hij/zij wil, dan hoeft ze de selectieve verontwaardiging toch juist niet voor haar te houden?
Wijkagent: dat klinkt ernstig meneer Bob, wellicht even de luwte opzoeken en laat de storm even overwaaien.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:31 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfhatende jodenquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:44 schreef Servieskast het volgende:
Als dit jodenhaat is wat zijn joden die anti zionist zijn dan?
Je onderschat hoe de zionistische supporters denken. Die gaan letterlijk over lijken. Het is niet voor niets dat ze etnische zuiveringen in die gebieden financieel en materieel ondersteunen,.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja maar dat is een vast gegeven met de polletiek natuurlijk. Daar moet je bij elke verklaring even denken wat ze ermee denken te winnen en voil. Eigenlijk wel mooi (bij gebrek aan een beter woord) hoe dit nu even heel pijnlijk zichtbaar wordt.
Hoewel je er in een rechtszaak niet mee wegkomt om een direct verband te bewijzen denk ik, lijkt me dat iedereen mevrouw Yesilgz/de VVD eventjes in het achterhoofd houdt als die ene die ervoor zorgde dat een situatie zo ontspoorde dat er een artiest moest onderduiken met zijn gezin. Hopelijk kost het ze stemmen en leren mensen ervan.
Ik vind Douwe Bob echt kutmuziek en vind hem een fluim, maar wat dit betreft hoor je ook dezelfde kaders aan te houden als bij andere artiesten. Als je ze niet leuk vindt, dan koop je geen kaartje, desnoods zeik je ze online af, als ze iets roepen wat je niet leuk vindt, dan ventileer je je mening zonder er van alles bij te verzinnen en als het strafbaar zou kunnen zijn dan doe je aangifte en verder doe je normaal.
Inderdaad, en vervolgens:quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wijkagent: dat klinkt ernstig meneer Bob, wellicht even de luwte opzoeken en laat de storm even overwaaien.
Bob: goed idee. Ik ga een paar weken met vakantie
Persbericht: Bob wordt door politie geadviseerd Nederland te ontvluchten
Omdat hij nu in de slachtofferrol kan kruipen nadat hij als dader werd aangemerkt. Hij dacht even goedkoop te kunnen scoren blijkbaar.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:51 schreef ReplaR het volgende:
Wat schieten je ermee op om naar het buitenland te vluchten terwijl iedereen precies weet waar je bent over 3 dagen?
quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wijkagent: dat klinkt ernstig meneer Bob, wellicht even de luwte opzoeken en laat de storm even overwaaien.
Hij is met de dood bedreigd volgens zijn management. Waarom zouden ze er over liegen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Om de schade te beperken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
[..]
Hij is met de dood bedreigd volgens zijn management. Waarom zouden ze er over liegen?
Het is onvoorstelbaar voor je dat het wel zo zou kunnen zijn?quote:
Hij werd als dader aangemerkt(geframed) notabene door de partijleider van de VVD op het geven van een mening en het het vasthouden van een standpunt, nadat er duidelijk afspraken over waren gemaakt. Nu moet hij voor zijn eigen veiligheid het land ontvluchten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:56 schreef damsco het volgende:
[..]
Omdat hij nu in de slachtofferrol kan kruipen nadat hij als dader werd aangemerkt. Hij dacht even goedkoop te kunnen scoren blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |