De Palestijnen zien elkaar niet eens als gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jij kan niet eens het fatsoen opbrengen om het leed wat Palestijnen aangedaan wordt door Israël te erkennen. Omdat je Palestijnen niet als gelijkwaardig ziet.
Een Poetin aanhanger zou hetzelfde argument als jij gebruikt hebben als ik een Oekraïens UI zou hebben gehad.
Ja die heb ik gezien. Als je een beetje naar boven scrollt zie je wat ik daarvan vindt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah. En vertel eens Chadi, zou jij naar een documentaire over 7 oktober 2023 gaan kijken om te zien wreed de Palestijnen zijn? Daar weten we het allemaal het antwoord wel op.
Sterker nog, als je die zou opzetten thuis was dat wellicht zelfs reden voor gebak en muntthee. Lekker genieten om te zien hoe 'inshallah' 'de zionistische entiteit' wordt ontmanteld door dappere Palestijnse 'verzetshelden'.
Zie jij ze als gelijke aan je?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:23 schreef HSG het volgende:
[..]
De Palestijnen zien elkaar niet eens als gelijkwaardig.
Keihard optrekken tegen daadwerkelijke strijders is legitiem, maar zodra disproportioneel geweld burgers treft, ondermijn je je eigen veiligheidsdoel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dit is dus niet hoe het werkt. Dit is één van de grootste misopvattingen over het conflict.
Israël heeft te maken met terrorisme en als het dan terugslaat, dan creëert het nieuwe terroristen. Dit is het meest onzinnige argument dat je kunt maken. Op die manier moeten we gewoon maar in wereld leven van terrorisme en criminaliteit. Wat zulke dingen aanpakken creëert alleen maar nieuwe terroristen en criminelen.
Terrorisme moet juist gigantisch hard worden aangepakt zodat dat het niet nog eens gebeurd. Daarom is de aanpak van Israël nu ook uitstekend. Dat had zelfs nog veel harder gemogen.
[..]
Wat is een "doorsnee Palestijn"?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
We hebben het over een doorsnee palestijn
Beschrijf eens wat een doorsnee Nederlander is.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zie je een doorsnee Nederlander als je gelijke?
Zie jij bepaalde Nederlanders niet als je gelijke?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:42 schreef HSG het volgende:
[..]
Beschrijf eens wat een doorsnee Nederlander is.
Hangt van de persoon af.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zie jij bepaalde Nederlanders niet als je gelijke?
Not nee je zegt dat het van de persoon afhangt. Dus daarmee geef je aan dat je niet iedereen als gelijke ziet.quote:
Mag jij vinden. Heb je nog meer aannames, meneer superieur?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Not nee je zegt dat het van de persoon afhangt. Dus daarmee geef je aan dat je niet iedereen als gelijke ziet.
Succes verder!
Als je Chadi superieur vindt geef je hem gelijk en was de aanname correct.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Mag jij vinden. Heb je nog meer aannames, meneer superieur?
Dat is jouw schuld.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je Chadi superieur vindt geef je hem gelijk en was de aanname correct.
Briljant.
GHF 2.0?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:17 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zoek nog een prikkelende titel voor mijn topickaap zo.
Tja, schijnbaar gaan velen Westerlingen hiervan snikken en heeft men verschrikkelijk te doen met zulke mensen. Wat opmerkelijk is, want als het over mensen in Soedan of Jemen gaat in exact dezelfde situatie haalt men de schouders op.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:19 schreef MisterFox het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)l-oorlog-honger-nood
Geen meelijden. Dit is wat je krijgt met Islam.
Oh, welke documentaire was dit?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja die heb ik gezien. Als je een beetje naar boven scrollt zie je wat ik daarvan vindt.
In de Arabische en Islamitische wereld is dit helaas wél hoe geweld tegen Israël en Joden wordt beleefd. Weet je nog de beelden van feestenden moslims en gebak dat werd uitgedeeld in grote steden van Europa zoals Berlijn op 7 oktober 2023?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar het hele aan je is dat je de vragen altijd terug gooit. Drink jij er wat bij als je mensen ziet lijden? Beetje verknipt is het wel. Ga je eerst kijken wat voor geloof het slachtoffer heeft? Best bizar dat je gedachtengang op die manier werkt. De meeste mensen maakt het namelijk niet uit op het moment dat het leven van een andere medemens wordt geraakt. Maar jij behoort tot een groep mensen die het wel uitmaakt in welk team iemand zit voordat je het erg vindt.
Mensen zijn gelijkwaardig, culturen absoluut niet.quote:
Burgerslachtoffers zijn een onderdeel van oorlog, dat is altijd al zo geweest. Het idee dat oorlogen gevochten worden zonder burgerslachtoffers is een naïeve utopie van sommige Westerlingen en ook een product van de afgelopen decennia. Vroeger wist men namelijk wel beter en had men een realistischer beeld over oorlogen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:28 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Keihard optrekken tegen daadwerkelijke strijders is legitiem, maar zodra disproportioneel geweld burgers treft, ondermijn je je eigen veiligheidsdoel.
Uit kwantitatieve studies in Irak en Afghanistan blijkt dat elke door coalitietroepen veroorzaakte burgerdode op korte termijn leidde tot extra aanvallen door opstandelingen. Het effect verdwijnt wanneer burgers niet worden getroffen.
Burgers raken gewond, wat leidt tot woede en wraak, wat leidt tot extra rekrutering.
Tel daarbij op: ernstige vroegkinderlijke ondervoeding leidt tot gemiddeld 10 tot 15 IQ-punten minder op schoolleeftijd.
Dus ja, nieuwe "terroristen" zijn helaas zeker in aanbouw.
Neem deze trouwens ook even mee:quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:17 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zoek nog een prikkelende titel voor mijn topickaap zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |