Om anderen gezellig dood te te kunnen wensen. Linkse kliek toch? Kill the IDF. En zulks.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:11 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat snap ik, daar gaat ook helemaal niet om. Ik zeg gewoon dat ik het irritant vind. Niets meer, niets minder. Waar denk je nou dat zo'n bandje door de organisatie vooral voor geboekt wordt: het entertainment-gehalte, of om een politieke boodschap over te brengen?
Dat lijkt me een retorische vraagquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Spreek je uit.
Laat je niet tegenhouden.
Welke groepen wil jij graag dood zien?
Leg mij dan de 'etnische zuiveringen' in Gaza eens uit?quote:
Ah, niet? Misschien moet je dan maar googlen op Bob Vylan.quote:
Je weet wat een etnische zuivering behelst?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:24 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Leg mij dan de 'etnische zuiveringen' in Gaza eens uit?
Hoeveel andere religies woonden daar dan de afgelopen jaren?
Of wat wordt er dan mee bedoeld?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah, niet? Misschien moet je dan maar googlen op Bob Vylan.
Vylan brengt een politieke boodschap middels zijn muziek, dat is zijn act. Als je wilt dat hij liefdesliedjes gaat lopen zingen kun je beter Ed Sheeran uitnodigen.quote:
Alle Gazanen zitten nog steeds in Gaza.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je weet wat een etnische zuivering behelst?
Het is een duo.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vylan brengt een politieke boodschap middels zijn muziek, dat is zijn act. Als je wilt dat hij liefdesliedjes gaat lopen zingen kun je beter Snow Patrol uitnodigen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:35 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Alle Gazanen zitten nog steeds in Gaza.
Gaat wel beetje langzaam zo.
Ik wil wel eerlijk zijn. Wanneer is het voor jou genocide of etnische zuivering of zo een woord.
Want ik hoor dit woord al twee jaar.
En nu zijn mensen boos over 5 doden per dag bij die ene voedsel punt. Van de Israëli en de US.
Maar 5 doden per dag is geen genocide of etnische zuivering.
Ja. Kan je raar doen.quote:
als je het over 5 doden per dag hebt, en zulk soort berichten:quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:40 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ja. Kan je raar doen.
Maar hoezo is het een etnische zuivering als ze allemaal nog in Gaza zitten?
Doe zelf niet alsof ik dom ben.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
als je het over 5 doden per dag hebt, en zulk soort berichten:
https://www.theguardian.c(...)l-hunger-war-in-gaza
negeert is je intellectuele niveau wat te laag om een fatsoenlijke discussie met je te voeren.
Er zijn er anders al een heleboel vermoord.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:44 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Doe zelf niet alsof ik dom ben.
Welke etnische zuiveringen zijn er precies als iedere Gazaan nog steeds in Gaza woont.
Het IDF is een organisatie die er is om de Israeli's te beschermen tegen de haat waardoor ze omringd worden. Zonder het IDF zou Israel niet eens meer bestaan. Maar ik heb zo het idee dat figuren zoals jij alleen maar een erectie krijgen bij die gedachte.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het IDF is een organisatie, een militaire supermacht die oorlog voert tegen een burgerbevolking .
Ultrarechtse Israëliërs die ‘Dood aan de Arabieren’, zingen tijdens de jaarlijkse vlaggenmars in Oost-Jeruzalem is geen Oproep tot volkerenmoord?
Hoe gaat het met de christenen, joden, druzen of homo's in 'Palestina'?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er zijn er anders al een heleboel vermoord.
Het IDF is een organisatie die er is om de Israeli's te beschermen tegen de haat waardoor ze omringd worden. Zonder het IDF zou Israel niet eens meer bestaan. Maar ik heb zo het idee dat figuren zoals jij alleen maar een erectie krijgen bij die gedachte.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het IDF is een organisatie, een militaire supermacht die oorlog voert tegen een burgerbevolking .
Ultrarechtse Israëliërs die ‘Dood aan de Arabieren’, zingen tijdens de jaarlijkse vlaggenmars in Oost-Jeruzalem is geen Oproep tot volkerenmoord?
Oh het IDF staat nu gelijk aan SS? Serieus kutbaard? Zie jij al moslims in gaskamers verdwijnen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo dacht men vroeger ook over SSers. Waarom niet over het IDF? Dood aan alle Hamas mag je ook gewoon zeggen maar niet aan IDF?
Je kunt als homo zeker beter wonen in Israel dan in Gaza, dat verandert niets aan het feit dat er etnische zuivering plaats aan het vinden is in Gaza.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:55 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de christenen, joden, druzen of homo's in 'Palestina'?
Change my mind:
Je kunt als moslim of homo beter in Israël wonen dan in Gaza.
[..]
Oh het IDF staat nu gelijk aan SS? Serieus kutbaard? Zie jij al moslims in gaskamers verdwijnen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo dacht men vroeger ook over SSers. Waarom niet over het IDF? Dood aan alle Hamas mag je ook gewoon zeggen maar niet aan IDF?
En nu ben je gewoon af.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze zijn een stuk erger naar mijn mening
Zolang alle Gazanen nog in Gaza wonen is er geen sprake van etnische zuiveringen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je kunt als homo zeker beter wonen in Israel dan in Gaza, dat verandert niets aan het feit dat er etnische zuivering plaats aan het vinden is in Gaza.
Als Christen, of als Druze of als ieder ander normaal denkend mens ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je kunt als homo zeker beter wonen in Israel dan in Gaza, dat verandert niets aan het feit dat er etnische zuivering plaats aan het vinden is in Gaza.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |