Geen idee. Zal er wel vandaan komenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:37 schreef Bargehassus het volgende:
Geen idee wat dit met Smallingerland te maken heeft maar ze zijn wel lekker.
Nou, ik ben er geboren en getogen en ik weet van niks.quote:
Cola tikkels?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom zijn drop-fruit tikkels nergens meer verkrijgbaar? En die colavariant was ook erg lekker.
Is cola en limoen en was (helaas) een limited edition, maar die waren echt zó sweety.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Cola tikkels?
Nooit van gehoord, wel de salmiak en fruitversies
Limoen ken ik ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is cola en limoen en was (helaas) een limited edition, maar die waren echt zó sweety.
Ja, nee, het was dus de combinatie colatikkels en limoentikkels zoals je ook de drop met munt had en dus de drop met fruit.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Limoen ken ik ook niet![]()
Maar goed ik probeer minder te snoepen dus helaas
Oh dat is wel een ideequote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja, nee, het was dus de combinatie colatikkels en limoentikkels zoals je ook de drop met munt had en dus de drop met fruit.
Ik snoep zelf altijd alleen op werk
Ik weet natuurlijk niet hoeveel je werkt maar als het fulltime is kan dat snoepen nog best uit de hand lopen!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja, nee, het was dus de combinatie colatikkels en limoentikkels zoals je ook de drop met munt had en dus de drop met fruit.
Ik snoep zelf altijd alleen op werk
4 dagen, 36 uurtjes per week met de vrijdag als vrije dagquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoeveel je werkt maar als het fulltime is kan dat snoepen nog best uit de hand lopen!![]()
Boh, doe je goed dan. Zowel het werken als snoepen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
4 dagen, 36 uurtjes per week met de vrijdag als vrije dagik weet het aardig binnen de perken te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |