Of het volgende kansloze topic.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Het wachten is nu op het (standaard) weerwoord.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jahoor, tuurlijk mag je dat vragen. Nou ja vanwege herkenbaarheid ga ik niet alles zeggen. Maar laat ik zeggen dat het me niet verbaast dat ik alcoholist ben als ik er vanuit de derde persoon (een statistiek) naar kijk. Ik heb op jonge leeftijd mijn zusje van 10 verloren, geen leuke jeugd, gescheiden ouders toen ik 13 was, en daarna nog wel weer meer pech. Dus wat dat betreft past het precies zoals ik ernaar kijk. Is geen excuus, maar wel redenen.
Vroeger had ik er juist minder moeite mee dan tegenwoordig (ook al zal het onbewust vast wel invloed hebben gehad). Het is geleidelijk gegaan, sinds mijn 18e drink ik, tot mijn 30ste ofzo was het nog wel redelijk normaal vind ik. Maar daarna steeds meer, ik weet niet echt een specifieke reden aan te wijzen, maar het leven maakt me gewoon niet echt zoveel uit meer. Ik vind heel veel ook maar gewoon saai.
Naar dit
Om je heen aan het maaien en ander in de grond aan het trappenquote:Op zondag 6 juli 2025 01:12 schreef Masberum het volgende:
Er zijn gewoon heel veel mensen die maar iets willen zeggen en erkenning willen krijgen ook al klopt het gewoon niet wat ze zeggen. Die mensen bijten zich er ook in vast en gaan er maandenlang mee door omdat ze niet kunnen accepteren dat er een mogelijkheid is dat ze niet gelijk hebben niet waar. En ze verder ook weinig te doen hebben. En die vervallen dan erin van 'accepteert geen input' etc. Want zelfreflectie is niks voor hen behalve om voor te stellen voor de ander
Dat sowieso.quote:
Koekoek!quote:Op zondag 6 juli 2025 01:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ook als ik veel heb gedronken kan ik helderder nadenken dan de meerderheid van de mensen.
Sow!quote:Op zondag 6 juli 2025 13:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Klinkt alsof je vader een mooi weekend heeft gehad,
En maar topics blijven openen om meningen te vragenquote:Op zondag 6 juli 2025 15:30 schreef greysbones het volgende:
Hoe ga je van dit
[..]
[..]
Om je heen aan het maaien en ander in de grond aan het trappen
zo zonde
zo ga je er nooit komen
Ik word ook veel beter in Among Us als ik een drankje en jointje op heb.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ook als ik veel heb gedronken kan ik helderder nadenken dan de meerderheid van de mensen. Dat is geen factor
Soms heb je gewoon pech in het leven, hoe intelligent je ook bent. Als je 1 uit de 1.000 bent die het meeste pech heeft gehad probeer dan maar alles goed te doen ook al heb je een IQ van 150.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niemand is hier geestelijk ok volgens jou. Alleen jij bent geestelijk ok en intelligent. Meer dan ok zelfs, uitzonderlijk ok!
Misschien is het eens een idee om naar je eigen leven te kijken en eens echt te zien hoe dat werkt voor je: je eigen geestelijke en intelligente keuzes.
Daarom open je ook maar weer een nieuw topic om maar weer eens naar je ex te trappen, je bent niet slim maar ongelooflijk domquote:Op zondag 6 juli 2025 21:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon pech in het leven, hoe intelligent je ook bent. Als je 1 uit de 1.000 bent die het meeste pech heeft gehad probeer dan maar alles goed te doen ook al heb je een IQ van 150.
Iedereen kan pech hebben en iedereen kan domme keuzes maken. Echter op den duur gaat die vlieger niet meer op en moet je zelf verantwoordelijkheid nemen.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon pech in het leven, hoe intelligent je ook bent. Als je 1 uit de 1.000 bent die het meeste pech heeft gehad probeer dan maar alles goed te doen ook al heb je een IQ van 150.
Dus alles wat in je leven negatief is, is je overkomen, en alles wat positief is heb je te danken aan je eigen aanleg en inzet?quote:Op zondag 6 juli 2025 21:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Z'n ex heeft een IQ van 152 dus zij wint.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daarom open je ook maar weer een nieuw topic om maar weer eens naar je ex te trappen, je bent niet slim maar ongelooflijk dom
Klopt, sommigen hebben zelfs erg veel pech. Hoe intelligent ook.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Meanwhile, TS:quote:Op zondag 6 juli 2025 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Alleen domme mensen denken dat ze alles weten. Hoe slimmer iemand is, hoe meer die beseft dat m niks weet.
Elke dag jezelf klemzuipen is inderdaad wel een extreme vorm van pech. Gegeven het krankzinnig groot aantal mogelijke kwantumstaten van het waarneembare heelal is het wel heel cru dat elke keer de kwantumstaten waarin jij dronken wordt terugkeren.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
TS zegt intelligent te zijn maar dat heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daarom open je ook maar weer een nieuw topic om maar weer eens naar je ex te trappen, je bent niet slim maar ongelooflijk dom
Wij zijn te dom om dat te zien.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
TS zegt intelligent te zijn maar dat heb ik nog niet gezien.
Kon je maar wat IQ puntjes inleveren voor wat extra EQ.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat is helaas alleen van toepassing op de omgeving. De personen die het betreft hebben daar in de regel zelf totaal geen last van. Sterker nog, dat ligt dan meestal ook weer aan anderen.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:27 schreef dop het volgende:
[..]
Kon je maar wat IQ puntjes inleveren voor wat extra EQ.
Teveel onbalans tussen IQ en EQ is best lastig.
Hoe kom jij er in hemelsnaam bij dat TS extreem slim zou zijn...quote:Op zondag 6 juli 2025 09:01 schreef Groepfunder het volgende:
Voor een extreem slimme man, maak je extreem domme keuzes.
Zie zijn UI. Da's >3z waar hij zichzelf op inschaalt.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:34 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Hoe kom jij er in hemelsnaam bij dat TS extreem slim zou zijn...![]()
Alles wat hij zegt en doet straalt eerder extreme domheid uit.
En waar staat dat de normale verdeling uit zijn UI op intelligentie slaat?quote:Op maandag 7 juli 2025 16:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Zie zijn UI. Da's >3z waar hij zichzelf op inschaalt.
Zoom in and enhance.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:39 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
En waar staat dat de normale verdeling uit zijn UI op intelligentie slaat?
Ik vermoed dat het eerder over zijn alcoholgebruik gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |