SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
vandaar dat het ook een gedachte is... en geen werkelijkheidquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Knap als ze vooral op de Zuidpool leven.
GODSAMME laat die deuren dicht nu het buiten zo warm is!!quote:
Neequote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is fucking warm
Vindt het wel meevallen
Eindelijk heerlijk weer
enz.
U kiest maar wat u wilt lezen.
Elke keer als ik Venti lees, denk ik aan Apple die met de iVent komt.quote:
Is dat ook een ventilator?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke keer als ik Venti lees, denk ik aan Apple die met de iVent komt.
Is dat een slimme man?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar je moet extra betalen voor de bladen en de kabel.quote:
een oxymoronquote:
Watquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar je moet extra betalen voor de bladen en de kabel.
en de oplader zit aan de onderkant. je kan het niet tegelijk opladen en laten draaien tegelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar je moet extra betalen voor de bladen en de kabel.
ik welquote:
Gewoon denken aan gratis vreten en ijsjesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:11 schreef essnhills het volgende:
Ben een beetje nerveus
Maar het zal vast gezellig worden
was venti niet een maat voor starbucks bekers?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Dat.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de oplader zit aan de onderkant. je kan het niet tegelijk opladen en laten draaien tegelijk
Koopje wel voor een slimme vent.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dat.
En hij kost 1399. Als instapmodel.
Ja. Nog een pseudo-Italiaanse maat ook. Het betekent 20. Want de beker is 20 fluid ounces /oz.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was venti niet een maat voor starbucks bekers?
Sla hem plat.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Wat heb ik nou weer voor vlieg in huisNormaal moet dat vliegend onkruid niks hebben van ventilators maar deze blijft gewoon irritant doen ondanks de ventilator
Nu alleen nog hopen dat die verstandig isquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Nog een pseudo-Italiaanse maat ook. Het betekent 20. Want de beker is 20 fluid ounces /oz.
Een maat die in Italië niet gebruikt wordt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |