Ik zeg nergens dat het geen SS-ers zijn, maar iemand die dagelijks berichten in de Guardian en bbc.com leest over de oorlogsmisdaden van het IDF en dan roept "laat het IDF maar met z'n allen doodvallen" aanklagen gaat wel heel erg ver.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik moet nu gaan bewijzen waarom een dienstplichtige in het IDF geen SSer is?
Ja daag.
Ik vraag me af of sommige mensen wel zien hoe geradicaliseerd ze zijn. En dan bedoel ik niet jou persé.
Ik heb Vylan nergens horen roepen: "vermoord ieder lid van de Russische defensie (inclusief dienstplichtigen)!"quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Alleen is dat niet zo.
We roepen toch hier niet op om ieder lid van de Russische defensie (inclusief dienstplichtigen) zomaar te gaan vermoorden?
Dat zou ik ook compleet bizar vinden.
Jij vindt groepen mensen dood wensen gewoon een blijk van politiek engagement?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je zegt dat je het irritant vindt dat ze het benadrukken, terwijl de hele act Bob Vylan gebouwd is op politiek engagement.
Dat is echt een beetje dom in rondte zeiken.
Ik herhaal: ik heb het over artiesten die zich politiek uiten, deze discussie mag je verder met jezelf voeren.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij vindt groepen mensen dood wensen gewoon een blijk van politiek engagement?
'Kill the IDF', toch? Of 'death death to the IDF'quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb Vylan nergens horen roepen: "vermoord ieder lid van de Russische defensie (inclusief dienstplichtigen)!"
Ze zijn een stuk erger naar mijn meningquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil je adviseren om iedere nazi-vergelijking te stoppen. Het IDF is geen SS.
En volgens mij hebben wel meer mensen dit tegen je gezegd. Dat nazi vergelijkingen niet echt okay zijn. Op fok.
Als je geen mening hebt over het oproepen om mensen te vernietigen, waarom ben je dan hier zo aanwezig ?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik herhaal: ik heb het over artiesten die zich politiek uiten, deze discussie mag je verder met jezelf voeren.
Hoezo zou hij een dat niet mogen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je geen mening hebt over het oproepen om mensen te vernietigen, waarom ben je dan hier zo aanwezig ?
Want volgens mij heb je wel een mening maar ga je dat nu niet zeggen.
Spreek je uit.quote:
Ik zeg dat ik het irritant vind dat ze het benadrukken op een muziekfestival. Je weet wel, zo'n evenement waar de meeste mensen doorgaans heengaan voor entertainment.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je zegt dat je het irritant vindt dat ze het benadrukken, terwijl de hele act Bob Vylan gebouwd is op politiek engagement.
Dat is echt een beetje dom in rondte zeiken.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Spreek je uit.
Laat je niet tegenhouden.
Welke groepen wil jij graag dood zien?
De discussie moet zo plat mogelijk bij je.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Spreek je uit.
Laat je niet tegenhouden.
Welke groepen wil jij graag dood zien?
"Death to the IDF", dus een oproep is het sowieso niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:54 schreef capricia het volgende:
[..]
'Kill the IDF', toch? Of 'death death to the IDF'
Die Russische vergelijking werd elders getrokken.
Wat ik dus ook niet normaal vindt. Om alle Russen die dienstplichtigen zijn maar oproepen om te gaan vermoorden.
Het is Glastonbury. Je kan gewoon naar een ander podium met een andere artiest lopen als je geen zin hebt in een punkbandje.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het irritant vind dat ze het benadrukken op een muziekfestival. Je weet wel, zo'n evenement waar de meeste mensen doorgaans heengaan voor entertainment.
Dus los van je teksten ook gaan staan preken en scanderen tussen je nummers door. Je zult mij hier niet over horen wanneer ze dit bij hun eigen headliner-concerten doen. Dan weet je als bezoeker wel wat je kunt verwachten omdat je speciaal voor die act komt.
Oh dat had ik nu juist bij jou.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je komt met dit soort teksten over als een simpele ziel. De discussie moet zo plat mogelijk bij je.
Christ . Wat wil je horen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh dat had ik nu juist bij jou.
Be my guest.
Omdat ik het opmerkelijk vindt dat mensen vinden dat muziek niet politiek mag zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je geen mening hebt over het oproepen om mensen te vernietigen, waarom ben je dan hier zo aanwezig ?
Zeker.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat ik het opmerkelijk vindt dat mensen vinden dat muziek niet politiek mag zijn.
Dat snap ik, daar gaat ook helemaal niet om. Ik zeg gewoon dat ik het irritant vind. Niets meer, niets minder. Waar denk je nou dat zo'n bandje door de organisatie vooral voor geboekt wordt: het entertainment-gehalte, of om een politieke boodschap over te brengen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is Glastonbury. Je kan gewoon naar een ander podium met een andere artiest lopen als je geen zin hebt in een punkbandje.
Een politieke boodschap overbrengen, wat denk jij?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:11 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat snap ik, daar gaat ook helemaal niet om. Ik zeg gewoon dat ik het irritant vind. Niets meer, niets minder. Waar denk je nou dat zo'n bandje door de organisatie vooral voor geboekt wordt: het entertainment-gehalte, of om een politieke boodschap over te brengen?
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een politieke boodschap overbrengen, wat denk jij?
Kun je ons vertellen wat die 'etnische zuivering' is?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, ze plegen geen holocaust maar de mainstreamopvatting is wel dat ze een etnische zuivering (of iets dat daar in ieder geval heel veel van weg heeft) aan het uitvoeren zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |